Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag kommer GARANTERAT sist! Så om ni nu bara låter bli att vurpa nästa säsong pojkar, så har ni er looooser här! :yoparty

Fast... det betyder ju att jag måste komma till start också... :gnissla
Tom Byron skrev:
Faan va alla tror de ska komma sist, nu är vi uppe i fem stycken iaf......... Så om vi alla ställer upp så kan ju inte fem stycken komma sist.

Yasha, du KAN inte komma sist för supermuppo kommer ju att vurpa ivf :rolleyes:

MUHAHAH *evil Heda* har slagit till igen

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
:hihi

Duger inte den här?!? :spammer

Det skulle se ut det... en stoppklossig tjej, tourande på motardbanorna när pojkarna försöker göra upp om vem som är snabbast... :tungan Blir det en "For fun"-grupp, kanske det går att övertala mig? Nå'n måste ju komma sist och det kan ju lika gärna vara jag!!! :tuttar
Jo säkert stoppklossig :dummer
Asfalten skulle ju inte vara nåra problem, det VET jag :fakta Gruset/hoppen vet jag inte hur du är på.

Tom Byron skrev:
Faan va alla tror de ska komma sist, nu är vi uppe i fem stycken iaf......... Så om vi alla ställer upp så kan ju inte fem stycken komma sist.

Yasha, du KAN inte komma sist för supermuppo kommer ju att vurpa ivf :rolleyes:

MUHAHAH *evil Heda* har slagit till igen
Va ända in i glödhetaste h-vete :mad: :gråta
Finns ju även de som hävdar att man kan köra omkull sina motståndare, typ Borås, så vissa bryter armar och andra skrotar cyklar. :notme

Passa dig, Gurujäkel....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Jo säkert stoppklossig :dummer
Asfalten skulle ju inte vara nåra problem, det VET jag :fakta Gruset/hoppen vet jag inte hur du är på.

Vad gäller asfaltsdelen, så ska jag se till att råkka bland de långsamma nästa år! :) Kul är det iaf och om jag inte lär mig köra som en riktig huligan snart=slajda, kommer jag aldrig göra det... Seså nu, Krattan, lär tant Yasha hur man gör!!! :kär

Ska träna på gruskörandet snart... :yoparty Hopp om liv finns, men jag har ännu inte provat att hoppa med hojen. Referat kommer så fort det har testats. :död Chans finns att gurun får vara med också... :Bugar

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Yasha skrev:
Vad gäller asfaltsdelen, så ska jag se till att råkka bland de långsamma nästa år! :) Kul är det iaf och om jag inte lär mig köra som en riktig huligan snart=slajda, kommer jag aldrig göra det... Seså nu, Krattan, lär tant Yasha hur man gör!!! :kär

Ska träna på gruskörandet snart... :yoparty Hopp om liv finns, men jag har ännu inte provat att hoppa med hojen. Referat kommer så fort det har testats. :död Chans finns att gurun får vara med också... :Bugar
Hoppa? Första gången jag hoppade i med båge var tävlingen i borås. Då har man inget alternativ, det går lixom inte att fega för mycket då... ;)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
LasseR6 skrev:
Den skulle jag vilja se. :hihi
Heda fick ont i de ädlare delar som innefattar även tidigare omnämnda och något förlöjligade del... :va Han vet troligtvis bättre nu, så han kan förmedla kunskapen till sina undersåtar. :Bugar

Med eller utan hål i sadeln!!! :brinnerup

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, det är ........... kan vi inte prata om någe annat :va

Hur tar man en stillbild från tex, mediaplayer å spar den............ som en jpeg. Då kan du få se skiten ikväll :(

Not proud :rolleyes:

Muhahaha

LasseR6 skrev:
Den skulle jag vilja se. :hihi

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
YES :tummenupp Polaren fick sin sprillans VOR 530 igår( färdig med vinter däck), på med dubbisarna på min LC4 och ut och gasa. En oplogad kurvig vinterväg med 2 decimeter nysnö,f-n vad härligt! VOR körs in i 15 timmar
sedan är det race,Öhlins fram och bak,med en grov gaffel fram!
Köpte den av MXE-Racing,http://www.solace.mh.se/~alf/mxe-r/

Motard kit är beställt,och tävlingslicens skall fixas,sedan blir det troligtvis supermono med en VOR 530 :hihi

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Coolt! Vor e lite porriga, får spana på Midlanda i sommar då eller?

Supermuppo, enl. Husaberga själva så passar -02 rör på -04a

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Coolt! Vor e lite porriga, får spana på Midlanda i sommar då eller?

Supermuppo, enl. Husaberga själva så passar -02 rör på -04a
Då'så :tummenupp
Tror dock fortfarande du får kränga systemet till mig för 1975:- och en ENKELdajm.

Vem/vilka är "Husaberg själva" ??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag mailade till "info@........" och fick svar från den där Daniel du skrev om tidigare va? Eller finns det många?

"Hejsan Patrik,

Vi kan se att det ligger 1st FS650e planerad att skickas ut från fabriken
21:a men det finns också ytterligare 1st FS650e till Karlströms för nästa
leverans om ca 2 veckor. Vilken MC du väntar på kan bara Karlströms svara
på.

När det gäller avgassystemet så passar 02-04. Ha det så kul med din nya
motard !
(Du får nog byta mailadress också)

Mvh

David Larsson
Husaberg Scandinavia"

Nä, nu är det jobbet som gäller.......... måste dra å plocka upp några brudar oxå, hehehe *myser*

Supermoto skrev:
Då'så :tummenupp
Tror dock fortfarande du får kränga systemet till mig för 1975:- och en ENKELdajm.

Vem/vilka är "Husaberg själva" ??

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Fråga 1: Vad har du för mailadress som du borde byta?

Fråga 2 (lite viktigare): Ska du hämta upp brudar i jobbet? Isf, vad jobbar du med? Har ni lediga platser? eller... är det bara några av guruns groupies?

Tom Byron skrev:
När det gäller avgassystemet så passar 02-04. Ha det så kul med din nya
motard !
(Du får nog byta mailadress också)

Mvh

David Larsson
Husaberg Scandinavia"

Nä, nu är det jobbet som gäller.......... måste dra å plocka upp några brudar oxå, hehehe *myser*

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1Den skaffade jag så checkt när jag beställde min Husky som ALDRIG dök upp, den börjar på: sm610s@yadayada.cåm

2I Gävle finns ett hus om heter Flanör, bakom där pimpar jag på 10meter, dvs mellan 3 och 4e parkeringsautomaten, enda sättet att lägga händerna på dessa bjutys är att du betalar...........Muhahahahaha :hihi

mr_rockster skrev:
Fråga 1: Vad har du för mailadress som du borde byta?

Fråga 2 (lite viktigare): Ska du hämta upp brudar i jobbet? Isf, vad jobbar du med? Har ni lediga platser? eller... är det bara några av guruns groupies?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tom Byron skrev:
1Den skaffade jag så checkt när jag beställde min Husky som ALDRIG dök upp, den börjar på: sm610s@yadayada.cåm

2I Gävle finns ett hus om heter Flanör, bakom där pimpar jag på 10meter, dvs mellan 3 och 4e parkeringsautomaten, enda sättet att lägga händerna på dessa bjutys är att du betalar...........Muhahahahaha :hihi
Hur du inte fick huskyn. En 610:a e ju att jämföra med en KTM 640 eller så?.. *kalla kårar*...

Okej!.. Vad ligger priserna på för mig då? Jag kommer och kollar om jag någongång är i gävle..

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Okej!.. Vad ligger priserna på för mig då? Jag kommer och kollar om jag någongång är i gävle..
Samåka kanske? Får man grupprabatt om man köper/hyr fler :va

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Får man grupprabatt vid gruppsex? En för 600, två för en tusing... ;)
Hoppas du tänkte som jag gjorde nu... Att det ska vara flera tjejer och inte du och jag som.... du vet... på en tjej....

Det räcker att Ebbe fantiserar om mig naken :dummer

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Hoppas du tänkte som jag gjorde nu... Att det ska vara flera tjejer och inte du och jag som.... du vet... på en tjej....

Det räcker att Ebbe fantiserar om mig naken :dummer

Du ser! Fler sexanspelningar med Råckster och S-moto i huvudrollerna. Det är alltså inte helt utan anledning som Juckster kallar dig Sugermuppo mm. :lol :hihi :arsele

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
Du ser! Fler sexanspelningar med Råckster och S-moto i huvudrollerna. Det är alltså inte helt utan anledning som Juckster kallar dig Sugermuppo mm. :lol :hihi :arsele
Det är ju DU och pimp-Gurun som ligger bakom hela tiden :fatta!

EDIT: Nu vill jag inte höra några anspelningar på "ligger bakom" !!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati