Det började filas på en systersajt, buksvåger.comDet var ju på riktigt också... mycket snuskande
Det började filas på en systersajt, buksvåger.comDet var ju på riktigt också... mycket snuskande
Tills annat bevisas tror jag att det är Brassarn.Är det inte dags att du outar dig själv, så vi vet vem du är?
En pizzabagare i en slumförort till Örebro.Är det inte dags att du outar dig själv, så vi vet vem du är?
Jag har hängt här under mer än halva mitt liv. Man kan ju tycka att det borde gå att få nåt slags skadestånd åtminstone?Jag har snart spenderat halva mitt liv här. Måste ju gå att få en diagnos för detta?
Till oss andra då?Jag har hängt här under mer än halva mitt liv. Man kan ju tycka att det borde gå att få nåt slags skadestånd åtminstone?
Rookie 🥹Gick med 23 Jul 2004
Jag är också nykomling... Och läste, som de flesta, några år innan jag reggade mig.Rookie 🥹
Vad kul för dig, att du inte startar en tråd om det i MC -forumet?!Men jag kör min SkitHoj fortfarande, med samma glädje även efter 24 år!
Samma härTrots över 10 år här inne känner jag mig fortfarande som en ganska ny medlem.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|