bilder tack =aRWe skrev:2060660Klart vi måste ha en tråd för den första standardhojen som körde ÖVER 300 km/h ärlig fart.
Själv har jag en -03, silver och grå med en del lull-lull på.
Och min hoj är bevis på att man kan kriga rätt så bra med R-hojar på bana.
aRWe skrev:2060660Klart vi måste ha en tråd för den första standardhojen som körde ÖVER 300 km/h ärlig fart.
aRWe skrev:2060660Klart vi måste ha en tråd för den första standardhojen som körde ÖVER 300 km/h ärlig fart.
doobidoo skrev:2063281Sporthoj diskuteras det här, inte touring...
skämt åsido, ska inte förstöra den här tråden
Du har PMrocketer skrev:2063318Bra där ! Köpte min sent förra hösten, monterat en massa lull lull också samt nästan en ny hellack. Nu pågår oljebyte samt byte framdäck för att allt skall vara i skick när våren är här.
Första frågan: Ngn som vet hur långt cc det är på original hundben. Har ngn tre stegs variant nu och jag bör höja baken för att få dit nya huggern.//R
Du menar Rolle, ja jag känner honom.Busafreak skrev:2063283Nu är jag med, dåså. Till våren planeras en sväng till Helsingborg och Danmark. Till hösten även en sväng i Östergörland.
Samma sak genomfördes 2005 (förutom att vi inte beökte grannlandet).
Vägarna blir dock inte samma i år som tidigare.
Den som håller ihop det hela är också en Västeråsare.
(ni borde rimligtvis känna varandra?
Busafreak skrev:2063283Nu är jag med, dåså. Till våren planeras en sväng till Helsingborg och Danmark. Till hösten även en sväng i Östergörland.
Samma sak genomfördes 2005 (förutom att vi inte beökte grannlandet).
Vägarna blir dock inte samma i år som tidigare.
Den som håller ihop det hela är också en Västeråsare.
(ni borde rimligtvis känna varandra?)
Busan saknar centralstöd!
Busafreak skrev:2063283
Busan saknar centralstöd!
Nää här diskteras snabba hojar, så du har inget här att göradoobidoo skrev:2063281Sporthoj diskuteras det här, inte touring...
rocketer skrev:2063330Vet du när svängen till Helsingborg och Danmark är planerad eller är det öppet fortfarande (ingen bestämd tid)? Tror han hette Rolle som höll ihop det förra hösten?//R
Näää inte än, lackgubben är för f..n inte klar med mina kåpor och han har haft dom sen början av janlpdata skrev:2065574Äntligen en tråd som man känner sig hemma i
Bara det vita helvet........ kunde försvinna, jag har ju ställt undan skotrarna nu
aRWe skrev:2067922Näää inte än, lackgubben är för f..n inte klar med mina kåpor och han har haft dom sen början av jan
Var på semester i Norge i sommras då det hände en liten grej som gjorde att jag tippade med hojen , lite repor på ena sidan, får den hellackadrocketer skrev:2068356Mina tog lite tid också men sedan vart det klart väldigt snabbt efter jag gått och frågat lite då och då - snabbar upp lite iaf? Nylackat för dig också , skönt och slippa alla små repor osv.//R
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|