Hayabusa turbo.THE DREAM

Status
Ej öppen för fler svar.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Riktigt bra jobbat! Men jag måste hålla med, bakljuset och undertailen försämrar resultatet mycket. Men alla kan inte ha samma smak som sagt :)

Hur mycket är det kvar till själva provkörningen då?

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Riktigt bra jobbat! Men jag måste hålla med, bakljuset och undertailen försämrar resultatet mycket. Men alla kan inte ha samma smak som sagt :)

Hur mycket är det kvar till själva provkörningen då?

tack. alla har olika smak. precis som du säger.

jag kan göra ett vägprov redan nu om jag vill men de vill jag inte. fortfarande massa grus och dam på vägarna. så fort grruset är borta så blir de väg test :yoparty

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
tack. alla har olika smak. precis som du säger.

jag kan göra ett vägprov redan nu om jag vill men de vill jag inte. fortfarande massa grus och dam på vägarna. så fort grruset är borta så blir de väg test :yoparty

Ofan, hur lång mcsäsong har ni egentligen där uppe innan den vita skiten börjar ramla ner igen, 1 månad? :D

btw. jävligt fräscha bromskivor, vad går dom på? blev lite sugen :)

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Ofan, hur lång mcsäsong har ni egentligen där uppe innan den vita skiten börjar ramla ner igen, 1 månad? :D

uppe i sundsvall så kommer gruset vara borta vid midsommar. allafall där jag bor, hoj säsongen brukar vara tills i början/mitten på okt ca. om vädret tillåter dvs:gnissla

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
gjorde en snabbräkning alldeles nyss. oj oj, som de ser ut nu blir hojen inte (klar) förren i juli. men men smällar man får ta. huvesaken den blir klar i sommar så är jag nöjd. de kommer alltid nya sommrar:yoparty over and ute.

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
nu har de hänt. först utställningen med hojen kommer bli 6 juni. den kommer inte vara klar. men till stor del i allfall. så nu hoppas man på grymt bra väder och bra kritik från s-valls befolkning:rolleyes:

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
nu har de hänt. först utställningen med hojen kommer bli 6 juni. den kommer inte vara klar. men till stor del i allfall. så nu hoppas man på grymt bra väder och bra kritik från s-valls befolkning:rolleyes:

Vad händer den 6 juni i S-vall

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Född och uppvuxen 8 mil från S-vall och har aldrig hört om de tidigare!
Är det nått att se eller skall man stanna hemma i storstan?

de är vid selånger/fotbolls planen. om de är fint väder så brukar de komma ganska mycket folk ditt och titta. plus många fina bilar etc. för en som inte gillar (jänkare) stanna hemma. mycket av sånt där :D

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
de är vid selånger/fotbolls planen. om de är fint väder så brukar de komma ganska mycket folk ditt och titta. plus många fina bilar etc. för en som inte gillar (jänkare) stanna hemma. mycket av sånt där :D

Å jo lite roligt är det med jänkare också!
Jag och ena polarn köpte denhär med mossa på för många år sedan!
Sen renoverade vi den ca: 1000tim så lite olja har jag nog i blodet!

Eldorado1.jpg

Eldorado2.jpg

Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
tack. de är ovanligt att man ser pinstrips/oldschool grejor på en (modern) sporthoj. så jag vill gå mot strömen lite gran :tummenup. roligt att du gillar det :rock

Pinstriping är rätt fränt faktiskt, det behövs inte många streck på en hojram eller vad som helst för att det ska lyfta hela bygget. Imponerande också att folk kan vara så stadiga att dom kan göra sånt på frihand, jag kan knappt lyfta en skopa kokkaffe från burken till kaffepannan utan att spilla ut hälften...:rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras