Heda fanclub!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Hoppas du tänkte som jag gjorde nu... Att det ska vara flera tjejer och inte du och jag som.... du vet... på en tjej....

Det räcker att Ebbe fantiserar om mig naken :dummer
Äääh! Säg som det är. Du vill att jag kommer upp till dig först ensam och är där och sedan så åker vi till gävle ihop och .. ja du vet.. dela.. men icke sa nicke.. inte för min del tack..

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Appappapp!!! Jag tycker nog att herrarna Mr_Pimpster och Sugerhotto, får ta på sig HELA skulden för allt snuskprat i den här tråden! :fatta! (Som för övrigt börjar balla ur totalt... :tungan )

Ebbe är en ordentlig pojke och gurun är... ja, han är ju GURUN!!! :Bugar Seså, axla nu ansvaret som en man... öööhh... ja, nå't iaf... och gör något åt er frustration!!! Det börjar bli pinsamt tydligt... :rolleyes:

Puss då! :kär

HEDA RÅKKAR!

Jag vill verkligen klappa på nya Heda-moppen snart... :hihi

Supermoto skrev:
Det är ju DU och pimp-Gurun som ligger bakom hela tiden :fatta!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Ebbe skrev:
Du ser! Fler sexanspelningar med Råckster och S-moto i huvudrollerna. Det är alltså inte helt utan anledning som Juckster kallar dig Sugermuppo mm. :lol :hihi :arsele
Är du en av de som heda tar betalt för? Isf är jag intresserad.. oops.. inte intresserad ;)

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Yasha skrev:
Appappapp!!! Jag tycker nog att herrarna Mr_Pimpster och Sugerhotto, får ta på sig HELA skulden för allt snuskprat i den här tråden! :fatta! (Som för övrigt börjar balla ur totalt... :tungan )

Ebbe är en ordentlig pojke och gurun är... ja, han är ju GURUN!!! :Bugar Seså, axla nu ansvaret som en man... öööhh... ja, nå't iaf... och gör något åt er frustration!!! Det börjar bli pinsamt tydligt... :rolleyes:

Puss då! :kär

HEDA RÅKKAR!

Jag? Det var ju faktist gurun som började prata om vad han sålde på gatorna i gävle och sedan pratade flickor och sedan får jag skit för att Sugermoto vill ha mig hos sig och leka både det ena och det andra.. grr..

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det är ALDRIG guruns fel!!! Oavsett vad han säger, vad han gör eller hur han beter sig!!! :fakta

:tuttar

mr_rockster skrev:
Jag? Det var ju faktist gurun som började prata om vad han sålde på gatorna i gävle och sedan pratade flickor och sedan får jag skit för att Sugermoto vill ha mig hos sig och leka både det ena och det andra.. grr..

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
mr_rockster skrev:
Är du en av de som heda tar betalt för? Isf är jag intresserad.. oops.. inte intresserad ;)

Nope, jag är guruns kassör i ämnet! Hur tror du annars Jetskin är finansierad!!
Aldrig hört talas om Guru-Pimp AB?!?! :hihi

Edit: I förebyggande syfte.... Nej, min flickvän har inte jobbat in pengarna som anställd i Guru-Pimp AB!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Låt se här nu....

Axla ansvar - kan jag väl. Snusk är ju skoj :tuttar :D

Dela med mr_orgiester - Skulle vara sistaplatsen i nåt rejs eller en kanna sprit.

Ebbe ordentlig - Muhahahahahahaaaaaaa

Guruns fel att det talas snusk - Inte hans fel, hans förtjänst. Som sagt, snusk är ju skoj.

Kassören - Ahaaaa, då kanske du kan svar på frågan om "grupprabatt"??

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Hmmmm.......

Jag skulle ju inte spela nå mer... Men nu har jag klarat av "Call of Duty" (som
"Medal of Honour" för dom som vet) på ett dygn. Vaddå spelgalen dom senaste 4 veckorna.... :kocko Ett jäkligt bra spel iaf, bara att köra Heda! Handlar om andra världskriget och man spelar flera olika karaktärer från olika länder i kampen mot "...zthe Germans...".

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Låt mig räkna

Fast pris 1000 :)
sporthojrabatt -300 :banana
Huskyägare pålägg +200 :arsele
avhopp från Husa +400 :dummer

Tja ett schystt pris 1300 only 4 you MAN :tuttar Fast utan hotellrum, har du stor bil?

mr_rockster skrev:
Okej!.. Vad ligger priserna på för mig då? Jag kommer och kollar om jag någongång är i gävle..

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pimpster å sugerhotto, hahaha vad får ni allt ifrån. :D

Klappa? Jag skulle kunna olla :rolleyes: i ett saltkar för att få hem det där skrotet NU!!! :4skrika

Yasha skrev:
herrarna Mr_Pimpster och Sugerhotto

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pucko, berätta int om Jätskin, den fick vi ju av Skandiachefen, har du aldrig funderat på varför det står köksluckor på kvittot :tungan :tungan

Ebbe skrev:
Nope, jag är guruns kassör i ämnet! Hur tror du annars Jetskin är finansierad!!
Aldrig hört talas om Guru-Pimp AB?!?! :hihi

Edit: I förebyggande syfte.... Nej, min flickvän har inte jobbat in pengarna som anställd i Guru-Pimp AB!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Pimpster å sugerhotto, hahaha vad får ni allt ifrån. :D

Klappa? Jag skulle kunna olla :rolleyes: i ett saltkar för att få hem det där skrotet NU!!! :4skrika
Apropå att olla... Slog på TVn lite snabbt medans jag kastade i mig ett par kokta ägg före innebandyn igår. Vad finner jag? Jo, att på bästa barnsändningstid hindrar en kille en tjej från att använda sitt läppgojs. Varpå hon frågar "Vaddå? Har du OLLAT den eller?" Sen fryses bilden och upp dyker en liten skylt som talar om vad "att olla" innebär. Vad är det för jäkla barnprogram :mad:
Yasha! Vill du att det är sånt din dotter tittar på? Va? VA? VAA?

Det skulle ju upp en hoj till Karlström på fredag sa ju David. Kolla så det är din omedelbums!!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Så kära barnprogramstittare berätta nu för oss alla vad de sade?

Fredag? Nä de skulle väl skicka den på Fredag?

Supermoto skrev:
Apropå att olla... Slog på TVn lite snabbt medans jag kastade i mig ett par kokta ägg före innebandyn igår. Vad finner jag? Jo, att på bästa barnsändningstid hindrar en kille en tjej från att använda sitt läppgojs. Varpå hon frågar "Vaddå? Har du OLLAT den eller?" Sen fryses bilden och upp dyker en liten skylt som talar om vad "att olla" innebär. Vad är det för jäkla barnprogram :mad:

Det skulle ju upp en hoj till Karlström på fredag sa ju David. Kolla så det är din omedelbums!!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Ja, vad säger man?!? :3freak De får veta alldeles för mycket, alldeles för tidigt nuförtiden... :( Hon är 10 år och jag får ibland frågor om saker som jag själv inte hade en susning om att de ens existerade när jag var lika gammal! :4skrika

Om det se'n indikerar att jag är uråldrig eller att tiden är ur led... det låter jag vara osagt. :va Men jag antar att någon/några snart ger mig svar på den saken också!!! :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hm, snacka inte om ålder. Jag har börjat sett sämre :( Alltså jag ser ju bättre ut för varje dag som går :hihi Men just ögonen........... snart HEDA= BRILLENSLCHANGE eller någe sådant......... :rolleyes:

Yasha skrev:
Ja, vad säger man?!? :3freak De får veta alldeles för mycket, alldeles för tidigt nuförtiden... :( Hon är 10 år och jag får ibland frågor om saker som jag själv inte hade en susning om att de ens existerade när jag var lika gammal! :4skrika

Om det se'n indikerar att jag är uråldrig eller att tiden är ur led... det låter jag vara osagt. :va Men jag antar att någon/några snart ger mig svar på den saken också!!! :lol

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Men... alltså... :va Du är ju GURUN! Du är ju EVIGT UNG!!! :bow

Och schnyggast, bäscht, råkkigascht och... :fyllisar

Tom Byron skrev:
Hm, snacka inte om ålder. Jag har börjat sett sämre :( Alltså jag ser ju bättre ut för varje dag som går :hihi Men just ögonen........... snart HEDA= BRILLENSLCHANGE eller någe sådant......... :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Brillormar ä' bra fölk dä' :fyllisar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...