Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, jag tror bahjulsflickan får muppa sig hem å joina en sväng i skogen så ska du se va skönt det kan vara med knapp :fatta!

INte roligt att vara helslut å tippa med hojen å polarna försvinner bortom horisonten så står man å kickar .......å kickar.....speciellt om man först lär bära hojen ur någe surhål för att ens kunna kicka

Been there, done that.........

*Trycka.......vrooooom* :Bugar

Supermoto skrev:
HAHA. Tror att du gjorde två flugor på smällen där utan att ens tänka på det :tummenupp

Varför ska man ödlsa kraft på nåt så onödigt som att sparka igång hojen :dummer Jag fattar inte iaf...

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Tom Byron skrev:
Hm, jag tror bahjulsflickan får muppa sig hem å joina en sväng i skogen så ska du se va skönt det kan vara med knapp :fatta!

INte roligt att vara helslut å tippa med hojen å polarna försvinner bortom horisonten så står man å kickar .......å kickar.....speciellt om man först lär bära hojen ur någe surhål för att ens kunna kicka

Vaddå ödsla kraft??? :confused: :va
Jag har sett folk dra igång en 625:a med handen!!!! Den startar ju alltid på första kicken!!!
Men jag håller med, i skogen finns det absolut en poäng.....men inte att ALLTID ha den på!!!! :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:

Japp :fakta :D
Alltid skoj att leka med knappen :slicka

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm, kollade drevningen min hoj satt det 16/38 på, ska de försöka göra någe världrekord i att nå 300blås på en motard :va :va 15/40 har jag fått för mig att det skulle vara. :confused:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Hm, kollade drevningen min hoj satt det 16/38 på, ska de försöka göra någe världrekord i att nå 300blås på en motard :va :va 15/40 har jag fått för mig att det skulle vara. :confused:
Kolla Borgrens tråd...

Vi (jagÅmajndrajper) kör med 17/42 (borde väl kunna motsvara 16/38 hyfsat) på gata eller när vi leker med kåphojarna på landsväg. Då kan man köra bra fort utan att man känner att man plågar ihjäl motorn :tummenupp Linus har haft 202 blås med sin med 17/42.....

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Wheeliegirl skrev:
Äh, du e bara avis för att du inte KAN kicka igång en hoj och för att du vet att elstart är för SISSY´s!!!!!!!! :tuttar :arsele :lol :whip :banana

Kan å kan... Jag kickar igång hojen SITTANDES när den är varm (utan hetstart knappen) :7peta
Kall så får jag lätta lite på rumpan...
Men som sagt varför bry sig när det finns elstart? :arsele

:blah :hoppa

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Wheeliegirl skrev:
Vaddå ödsla kraft??? :confused: :va
Jag har sett folk dra igång en 625:a med handen!!!! Den startar ju alltid på första kicken!!!
Men jag håller med, i skogen finns det absolut en poäng.....men inte att ALLTID ha den på!!!! :D

Första gången jag skulle kicka igång den efter en kortare tur så startade den när jag letade efter komp.läget... :yoparty :tummenupp

:Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Guru-avatar?

Satt ju och totade ihop lite och grejade lite och så... och så blev det en liten amatör-gif-serie med bugande för och av gurun. Probelmet är bara det att eländet blev för stort för att användas som avatar! :mad:

Eftersom jag är rätt kass på så'nt här och det säkert finns nå'n som kan det här SKITBRA! lägger jag ändå ut min skapelse i förhoppningen att någon kan göra något liknande åt gurun, som går in under det kB-krav som finns på avatarer. *hoppas*

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM på sig gurugullet!!! :kär

Bifogat

• Bowanim.gif
    Bowanim.gif
    87.4 KB · Visningar: 23

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FUELMEDIA fixar allt, han gjorde ju den där "heda rawks" förut

Ska nog bli bra :tummenupp
Tack för ditt engagemang :Bugar

Yasha skrev:
Satt ju och totade ihop lite och grejade lite och så... och så blev det en liten amatör-gif-serie med bugande för och av gurun. Probelmet är bara det att eländet blev för stort för att användas som avatar! :mad:

Eftersom jag är rätt kass på så'nt här och det säkert finns nå'n som kan det här SKITBRA! lägger jag ändå ut min skapelse i förhoppningen att någon kan göra något liknande åt gurun, som går in under det kB-krav som finns på avatarer. *hoppas*

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM på sig gurugullet!!! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Frxtn, vad har hänt med JETSKI-dyrkaren ? Har inte hört ett knyst *saknar* har han börjat knega :confused:

:yoparty Ebbe :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
När Jetski sätter sig på hjärnan så kanske man får storhetsvansinne å inte snackar med vanligt folk längre :kocko

Hehehehehe :hihi :hihi

Yasha skrev:
Såg minsann att han var inloggad igår, men inga spår lämnade! :confused:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
:skrämd

Aldrig skulle väl jag överge Heda Fanclub!! Förlåt å store Guru att jag varit lite "off".... Kroppen får ju en chock när man börjar jobba! :lyftakylskåpsmiley
Har bara inte haft tid att surfa så mycket.

Grattis till nyhojen! :Bugar Hörde av Pickel som hade pratat med karlström... Hoppas du blir nöjd! :banana

Sköna bilder från förra helgen! Men varför (som sagt) ser du nöjdast ut när jag å Räfsan "luktar" på dig?!?!? :va

Jetskin ligger i ett hörn å känner sig åsidosatt för tillfället. Hojen ligger ff isärskruvad (väntar på Pickel/stötdämparen) och jag vill göra den klar för isen innan jag börjar med sommarleksaken. Har inte plats att skurva med båda på en gång ju.... Då blir nog Walle lite :6surkart .

Spana Husa i veckan? Med efterföljande fika? När? Jag slutar 16 alla dagar....

:Bugar :Bugar Heda :Bugar :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Titta! Den förlorade styrelsemedlemmen har återvänt! :yoparty

Och hur många motardhuliganer i fancluben kommer ner till Södertälje den 28/12 och råkkar loss på banan och på "dansgolvet"?!? :fyllisar

/ Vera (som måste lära sig stunta på en månad... :3freak )

Edit: datumförvirring... *suck*

Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:

Och hur många motardhuliganer i fancluben kommer ner till Södertälje den 29/12 och råkkar loss på banan och på "dansgolvet"?!? :fyllisar

[/SIZE]

Kanske! Vet inte hur planeringen ligger än för mellandagarna. Som sagt, kanske...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda jobbar ju :va såg på motardlistan e phett avis ju.......

Yasha skrev:

Och hur många motardhuliganer i fancluben kommer ner till Södertälje den 29/12 och råkkar loss på banan och på "dansgolvet"?!? :fyllisar

/ Vera (som måste lära sig stunta på en månad... :3freak )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Kanske! Vet inte hur planeringen ligger än för mellandagarna. Som sagt, kanske...
Wannabes och groupies är också välkomna, för de som har ett val! :D (Somliga får ha tjejen med vare sig de vill eller ej!!!)

Skyndar du dig och planerar in huliganröjarparty, så är det ju inget snack om saken se'n! :7peta

:bow HEDAgurun, du MÅSTE komma!!! :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jobba råKKar.....

Nyhojen fick se ljuset igår, brummade loss till köpis. Me like alot :tummenupp

ang. att lukta.........hm,....... wetkiss har fått en ny innebörd :rolleyes:

Jag jobbar till åtta Mån, Tis och Ons.......sedan ledig Tors, Fredag. Den står inte där den brukar så vi får höras lite före så man vet om man har acess till den.

Puzz :banana

Ebbe skrev:
:skrämd

Aldrig skulle väl jag överge Heda Fanclub!! Förlåt å store Guru att jag varit lite "off".... Kroppen får ju en chock när man börjar jobba! :lyftakylskåpsmiley
Har bara inte haft tid att surfa så mycket.

Grattis till nyhojen! Hörde av Pickel som hade pratat med karlström... Hoppas du blir nöjd!

Sköna bilder från förra helgen! Men varför (som sagt) ser du nöjdast ut när jag å Räfsan "luktar" på dig?!?!? :va

Jetskin ligger i ett hörn å känner sig åsidosatt för tillfället. Hojen ligger ff isärskruvad (väntar på Pickel/stötdämparen) och jag vill göra den klar för isen innan jag börjar med sommarleksaken. Har inte plats att skurva med båda på en gång ju.... Då blir nog Walle lite :6surkart .

Spana Husa i veckan? Med efterföljande fika? När? Jag slutar 16 alla dagar....

:Bugar :Bugar Heda :Bugar :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:3freak

Du BORDE kunna byta/ta ledigt!!! Hur ofta har vi supermotardhuliganheldagskörningmedefterföljanderöjarpartyigokarthallen?!? :confused:

Hur ser det ut med hallen i Gävle då? Körde ni något i veckan? Ska jag ta med lill-Husan upp så vi kan köra nästa vecka? :7peta

Tom Byron skrev:
Självklart, men inte då :hihi

Ohh, me so nasty :dummer

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...