Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
*suck* En provisorisk gif åt Hedagurun, bara ett hopplock... men den kan ju gå att använda tills jag (eller någon annan *hint, hint*) orkar göra en av bättre kvalitet?!?

Bifogat

• Hedadroolgif.gif
    Hedadroolgif.gif
    22.6 KB · Visningar: 18
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Finfina bilder, hm.........varför ser den där Heda gladare ut när han får WET-KISS av ebbe/krattan istället för chixkissen?? :va Skum kille det där :dummer

Jag har "sexybäjbiavatar" nu
:Bugar
Yasha skrev:
*suck* En provisorisk gif åt Hedagurun, bara ett hopplock... men den kan ju gå att använda tills jag (eller någon annan *hint, hint*) orkar göra en av bättre kvalitet?!?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Finfina bilder, hm.........varför ser den där Heda gladare ut när han får WET-KISS av ebbe/krattan istället för chixkissen?? :va Skum kille det där :dummer

Jag har "sexybäjbiavatar" nu
:Bugar
Ja, man kan ju undra... :confused: men med tanke på hur bra koll han har på andra manliga stjärnor, kan man ju förstå att styrelseboyzen lockar mer än chixen... eller?!? :kocko

/ Vera (som gärna kickar sin Husa, utan att ha något att bevisa! :gnissla )

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men hallå, kolla hur "branschen" ser ut, det går ungefär 10 kvinnliga skådisar på en manlig. Hur många sådana som jag kan är det ingen som brytt sig om. Iofs inte så interessant, men det väckte ju en del uppmärksamhet.... :hihi

/hEDA *som gärna trycker på knapp numera*

Yasha skrev:
Ja, man kan ju undra... :confused: men med tanke på hur bra koll han har på andra manliga stjärnor, kan man ju förstå att styrelseboyzen lockar mer än chixen... eller?!? :kocko

/ Vera (som gärna kickar sin Husa, utan att ha något att bevisa! :gnissla )

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Men hallå, kolla hur "branschen" ser ut, det går ungefär 10 kvinnliga skådisar på en manlig. Hur många sådana som jag kan är det ingen som brytt sig om. Iofs inte så interessant, men det väckte ju en del uppmärksamhet.... :hihi

/hEDA *som gärna trycker på knapp numera*
Det är lugnt, gurun! :3freak Men du har hittills inte, trots ett grabbigt forum, presenterat en enda kvinnlig stjärna, TROTS att två tjejer initierat samtalsämnet genom att dels använda ett namn som nick, dels döpa en hoj... :hihi För min del är det mest fascinerande att någon jag känner är insatt i "branschen"! :lol

Puss då och godnatt!!! :tungan

/ Vera (som oxå kunde trycka på knappen, i en vecka ungefär...)

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Välkommen in i sekten på riktigt :tummenupp :yoparty

Elstarten är enbart av godo. Fullständigt onödigt att ta bort den. Min funkar bra (när inte chokehelvetet hänger sig i knasaren) och din tror jag är typ dubbelt så bra. Extravikten är väl ca 5kg men med tanke på vad du väger i förhållande till bl.a mig så borde du ha ett par batterier till en Scania på hojen. Lite märkligt att du tycker botten är så bra när det egentligen är kraften när du får varva lite du kommer bli impad av :hihi :fakta

Ser ut att ha varit en skaplig bjudning :fyllisar . Hela styrelsen på samma ställe samtidigt som Gurun :kär är väl inte helt vanligt...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm, Vero fick inte sitt nick av en slump :)

Yasha skrev:
Det är lugnt, gurun! :3freak Men du har hittills inte, trots ett grabbigt forum, presenterat en enda kvinnlig stjärna, TROTS att två tjejer initierat samtalsämnet genom att dels använda ett namn som nick, dels döpa en hoj... :hihi För min del är det mest fascinerande att någon jag känner är insatt i "branschen"! :lol

Puss då och godnatt!!! :tungan

/ Vera (som oxå kunde trycka på knappen, i en vecka ungefär...)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa, det var rackarns mysigt att trycka på knappen :Bugar

Du lär ju jämnföra vad jag åkte med tidigare, hade jag klivit från en husa -02 -03 så kanske det inte varit såå stor skillnad. Men Ebbe å Krattan mfl får väl testa å döma ifall jag gjort en partisk "tycka till" eller om det är så :tummenupp

Supermoto skrev:
Välkommen in i sekten på riktigt :tummenupp :yoparty

Elstarten är enbart av godo. Fullständigt onödigt att ta bort den. Min funkar bra (när inte chokehelvetet hänger sig i knasaren) och din tror jag är typ dubbelt så bra. Extravikten är väl ca 5kg men med tanke på vad du väger i förhållande till bl.a mig så borde du ha ett par batterier till en Scania på hojen. Lite märkligt att du tycker botten är så bra när det egentligen är kraften när du får varva lite du kommer bli impad av :hihi :fakta

Ser ut att ha varit en skaplig bjudning :fyllisar . Hela styrelsen på samma ställe samtidigt som Gurun :kär är väl inte helt vanligt...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Hm, Vero kallas JENNA J här......

Jenna J som i pårnstar........ ring a bell?
Vero = Vera = Yasha ???

Jenna har jag såklart full koll på :fakta
Jag kan mitt XXX du vet :D

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Lite bilder till heda på fp med keihin,säg till om du behöver bättre bilder så plockar jag av lite plast o fotar med en stadigare hand :D

Bifogat

• DCP_1251.JPG
    DCP_1251.JPG
    81.9 KB · Visningar: 32
  • DCP_1252.JPG
    DCP_1252.JPG
    90.5 KB · Visningar: 38
  • DCP_1253.JPG
    DCP_1253.JPG
    64.4 KB · Visningar: 31

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Ghost skrev:
El-start råkkar hårt. :rock
Det är bara tjejer med självhävdelse problem som envisas med att kicka igång sina hojar... :D

Äh, du e bara avis för att du inte KAN kicka igång en hoj och för att du vet att elstart är för SISSY´s!!!!!!!! :tuttar :arsele :lol :whip :banana

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skitschysst, men ditt verkar ju inte ta i där på motorn, du har ju mera space överallt.....hehe

Nä, nu ska jag åka å se om man får brumma i gocarthallen lite :D

HusabergForce skrev:
Lite bilder till heda på fp med keihin,säg till om du behöver bättre bilder så plockar jag av lite plast o fotar med en stadigare hand :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wheeliegirl skrev:
Äh, du e bara avis för att du inte KAN kicka igång en hoj och för att du vet att elsart är för SISSY´s!!!!!!!! :tuttar :arsele :lol :whip :banana
HAHA. Tror att du gjorde två flugor på smällen där utan att ens tänka på det :tummenupp

Varför ska man ödlsa kraft på nåt så onödigt som att sparka igång hojen :dummer Jag fattar inte iaf...

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...