Yasha skrev:*suck* En provisorisk gif åt Hedagurun, bara ett hopplock... men den kan ju gå att använda tills jag (eller någon annan *hint, hint*) orkar göra en av bättre kvalitet?!?
Ja, man kan ju undra...Tom Byron skrev:Finfina bilder, hm.........varför ser den där Heda gladare ut när han får WET-KISS av ebbe/krattan istället för chixkissen??Skum kille det där
![]()
Jag har "sexybäjbiavatar" nu
![]()
Yasha skrev:Ja, man kan ju undra...men med tanke på hur bra koll han har på andra manliga stjärnor, kan man ju förstå att styrelseboyzen lockar mer än chixen... eller?!? :kocko
/ Vera (som gärna kickar sin Husa, utan att ha något att bevisa!)
Det är lugnt, gurun!Tom Byron skrev:Men hallå, kolla hur "branschen" ser ut, det går ungefär 10 kvinnliga skådisar på en manlig. Hur många sådana som jag kan är det ingen som brytt sig om. Iofs inte så interessant, men det väckte ju en del uppmärksamhet....![]()
/hEDA *som gärna trycker på knapp numera*
Yasha skrev:/ Vera (som gärna kickar sin Husa, utan att ha något att bevisa!)
Yasha skrev:Det är lugnt, gurun!Men du har hittills inte, trots ett grabbigt forum, presenterat en enda kvinnlig stjärna, TROTS att två tjejer initierat samtalsämnet genom att dels använda ett namn som nick, dels döpa en hoj...
För min del är det mest fascinerande att någon jag känner är insatt i "branschen"!
![]()
Puss då och godnatt!!!
/ Vera (som oxå kunde trycka på knappen, i en vecka ungefär...)
Ghost skrev:Kom pengarna fram? Do mförsvann från kontot direkt iaf...![]()
Supermoto skrev:Välkommen in i sekten på riktigt![]()
![]()
Elstarten är enbart av godo. Fullständigt onödigt att ta bort den. Min funkar bra (när inte chokehelvetet hänger sig i knasaren) och din tror jag är typ dubbelt så bra. Extravikten är väl ca 5kg men med tanke på vad du väger i förhållande till bl.a mig så borde du ha ett par batterier till en Scania på hojen. Lite märkligt att du tycker botten är så bra när det egentligen är kraften när du får varva lite du kommer bli impad av![]()
Ser ut att ha varit en skaplig bjudning. Hela styrelsen på samma ställe samtidigt som Gurun
är väl inte helt vanligt...
Supermoto skrev:"Vero"![]()
JennaJ är jag med på men Vero......
Vero = Vera = Yasha ???Tom Byron skrev:Hm, Vero kallas JENNA J här......
Jenna J som i pårnstar........ ring a bell?
Supermoto skrev:Vero = Vera = Yasha ???
Jenna har jag såklart full koll på
Jag kan mitt XXX du vet![]()
Ghost skrev:El-start råkkar hårt.![]()
Det är bara tjejer med självhävdelse problem som envisas med att kicka igång sina hojar...![]()
HusabergForce skrev:Lite bilder till heda på fp med keihin,säg till om du behöver bättre bilder så plockar jag av lite plast o fotar med en stadigare hand![]()
HAHA. Tror att du gjorde två flugor på smällen där utan att ens tänka på detWheeliegirl skrev:Äh, du e bara avis för att du inte KAN kicka igång en hoj och för att du vet att elsart är för SISSY´s!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |