fl168 skrev:Har köpt en Hayabusa,tycker det är en bra instegscykel,vad tycker ni ?Jag kör upp på Torsdag! Man behöver inte varva så mycket,och det finns pulver så det räcker...
Hultan skrev:Svårt att lista ut att det är nån som skapat ett bluffkonto och en tråd för att spela allan...
chrilla skrev:Jag skulle tycka att det var ett tråkigt bemötande med de första inlägg jag läst här efter en sån fråga. Är man ny på forumet kanske man inte har så bra koll på hur diskussionerna gått tidigare, samt sporthojande i allmänhet. (vet inte om så är fallet med dig fl168). Hur vore det att visa lite hänsyn till det och skriva några konstruktiva och upplysande rader istället?
Syftar inte bara på denna tråden, utan på många andra liknande.
Visa lite hänsyn till att folk kan vara nybörjare!
Och till dig fl168: Välkommen till forumet oavsett hur kunnig du är!
Det har ju förekommit innan, och eggby? lät lite påhittat, men men, ifall du är så på allvar så lycka till, och välkommen!fl168 skrev:Jag har inte skapat ett bluffkonto,men jag spelar väl lite allan..Är väl mest nöjd med att köpt min första båge,och köpte den för utseendet inte prestandan...Det är gött att köra båge !!
Hultan skrev:Det har ju förekommit innan, och eggby? lät lite påhittat, men men, ifall du är så på allvar så lycka till, och välkommen!
va fan är du här nu?det är en perfekt första hoj.det saknas bara turbo på denfl168 skrev:Har köpt en Hayabusa,tycker det är en bra instegscykel,vad tycker ni ?Jag kör upp på Torsdag! Man behöver inte varva så mycket,och det finns pulver så det räcker...
fl168 skrev:Har köpt en Hayabusa,tycker det är en bra instegscykel,vad tycker ni ?Jag kör upp på Torsdag! Man behöver inte varva så mycket,och det finns pulver så det räcker...
Inget att be om ursäkt för. Fl i namnet och frågans natur kan ju få vem som helst att tro det är Flame. Det har ju som sagt gjorts förr.Hultan skrev:jo, men det lät inte så..
Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry Sorry ;-)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|