Heda fanclub!

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Var med Ebbe till Lelles igår å spana in en cr85 åt Matilda så nån KTM hamnar inte i vår familj :fakta

:bow :bow :bow HEDA :bow :bow :bow

//Anders :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Haru´ brillor ? va sött :kär :tummenupp
Jag har också glaseneugen och jag ÄR verkligen skolfröken (på högskolan iofs, men ändå...) och det är INGEN som vare sig drooooolar eller säger att jag är söt! :gråta

:confused: :va

Ja ja, livet går vidare... :fyllisar

HEDA RÅKKAR!!!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jag har också glaseneugen och jag ÄR verkligen skolfröken (på högskolan iofs, men ändå...) och det är INGEN som vare sig drooooolar eller säger att jag är söt! :gråta

:confused: :va

Ja ja, livet går vidare... :fyllisar
Du har missat hela grejen med korta rutiga kjolen kanske....
För att fullt ut uppnå droooooolstatus ska håret gärna var _lite_ längre än ditt. Till en början uppsatt för att sedan släppas ut tillsammans med orden "nu har du varit en olydig pojke". Är dock lite osäker på om brillorna åker av före eller efter hårutsläppet :va

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Aaaaahhh.. tänkte inte på det... blond, långt hår, gärna stora attribut, plutande mun och kort rutig kjol. Ska man heta Helga oxå?!? Muahahahahaaaa :rofl

Jag satsar på en karriär i läder istället... :tuttar "Skolfröken" är jag ju i vilket fall som helst! :hihi

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
...*host*...

Oj, jag slant på tangentbordet.... :rolleyes:

Bifogat

• jetski2.jpg
    jetski2.jpg
    39.8 KB · Visningar: 38

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jaja, jag ska titta i backen, men den interessanta frågan, kommer då någe singelchix man kan zooma på?

Ebbe skrev:
Prepare to droool Heda.... på lördag kommer Fia att pesonifiera skolfröken-looken på Walles fest. :banana :fyllisar :banana :fyllisar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Jaja, jag ska titta i backen, men den interessanta frågan, kommer då någe singelchix man kan zooma på?
"Titta i backen" :confused:
Jag tyckte det lät som en inbjudan....
Finns skolfrökenlooken som tillval hos Guru-Pimp AB möjligen?? Kostar extra eller??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Titta i backen, nja det jag menade var ju att det är "property of EBBE" :hihi "AJABAJA"

Nä, vi slutade med den looken, alla chix blev uppraggade av Gurun himself, så med personalrabatten blev det inte mycket slantar över i kassan. :rolleyes: Vi har lite olika teman........Typ, Baywatch, det innerfattar allt du kan hitta i serien i klädväg, dock inga fucking jävla vattenmoppar som någon spammar med här :arsele

Businesswoman är väl det närmaste man kommer, men då har vi ingen tid för bokning förrän tidigast Tors, 4Dec.......

Ska du ha mera kinkyshit så får du ringa Carl Serum ......... men han har väl flytt landet vad jag vet...... :va

Jag förstår om du inte vågar fråga men "shemales" marknadsför vi inte här i Sverige :tungan

Supermoto skrev:
"Titta i backen" :confused:
Jag tyckte det lät som en inbjudan....
Finns skolfrökenlooken som tillval hos Guru-Pimp AB möjligen?? Kostar extra eller??

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
:rofl :rofl :rofl :rofl

Ibland undrar jag om vi inte ska försöka få den här tråden kultförklarad i spammens och ironins historieböcker.... *torkar tårarna*....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Nu har Ebbe fått hicka! Skrattar han så mycket, så han kissar på sig snart... :confused:

:arsele

Edit: Hickan tog slut... :tungan

Ebbe skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl

Ibland undrar jag om vi inte ska försöka få den här tråden kultförklarad i spammens och ironins historieböcker.... *torkar tårarna*....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tom Byron skrev:
Titta i backen, nja det jag menade var ju att det är "property of EBBE" :hihi "AJABAJA"

Nä, vi slutade med den looken, alla chix blev uppraggade av Gurun himself, så med personalrabatten blev det inte mycket slantar över i kassan. :rolleyes: Vi har lite olika teman........Typ, Baywatch, det innerfattar allt du kan hitta i serien i klädväg, dock inga fucking jävla vattenmoppar som någon spammar med här :arsele

Businesswoman är väl det närmaste man kommer, men då har vi ingen tid för bokning förrän tidigast Tors, 4Dec.......

Ska du ha mera kinkyshit så får du ringa Carl Serum ......... men han har väl flytt landet vad jag vet...... :va

Jag förstår om du inte vågar fråga men "shemales" marknadsför vi inte här i Sverige :tungan
GURUN verkar lärd i sexbranchen.. ;)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
mr_rockster skrev:
GURUN verkar lärd i sexbranchen.. ;)
Jag har också funderat lite i de banorna, men jag har inte vågat yttra mig så frispråkigt som jag kanske brukar... :3freak Man kan ju undrar VARFÖR han kan så mycket? Vad han ANVÄNDER den till, förutom att upplysa fancluben? Och VAR skaffar han all denna makt?!? :confused: :confused: :confused:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Jag har också funderat lite i de banorna, men jag har inte vågat yttra mig så frispråkigt som jag kanske brukar... :3freak Man kan ju undrar VARFÖR han kan så mycket? Vad han ANVÄNDER den till, förutom att upplysa fancluben? Och VAR skaffar han all denna makt?!? :confused: :confused: :confused:
Tror nog att GuruPimpAB testkör flottans nya skepp innan de sjösätts. Om vi dessutom kollar med revisorn _tro_ jag vi hittar en hel del "studieresor" till Düskland.....

Räcker väl utmärkt med att han upplyser oss även i det här ämnet. Jag menar varför ändra ett vinnande koncept....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati