Räven skrev:Såg ni High Chaparall med Fabio? Chraschen?![]()
Hej Heda!!![]()
![]()
Tom Byron skrev:Jo, den var verkligen klantig![]()
Men kom in i matchen lite, det var ju typ 3 program sedan, eller fyra?
Har du hållit dig borta från civilistationen pga rävjakt eller någe![]()
ang. Fabio så brukar jag göra en kräfta framför spegeln så fylls man av självförtroende![]()
![]()
Yasha skrev:He he... vi kanske skulle ta och ordna lite rävjakt i gokarthallen på söndag?!?![]()
Vad säger gurun?Vad säger Räven?!? Yasha --->
<--- Räven
En utmaning!!!![]()
Räven skrev:Skulle vara skoj!... Eller vänta nu.. rävjakt?nåväl, kanske kan få lite bra tips i alla fall!
![]()
Tom Byron skrev:Mmmm, jag jobbar alla helger fram till Januari......Hm, är leedig en lördag, då tänkte jag våldta våran gocarthall här hemma ifall det är öppet, den 20e.
Annars är jag mest på jobbet framöver...![]()
Yasha skrev:Då måste du ju säga till, så att lill-Husan följer med till Gävle just den helgen!!!
LOVA!!!
![]()
Är det sant ?? Härligt utav bara tusan och andra kraftuttryck.Tom Byron skrev:Gäääääääääsp, Heda goes söderut och hämtar bäbis![]()
![]()
Vart hämtar du liket?..Tom Byron skrev:Gäääääääääsp, Heda goes söderut och hämtar bäbis![]()
![]()
![]()
![]()
Husaberg![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Gäääääääääsp, Heda goes söderut och hämtar bäbis![]()
![]()
![]()
![]()
Husaberg![]()
![]()
![]()
*GRRRRRRR* Så orättvist, jag vill oxå komma till....Yasha skrev:JAG HAR KLAPPAT PÅ NYA HEDA-MOPPEN!!!
![]()
Jag var iofs inte först, men som sektledare bör jag ju få koll på mina nya stjärnor, så jag har inspekterat ny-Husan noggrant!Väntar ivrigt på att gurun ska återvända från garaget och rapportera!!!
![]()
Tror han står och letar efter alla skruvar som borde krävas för att sätta ihop hojen men inser inte riktigt att den är så smart och smidigt byggd att det endast är ca en trettondel så många som till gamla hojen....Yasha skrev:Hmm... *förbryllad* Undrar om gurun har ollat på nymopeden så att han fastnat och sitter alldeles ensam i garaget och väntar på hjälp?
Eller.. kanske han är så lycklig att han bara sitter där och betraktar underverket och inte kan slita sig därifrån?!?
![]()
Ute och kör lär han ju inte vara iaf, för här spöregnar det verkligen!!!![]()
Yasha skrev:Hmm... *förbryllad* Undrar om gurun har ollat på nymopeden så att han fastnat och sitter alldeles ensam i garaget och väntar på hjälp?
Eller.. kanske han är så lycklig att han bara sitter där och betraktar underverket och inte kan slita sig därifrån?!?
![]()
Ute och kör lär han ju inte vara iaf, för här spöregnar det verkligen!!!![]()
Tom Byron skrev:Åhh, JAG HAR ÅKTHOJ, ME HAPPY
HEDA
HUSA
![]()
vi ska nog trivas ihop![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |