Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Han som lockade hit mig, med ett lågt tresiffrigt medlemsnummer, har inte varit här på 4,5 år tråkigt nog
Visst var det mycket om att borra, gänga och ligga förr, eller jag minns fel?Ja det har ju gått några år......................
SH har ju förändrats en del genom åren kan man konstatera.
Det slutade när forumets mest fertila medlemmar gick in i en ny fas och började hänga på Familjeliv istället.Visst var det mycket om att borra, gänga och ligga förr, eller jag minns fel?
Det var ju på riktigt också... mycket snuskandeVisst var det mycket om att borra, gänga och ligga förr, eller jag minns fel?
Ditt konto är väl helt nytt? Eller ska man få tillgodoräkna sig flera profiler?Jag tycker forumet skulle börja mäta status på ett nytt sätt. Sammanlagda tiden en medlem varit registrerad, oavsett nick, skrivit något minst varje månad och samtidigt haft minst en hoj påställd. Skulle krävas en samkörning av medlemsdatabasen, fordonregistret och skatteverkets personregister, men då hade jag iaf inte behövt skämmas
Jo, men det var ju det jag menade - att man givetvis skall kunna tillgodoräkna sig sina gamla profiler, så länge man bara har en aktiv. Har ju redan fumlat till det och uteslutit mig själv en gång, så mitt gamla konto är nog dött och begravet vid det här laget, såvida inte Swedie återställer hela forumet till någon gammal backup från typ juli 2023, vilket iofs skulle vara rätt intressant.Ditt konto är väl helt nytt? Eller ska man få tillgodoräkna sig flera profiler?
Tvärtom, riktigt konstigt ha flera profiler tycker jag.
Rent av skäl för uteslutning.
Jo, men det var ju det jag menade - att man givetvis skall kunna tillgodoräkna sig sina gamla profiler. Har ju redan fumlat till det och uteslutit mig själv en gång, så mitt gamla konto är nog dött och begravet vid det här laget, såvida inte Swedie återställer hela forumet till någon gammal backup från typ juli 2023, vilket iofs skulle vara rätt intressant.
Är det inte dags att du outar dig själv, så vi vet vem du är?
Visst var det mycket om att borra, gänga och ligga förr, eller jag minns fel?
Kolla noggrannare
Begär du något annat än hans gamla nick?
Det måste ju vara lite motvikt mot alla fåordiga norrlänningar på forumet. Annars är jag rädd att de flesta av inläggen skulle bestå av ett kort inandningsljud eller ett lite längre, suckande utandningsljud.Begär du något annat än hans gamla nick?
Svårt att segla under radarn någon längre tid mtp stil, språk och ordmängd/ skrivklåda. Inte mig emot. Gillar bredd, i den mån den ff får finnas.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|