Supermoto skrev:Brillormar ä' bra fölk dä'
'N kann int' annet än hölle me.
Supermoto skrev:Brillormar ä' bra fölk dä'
Krattan skrev:Var med Ebbe till Lelles igår å spana in en cr85 åt Matilda så nån KTM hamnar inte i vår familj
HEDA
//Anders
Tom Byron skrev:Haru´ brillor ? va sött
Jag har också glaseneugen och jag ÄR verkligen skolfröken (på högskolan iofs, men ändå...) och det är INGEN som vare sig drooooolar eller säger att jag är söt!Tom Byron skrev:Haru´ brillor ? va sött
Du har missat hela grejen med korta rutiga kjolen kanske....Yasha skrev:Jag har också glaseneugen och jag ÄR verkligen skolfröken (på högskolan iofs, men ändå...) och det är INGEN som vare sig drooooolar eller säger att jag är söt!
Ja ja, livet går vidare...
Ebbe skrev:...*host*...
Oj, jag slant på tangentbordet....
Yasha skrev::kocko
Puss då!
Ebbe skrev:Prepare to droool Heda.... på lördag kommer Fia att pesonifiera skolfröken-looken på Walles fest.
"Titta i backen"Tom Byron skrev:Jaja, jag ska titta i backen, men den interessanta frågan, kommer då någe singelchix man kan zooma på?
Supermoto skrev:"Titta i backen"
Jag tyckte det lät som en inbjudan....
Finns skolfrökenlooken som tillval hos Guru-Pimp AB möjligen?? Kostar extra eller??
Ebbe skrev:
Ibland undrar jag om vi inte ska försöka få den här tråden kultförklarad i spammens och ironins historieböcker.... *torkar tårarna*....
GURUN verkar lärd i sexbranchen..Tom Byron skrev:Titta i backen, nja det jag menade var ju att det är "property of EBBE" "AJABAJA"
Nä, vi slutade med den looken, alla chix blev uppraggade av Gurun himself, så med personalrabatten blev det inte mycket slantar över i kassan. Vi har lite olika teman........Typ, Baywatch, det innerfattar allt du kan hitta i serien i klädväg, dock inga fucking jävla vattenmoppar som någon spammar med här
Businesswoman är väl det närmaste man kommer, men då har vi ingen tid för bokning förrän tidigast Tors, 4Dec.......
Ska du ha mera kinkyshit så får du ringa Carl Serum ......... men han har väl flytt landet vad jag vet......
Jag förstår om du inte vågar fråga men "shemales" marknadsför vi inte här i Sverige
Jag har också funderat lite i de banorna, men jag har inte vågat yttra mig så frispråkigt som jag kanske brukar... Man kan ju undrar VARFÖR han kan så mycket? Vad han ANVÄNDER den till, förutom att upplysa fancluben? Och VAR skaffar han all denna makt?!?mr_rockster skrev:GURUN verkar lärd i sexbranchen..
Tror nog att GuruPimpAB testkör flottans nya skepp innan de sjösätts. Om vi dessutom kollar med revisorn _tro_ jag vi hittar en hel del "studieresor" till Düskland.....Yasha skrev:Jag har också funderat lite i de banorna, men jag har inte vågat yttra mig så frispråkigt som jag kanske brukar... Man kan ju undrar VARFÖR han kan så mycket? Vad han ANVÄNDER den till, förutom att upplysa fancluben? Och VAR skaffar han all denna makt?!?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|