Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo, den var verkligen klantig :tummenupp

Men kom in i matchen lite, det var ju typ 3 program sedan, eller fyra?

Har du hållit dig borta från civilistationen pga rävjakt eller någe :tungan

ang. Fabio så brukar jag göra en kräfta framför spegeln så fylls man av självförtroende :banana :hihi

EDIT: KRABBA HETER DET :fatta!
2nd EDIT: Det kanske mest ser ut som en RÄKA :rolleyes:

Räven skrev:
Såg ni High Chaparall med Fabio? Chraschen? :D

Hej Heda!! :Bugar :Bugar

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
He he... vi kanske skulle ta och ordna lite rävjakt i gokarthallen på söndag?!? :yoparty

Vad säger gurun? :Bugar Vad säger Räven?!? Yasha --->:7peta <--- Räven

En utmaning!!! :banana

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Tom Byron skrev:
Jo, den var verkligen klantig :tummenupp

Men kom in i matchen lite, det var ju typ 3 program sedan, eller fyra?

Har du hållit dig borta från civilistationen pga rävjakt eller någe :tungan

ang. Fabio så brukar jag göra en kräfta framför spegeln så fylls man av självförtroende :banana :hihi

Har tillåtelse att vara lite långsam eftersom jag är från norrbotten :tungan Till mitt stora förtret så har den här sidan låst sig några gånger.. bah!

Neeeh, Fabio borde ha DIG som förebild än tvärtom! :tummenupp :Bugar

Räven

Norrlänning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas sm400
Yasha skrev:
He he... vi kanske skulle ta och ordna lite rävjakt i gokarthallen på söndag?!? :yoparty

Vad säger gurun? :Bugar Vad säger Räven?!? Yasha --->:7peta <--- Räven

En utmaning!!! :banana

Skulle vara skoj!... Eller vänta nu.. rävjakt? :va nåväl, kanske kan få lite bra tips i alla fall! :Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmmm, jag jobbar alla helger fram till Januari...... :va Hm, är leedig en lördag, då tänkte jag våldta våran gocarthall här hemma ifall det är öppet, den 20e.

Annars är jag mest på jobbet framöver... :rolleyes:

Räven skrev:
Skulle vara skoj!... Eller vänta nu.. rävjakt? :va nåväl, kanske kan få lite bra tips i alla fall! :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:Bugar Då måste du ju säga till, så att lill-Husan följer med till Gävle just den helgen!!! :7peta LOVA!!! :4skrika

Tom Byron skrev:
Mmmm, jag jobbar alla helger fram till Januari...... :va Hm, är leedig en lördag, då tänkte jag våldta våran gocarthall här hemma ifall det är öppet, den 20e.

Annars är jag mest på jobbet framöver... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska bara spana så det är grönt att åka där, så kan man typ planera lite. Kan vara skönt avbräck från julhandeln.

Yasha skrev:
:Bugar Då måste du ju säga till, så att lill-Husan följer med till Gävle just den helgen!!! :7peta LOVA!!! :4skrika

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Gäääääääääsp, Heda goes söderut och hämtar bäbis :banana :D
Är det sant ?? Härligt utav bara tusan och andra kraftuttryck.

:FU :hoppa JÄTTEGRATTIS, JÄTTEGRATTIS, JÄTTEGRATTIS :banana :tummenupp :kär :yoparty

Berätta mer så fort du är tillbaka...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:bow JAG HAR KLAPPAT PÅ NYA HEDA-MOPPEN!!! :bow

Jag var iofs inte först, men som sektledare bör jag ju få koll på mina nya stjärnor, så jag har inspekterat ny-Husan noggrant! :) Väntar ivrigt på att gurun ska återvända från garaget och rapportera!!! :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
:bow JAG HAR KLAPPAT PÅ NYA HEDA-MOPPEN!!! :bow

Jag var iofs inte först, men som sektledare bör jag ju få koll på mina nya stjärnor, så jag har inspekterat ny-Husan noggrant! :) Väntar ivrigt på att gurun ska återvända från garaget och rapportera!!! :yoparty
*GRRRRRRR* Så orättvist, jag vill oxå komma till....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
:confused: Hmm... *förbryllad* Undrar om gurun har ollat på nymopeden så att han fastnat och sitter alldeles ensam i garaget och väntar på hjälp? :va Eller.. kanske han är så lycklig att han bara sitter där och betraktar underverket och inte kan slita sig därifrån?!? :Bugar

Ute och kör lär han ju inte vara iaf, för här spöregnar det verkligen!!! :huvet

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:confused: Hmm... *förbryllad* Undrar om gurun har ollat på nymopeden så att han fastnat och sitter alldeles ensam i garaget och väntar på hjälp? :va Eller.. kanske han är så lycklig att han bara sitter där och betraktar underverket och inte kan slita sig därifrån?!? :Bugar

Tror han står och letar efter alla skruvar som borde krävas för att sätta ihop hojen men inser inte riktigt att den är så smart och smidigt byggd att det endast är ca en trettondel så många som till gamla hojen....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Efter 9timmars garageorgie med en kort provtur kan det sammanfattas lite lätt:

Det tråkiga.

Trottelsensorn tar i tanken, den sladden kommer att paja, tanken rider lixom på sensorn som sitter på vänstra sidan av föggen, hm förgasaren är PHET-mycket bredare. Man lär banka dit tanken för att sadeln ska passa. Men det löser sig nog med tiden.

Fp- passar, men nu sitter orginal på igen för att, Förknasare är BREDARE å då tar soppanippeln till föggen, i röret (blir varmt) så förgasaren lär vridas lite, men då tar trottelsensor i tanken ännumera å därmed passar sadeln inte å man får inte dit det osv.

Fp- rider även lite på en motorkåpa precis där det går ihop till ett rör, men det var märken på Husajokkos hoj oxå så det är inte unikt för -04.

DET BRA DÅ RÅ :banana

Åhh, vad liten den är, tom jag lastar den lätt å bollar runt den easy i garaget.

Lättmeckat oxå, färre skruvar för att komma åt det viktiga.

BOTTENVRIDET, alltså helt sjukt. Trodde det var bra vrid i min 625a, men Husa e tamifanimej läbbigt stygg. Jag åkte en kortis på väg, (finns en del av byn som inte saltas i och med att bussarna inte går där) å satan vad villig den är att dra! Ut med kopplingen bara så puffar det på. Nu varvade jag inte den på någe sätt men man märket den skillnaden ivf. (sedan oxå att jeansen blev genomsura från knäna å neråt, samt att fleecetröjan vägde 12kg extra när jag kom hem (regnigt)
Mellanregistret å toppen är oprovad eftersom motorn knappt gått 10min..... men det kommer väl undan för undan.

Åhh, jag vill åka mera...........mera MERA MER MERA........

Så som jag provade hojen så var den helt orginal och ostyrpt enl. boken.

Gick ju inte att känna någe på chassit eftersom man inte så gärna svänger med massa grus på asfalt.

Åhh, JAG HAR ÅKTHOJ, ME HAPPY

:yoparty HEDA :yoparty HUSA :yoparty
vi ska nog trivas ihop :hihi

Yasha skrev:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Glömde en sak, elstarten. Faan va skönt, har startat den ett tiotal gånger idag å bara kickat en gång för att prova, visserligen startade den då oxå men. 1a gången jag drog igång den så drog den runt motorn 3-4 gånger sedan smurfade den igång.

Jag tror jag kör en pensionärs/touringmodell å släpar på lite kilo å myser varje gång den ska startas, EL-starten råKKar ju :arsele

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...