Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Swedie skrev:
Tja gubbs igen! Åter öpppnade tråden! Har funnit ett sätt att lösa det hela på tillfälligt.

Prata på om den här Heda vem han nu är :p

Nice!!! :Bugar :Bugar Swedie :Bugar :Bugar

Är det Mb det är dåligt med? :va

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Diverse konstiga bilder tog ju igår kväll, hoppas Yasha å Krattan hittar en dator så dom kan ladda upp dom fort som fan. Styrelsen visade sin vördnad för El Guru på bästa sätt. :hihi Men även Gurun knäböjde igår, skolfröken-looken fick ner honom! :tuttar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
:Bugar :Bugar :Bugar Swedie är KUNG!
:Bugar :Bugar :Bugar

Inte bara på hoj :yoparty

Mr Andersson :4skrika (Ebbe), jag har trendfikat med Rigge-man i över 2timmar. Faan vilken banåkarabstinens man har fast man inte visste om det!

Schoolgirl.......yummie!!! Rackarns nice igår, kela med hela styrelsen lixom.

/Mr Smith :hihi

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Vi har precis återupptagit traditionen med flertimmars vistelse på stammishaket Amu-cement. Det borde du va me på nästa gång Ebbe.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag pratade med Ebbe innan vi åkte dit, men han hade sådan ångest för korten igår så han ville inte gå utaför dörren någe mera :arsele (Nää, inte riktigt så)

/Mr Smith :hihi

Rigge skrev:
Vi har precis återupptagit traditionen med flertimmars vistelse på stammishaket Amu-cement. Det borde du va me på nästa gång Ebbe.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tror det är han, fast han e lite korthårigare just nu. Det här är från hösten -02, ingen vet exact vad han gör eller hur han ser ut idag.

McB skrev:

Bifogat

• heda!.jpg
    heda!.jpg
    87.6 KB · Visningar: 44

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ingen hall ikväll??

Nope, ingen hall körning ikväll. Blev alldeles mör efter gårdagens resa i blöta skogen.
Ett senfäste till tummen stökar lite så jag har just ingen kraft i vänsterhanden heller.
(förutom att hojen är lite för skitig för att dra in den inomhus... :D )

Du verkar ha överlevt gårdagens/nattens tillställning, inga plåtslagare som är på besök? :fyllisar
Ser fram emot ett bildreportaget. Jag menar vem vill inte se skolfröken-looken? :tuttar :tungan

:hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmm, plåtslagare?? Menar du att jag ska vara bakis, nää jag drack inget igår. Det går att fula sig rätt styggt ändå, å trevligt hade vi, hehe

Jag tror bilderna lär gå genom censur hos varje stackare som e med på kort å det inte börjar vimla runt massa stuff man ångrar om ett tag :va

De som blir "approved" kommer givetvis hamna här :tungan

Ghost skrev:
Nope, ingen hall körning ikväll. Blev alldeles mör efter gårdagens resa i blöta skogen.
Ett senfäste till tummen stökar lite så jag har just ingen kraft i vänsterhanden heller.
(förutom att hojen är lite för skitig för att dra in den inomhus... :D )

Du verkar ha överlevt gårdagens/nattens tillställning, inga plåtslagare som är på besök? :fyllisar
Ser fram emot ett bildreportaget. Jag menar vem vill inte se skolfröken-looken? :tuttar :tungan

:hej

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Rigge skrev:

Mmmmm... Undrar hur många timmar man suttit där egentligen? Det vill man nog inte veta.... :huvet Next time Rigge! :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Jag tror bilderna lär gå genom censur hos varje stackare som e med på kort å det inte börjar vimla runt massa stuff man ångrar om ett tag :va

De som blir "approved" kommer givetvis hamna här :tungan

NÄ, inge censur här heller!!! Nu får det vara slutcensurerat! :stop
Inge kul med censur, hur ska då folk fatta hur kul vi hade?!!? :banana
Jag ska ta med mig egen kamera nästa gång så det inte blir nå censurtjafs alls då. Censur är övermynderi i allra högsta grad. Man har slutat censurerat filmer, så varför ska vi börja.... :7peta

//My name is Neo!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
So Mr Andersson we meet again.......... Ålrajt, jag bävar för dagen då jag dricker sprit å kameran e med :va

Jag klär ju av mig nykter ju :tungan

/agent Smith

Ebbe skrev:
NÄ, inge censur här heller!!! Nu får det vara slutcensurerat! :stop
Inge kul med censur, hur ska då folk fatta hur kul vi hade?!!? :banana
Jag ska ta med mig egen kamera nästa gång så det inte blir nå censurtjafs alls då. Censur är övermynderi i allra högsta grad. Man har slutat censurerat filmer, så varför ska vi börja.... :7peta

//My name is Neo!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
So Mr Andersson we meet again.......... Ålrajt, jag bävar för dagen då jag dricker sprit å kameran e med :va

Jag klär ju av mig nykter ju :tungan

/agent Smith

Herregud vilken fest det måste ha varit vågar inte ens tänka på vad det skulle ha blivit om spriten hade flödat ymnigare... :fyllisar :skrämd
Hmm... undrar om man blir utsläng med huvudet först om man smyger in på nästa fest... :va

:Bugar :Bugar :yoparty

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...