Joe Schmoe
Ny medlem
Gustav O skrev:2105300Det är tufft att vara dum i huvudet tydligen.
Jepp. Hur förklarar du annars Big Brother, Jackass, Dirty Sanchez o.s.v.
Att vara dum i huvudet verkar vara något beundransvärt.
Gustav O skrev:2105300Det är tufft att vara dum i huvudet tydligen.
elwe skrev:2105915Till viss del blir det självsanering av dylika typer
Tyvärr kostar det premier för oss alla ...
Joe Schmoe skrev:2105929Jepp. Hur förklarar du annars Big Brother, Jackass, Dirty Sanchez o.s.v.
Att vara dum i huvudet verkar vara något beundransvärt.
Gustav1 skrev:2105949Men om man dör blir man väl billigare för f-bolagen?
-Dom flesta idioter sorterar bort sig själva,..hoppas ingen annan blir drabbad! ......
Tja, fast Jackass och DS gör ju det med stil.
Definitionen av "stil" bör nog diskuteras i de fallen också...Gustav1 skrev:2105949Tja, fast Jackass och DS gör ju det med stil.
DanneP skrev:2105454
Han hade ju en tunn mössa eller buff på sig... .
elwe skrev:2105915Till viss del blir det självsanering av dylika typer
Tyvärr kostar det premier för oss alla ...
Inte om man har en fet livförsäkring.Gustav1 skrev:2105949Men om man dör blir man väl billigare för f-bolagen?
Att bli miljonär på att dricka någons öllavemang med små skitkorvar i, spy i glaset för att det är så vidrigt och sedan dricka upp det också är inget jag skulle göra för att bli miljonär.Fürstenhoff skrev:Om du tror att dom är dumma i huvudet bara för att dom har kommit på ett sätt att underhålla oss - jo det är endast en underhållning - och därigenom bli MÅNG MILJONÄRER så får du tänka om även om det dom gör gärna kan uppfattas som helt puckat!!
Fürstenhoff skrev:2106366Du får faktiskt ursäkta men dessa pojkar & producenter är MYCKET smarta med sina koncept!!
Om du tror att dom är dumma i huvudet bara för att dom har kommit på ett sätt att underhålla oss - jo det är endast en underhållning - och därigenom bli MÅNG MILJONÄRER så får du tänka om även om det dom gör gärna kan uppfattas som helt puckat!!
Det gäller bara att vara först - då finns det stora pengar att hämta!!
/Fürstenhoff.
Ps! Skulle jag kunna tänka mig att göra det som dom gör - INTE en chans!! Ds!
Fürstenhoff skrev:2106451Håller helt med dig, till 110%!!
Men att kalla dem dumma i huvudet för det är inte rätt då dom gör en kalkylerad handling för att tillfredställa diverse personers perversa önskan samt för att tjäna stooooora pengar!!
Men som jag skrev tidigare så skulle jag ALDRIG ens tänka tanken på att göra detsamma som dom gör - knappast du heller Sandstream - men för den sakens skull skulle jag aldrig kalla dem dumma i huvudet!!
/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:2106501Muhahaaahaaaaa!!
Mja. med han vete fan om du inte har rätt!!
/Fürstenhoff.
Berätta mer , kom igen nu med alla smaskiga detaljer & fakta för en gångs skull!!
Sitter spänt tillsammans med många andra och väntar!!
/Fürstenhoff.
sandstream skrev:2106433Inte om man har en fet livförsäkring.
Men för faan!! Om snubben vill åka utan hjälm.. so what!??DanneP skrev:2105245Var ute och gick på stan idag (Lund) med mina kära vänner då en Hayabusa dyker upp, killen som körde hade varken hjälm eller andra skydd... inte reggplåt heller för den delen.
Han försvann in i en affär med sina tuffa solglasögon, när han kom ut frågade vi givetvis varför kör du runt så? Han svarade:
"Lagens långa arm hinner inte med mig..."
Då frågade vi om han tänkte något på säkerheten?
"Nej, jag ramlar aldrig!" sen körde han vidare...
Han ramlar nog bara en gång... eller? För inte kan han väl bli påkörd av andra trafikanter...
Till er andra med hjälm...
SHIT vilket väder idag... ta det lugnt & ha så gött i solen!!!!!
wannagofast skrev:2106936Men för faan!! Om snubben vill åka utan hjälm.. so what!??
Att mc-folk gnäller om detta är bara patetiskt.. jag menar.. hur många av oss kör inte för fort, på bakhjul, framhjul, på sladd, mellan bilar osv osv..
Skulle det vara bättre för förs-premierna??
DanneP skrev:2105245Var ute och gick på stan idag (Lund) med mina kära vänner då en Hayabusa dyker upp, killen som körde hade varken hjälm eller andra skydd... inte reggplåt heller för den delen.
Han försvann in i en affär med sina tuffa solglasögon, när han kom ut frågade vi givetvis varför kör du runt så? Han svarade:
"Lagens långa arm hinner inte med mig..."
Då frågade vi om han tänkte något på säkerheten?
"Nej, jag ramlar aldrig!" sen körde han vidare...
Han ramlar nog bara en gång... eller? För inte kan han väl bli påkörd av andra trafikanter...
Till er andra med hjälm...
SHIT vilket väder idag... ta det lugnt & ha så gött i solen!!!!!
-chris- skrev:2105325såg samma kille och hoj (kan ju inte finnas två stolpskott med busa utan hjälm i Lund) igår kväll uppe vid kämnärsvägen... svängde in bland sockerbitarna så han kan nog tänkas bo där...
DanneP skrev:2105245Var ute och gick på stan idag (Lund) med mina kära vänner då en Hayabusa dyker upp, killen som körde hade varken hjälm eller andra skydd... inte reggplåt heller för den delen.
Vilken färg var det?
En Busa "guldfärgad" har snotts i Stockholm från Suzuki01 nyligen
reggnr: FGH 517
Ramnr: 0066
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2107171&posted=1#post2107171
Oddjob skrev:2105507är du såndär harry haffa?
Throttlejunkie skrev:2107180DanneP skrev:2105245Var ute och gick på stan idag (Lund) med mina kära vänner då en Hayabusa dyker upp, killen som körde hade varken hjälm eller andra skydd... inte reggplåt heller för den delen.
Vilken färg var det?
En Busa "guldfärgad" har snotts i Stockholm från Suzuki01 nyligen
reggnr: FGH 517
Ramnr: 0066
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2107171&posted=1#post2107171
inte guldfärgad... sorry
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|