Rigge skrev:Är det inte vrålputs är det inte Hedaplast heller![]()
![]()
Tom Byron skrev:Ghost, har du inte den lilla stänklappen? Eller har du org pga skyltlyset? Jag har en sådan åxå, Gratis![]()
Rigge Hm.. tänkte inte på det...

Rigge skrev:Är det inte vrålputs är det inte Hedaplast heller![]()
![]()
Tom Byron skrev:Ghost, har du inte den lilla stänklappen? Eller har du org pga skyltlyset? Jag har en sådan åxå, Gratis![]()
TheDude skrev:I reglerna står det att man ska använda vårdat språk...kromsläde är en svordom...fyyyyy![]()
Om du berättar ett endaste ord så ska jag måla diun Husa OrangeYasha skrev:Idag är Yasha så trött, så trött *GÄÄÄSP* Men ack så lycklig... *drömmer mig bort*
Å jag grät å jag grät... för det var både sorgligt och romantiskt och spännande och.. ja, alldeles underbart... *suck*![]()
Och värt varenda sekund, att sitta till arla morgon, på premiären av *Sagan om konungens återkomst"!![]()
Annars är det ju HEDA som råkkar phetast, förstås!!!![]()
JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!!Supermoto skrev:Om du berättar ett endaste ord så ska jag måla diun Husa Orange!!!!!!!
Ska se den om 10h11min...
Yasha skrev:JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!!Men om du kommer med så där otäcka hot, så kommer jag att berätta bara för att anta utmaningen!
![]()
Förresten.. har du inte läst böckerna, så du ändå vet hur det går?!?Fast det spelade ingen roll, jag tyckte varje sekund var underbar ändå... *suck*
![]()
Näe det var ju bara en varning. En ALLVARLIG varningYasha skrev:JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!! Men om du kommer med så där otäcka hot, så kommer jag att berätta bara för att anta utmaningen!
Förresten.. har du inte läst böckerna, så du ändå vet hur det går?!?Fast det spelade ingen roll, jag tyckte varje sekund var underbar ändå... *suck*
![]()
Jag orkade läsa 3/4 av första när jag var typ 15 sen tog tålamodet slut och jag kastade mig på min Yamma FS-1 mot nya djärva målWheeliegirl skrev:Klart man läst böckerna (nästan klar med sista! )
Men det e ju skillnad att se det på film, så säg inget om du inte vill ha en orange(fin) Husa till jul!!!![]()
JAHAYasha skrev:Ja, just det , jag glömde ju berätta att Riddarna av Róhan galopperade så friskt runt Fylkes kullar att alla hoberna dog av rena förskräckelsen när alla godsakerna yrde runt hästarnas hovar!![]()
Det är WHEELIEGIRLS FEL!!!Supermoto skrev:ORANGE är FUUUUUULT![]()
JAHA![]()
![]()
Nu åker jag till Biltema och köper den billigaste fulaste burken med orange färg jag kan hitta. Beware of SuperMoto at SM-festen ina da end ofa da year![]()
JA, kan vi inte enas ALLIHOP att ALLT är hennes fel. JAG tycker det iaf...Yasha skrev:Det är WHEELIEGIRLS FEL!!!JAG VILL INTE HA EN ÄCKELORANGE BEBIS!!!
Och att jag se'n är en hejdlös sagoberättare, nästan i klass med Tolkien själv (eller var det mytoman de sa' att jag var?!?), det lämnar jag därhädan!Vilket INTE ska tolkas som att jag GILLAR äckliga färger.
BLÅGULT ÄR VACKRAST!!!![]()
Den sista meningen tolkar jag som att du kommer till Södertälje den 28:e! YIIPPEEEE!!!Fick du med dig MinDräparen och Pastapucken oxå?!?
![]()
Supermoto skrev:JA, kan vi inte enas ALLIHOP att ALLT är hennes fel. JAG tycker det iaf...
Hur man kan välja ett LAN före motardhuliganröjarparty i Södertälje?!? :kocko :kocko :kockoSupermoto skrev:BlåGult är snyggt men den som har lever får se *hemligsmiley*
Som det ser ut nu är jag given, mindredräparen mkt trolig och pissarpåpasta (va?) verkar mindre trolig (LAN-fest sammas dag!?!, vafalls :kocko ).
Yasha skrev:Wheeliegirl tar över Yashas roll som roten till allt ont!
Hur man kan välja ett LAN före motardhuliganröjarparty i Södertälje?!? :kocko :kocko :kocko
Wheeliegirl skrev:Va?? Vad har jag gjort nu då?? Försvarar ju bara mina färger och rätten till att se Sagan om ringen UTAN att nån SKVALLERTANT berättar hela handlingen innan!![]()
![]()
Förresten, så har väl du aldrig blivit betraktad som roten till det onda av dina anhängare? Det e ju din sekt! ;-) Bara folk som insett att Husa inte e för alla, (och att det finns bättre hojar, hehe),som får ta allt skit jämt!!![]()
Och ärligt talat,
Innan du visste vad Husaberg var, tyckte du nog oxå att blå-gult var en ful färgkombination!!!![]()
Puss då!!!
Ghost skrev:Rigge Hm.. tänkte inte på det...![]()
![]()
Gurun Det är original bakstänklappen, har inte haft tid att fundera över det så mycket & nu ska den säljas istället...
![]()
Supermoto skrev:Yeah, yeah...
Catfight!! Catfight!!!![]()
![]()
![]()
Var är vattenslangen/stooora burken med jordnötssmör när man behöver den som mest *letar*
Återigen blir man tillrättalagdTom Byron skrev:BIKINI och vattenslang ska det va
![]()
Jag byter gärna catfight mot "carwash"![]()
![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |