Ghost skrev:Kanoners Swedie!!![]()
![]()
HEDA
![]()
![]()
Jag var först i den återöppnade tråden

Märks det att jag har lite att göra? hehe
Ghost skrev:Kanoners Swedie!!![]()
![]()
HEDA
![]()
![]()
Ghost skrev:Trust me you do NOT want to know!!![]()
![]()
TheDude skrev:Jag var först i den återöppnade tråden![]()
Märks det att jag har lite att göra? hehe![]()
Swedie skrev:Tja gubbs igen! Åter öpppnade tråden! Har funnit ett sätt att lösa det hela på tillfälligt.
Prata på om den här Heda vem han nu är![]()
Rigge skrev:Vi har precis återupptagit traditionen med flertimmars vistelse på stammishaket Amu-cement. Det borde du va me på nästa gång Ebbe.
Rigge skrev:Shit.... vi måste ha skrivit våra inlägg typ samtidigt... spookey![]()
McB skrev:Vem är Heda?
Tom Byron skrev:Jag tror det är han, fast han e lite korthårigare just nu. Det här är från hösten -02, ingen vet exact vad han gör eller hur han ser ut idag.
Tom Byron skrev:Ingen hall ikväll??
Ghost skrev:Nope, ingen hall körning ikväll. Blev alldeles mör efter gårdagens resa i blöta skogen.
Ett senfäste till tummen stökar lite så jag har just ingen kraft i vänsterhanden heller.
(förutom att hojen är lite för skitig för att dra in den inomhus...)
Du verkar ha överlevt gårdagens/nattens tillställning, inga plåtslagare som är på besök?![]()
Ser fram emot ett bildreportaget. Jag menar vem vill inte se skolfröken-looken?![]()
![]()
![]()
Rigge skrev:Vi har precis återupptagit traditionen med flertimmars vistelse på stammishaket Amu-cement. Det borde du va me på nästa gång Ebbe.
Tom Byron skrev:Jag tror bilderna lär gå genom censur hos varje stackare som e med på kort å det inte börjar vimla runt massa stuff man ångrar om ett tag![]()
De som blir "approved" kommer givetvis hamna här![]()
Ebbe skrev:NÄ, inge censur här heller!!! Nu får det vara slutcensurerat!![]()
Inge kul med censur, hur ska då folk fatta hur kul vi hade?!!?![]()
Jag ska ta med mig egen kamera nästa gång så det inte blir nå censurtjafs alls då. Censur är övermynderi i allra högsta grad. Man har slutat censurerat filmer, så varför ska vi börja....![]()
//My name is Neo!
Tom Byron skrev:So Mr Andersson we meet again.......... Ålrajt, jag bävar för dagen då jag dricker sprit å kameran e med![]()
Jag klär ju av mig nykter ju![]()
/agent Smith
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |