Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Rigge skrev:
Är det inte vrålputs är det inte Hedaplast heller :7peta :arsele
Tom Byron skrev:
Ghost, har du inte den lilla stänklappen? Eller har du org pga skyltlyset? Jag har en sådan åxå, Gratis :)

Rigge Hm.. tänkte inte på det... :FU :blah

:Bugar Gurun Det är original bakstänklappen, har inte haft tid att fundera över det så mycket & nu ska den säljas istället... :(

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Idag är Yasha så trött, så trött *GÄÄÄSP* Men ack så lycklig... *drömmer mig bort*

Å jag grät å jag grät... för det var både sorgligt och romantiskt och spännande och.. ja, alldeles underbart... *suck* :)

Och värt varenda sekund, att sitta till arla morgon, på premiären av *Sagan om konungens återkomst"! :kär

Annars är det ju HEDA som råkkar phetast, förstås!!!:rock

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Idag är Yasha så trött, så trött *GÄÄÄSP* Men ack så lycklig... *drömmer mig bort*

Å jag grät å jag grät... för det var både sorgligt och romantiskt och spännande och.. ja, alldeles underbart... *suck* :)

Och värt varenda sekund, att sitta till arla morgon, på premiären av *Sagan om konungens återkomst"! :kär

Annars är det ju HEDA som råkkar phetast, förstås!!!:rock
Om du berättar ett endaste ord så ska jag måla diun Husa Orange :skrämd !!!!!!!
Ska se den om 10h11min...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Om du berättar ett endaste ord så ska jag måla diun Husa Orange :skrämd !!!!!!!
Ska se den om 10h11min...
JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!! :fatta! Men om du kommer med så där otäcka hot, så kommer jag att berätta bara för att anta utmaningen! :arsele

Förresten.. har du inte läst böckerna, så du ändå vet hur det går?!? :confused: Fast det spelade ingen roll, jag tyckte varje sekund var underbar ändå... *suck* :)

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!! :fatta! Men om du kommer med så där otäcka hot, så kommer jag att berätta bara för att anta utmaningen! :arsele

Förresten.. har du inte läst böckerna, så du ändå vet hur det går?!? :confused: Fast det spelade ingen roll, jag tyckte varje sekund var underbar ändå... *suck* :)

Klart man läst böckerna (nästan klar med sista! :rolleyes: ) :tummenupp

Men det e ju skillnad att se det på film, så säg inget om du inte vill ha en orange(fin) Husa till jul!!! :fatta!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
ORANGE ÄR EN FUL FÄRG!!! :arsele

Och förresten så måste jag bara tala om hur mycket jag grät när Arwen blev brädad av Éowyn och Frodo och Sam blev uppätna av orcher för att Sting inte lös som den skulle när Gollum hade slickat på den, Skuggfaxe slängde av Gandalf så han drunknade under "fötterna" på enterna i vattnet runt Isengard och Boromir kom tillbaka från de döda och stal ringen, klev på Elrond och blev härskare över Rivendell, eller nå't?!? :3freak

:rofl

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja, just det , jag glömde ju berätta att Riddarna av Róhan galopperade så friskt runt Fylkes kullar att alla hoberna dog av rena förskräckelsen när alla godsakerna yrde runt hästarnas hovar! :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
JAG HAR INTE SAGT NÅ'T JUH!!! Men om du kommer med så där otäcka hot, så kommer jag att berätta bara för att anta utmaningen!

Näe det var ju bara en varning. En ALLVARLIG varning :fakta

Wheeliegirl skrev:
Klart man läst böckerna (nästan klar med sista! )

Men det e ju skillnad att se det på film, så säg inget om du inte vill ha en orange(fin) Husa till jul!!! :fatta!
Jag orkade läsa 3/4 av första när jag var typ 15 sen tog tålamodet slut och jag kastade mig på min Yamma FS-1 mot nya djärva mål :hihi

ORANGE är FUUUUUULT :fatta!

Yasha skrev:
Ja, just det , jag glömde ju berätta att Riddarna av Róhan galopperade så friskt runt Fylkes kullar att alla hoberna dog av rena förskräckelsen när alla godsakerna yrde runt hästarnas hovar! :tungan
JAHA :mad: :4skrika
Nu åker jag till Biltema och köper den billigaste fulaste burken med orange färg jag kan hitta. Beware of SuperMoto at SM-festen ina da end ofa da year :hördu

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
ORANGE är FUUUUUULT :fatta!

JAHA :mad: :4skrika
Nu åker jag till Biltema och köper den billigaste fulaste burken med orange färg jag kan hitta. Beware of SuperMoto at SM-festen ina da end ofa da year :hördu
Det är WHEELIEGIRLS FEL!!! :smasha JAG VILL INTE HA EN ÄCKELORANGE BEBIS!!!

Och att jag se'n är en hejdlös sagoberättare, nästan i klass med Tolkien själv (eller var det mytoman de sa' att jag var?!? :3freak ), det lämnar jag därhädan!Vilket INTE ska tolkas som att jag GILLAR äckliga färger.

BLÅGULT ÄR VACKRAST!!! :kär

Den sista meningen tolkar jag som att du kommer till Södertälje den 28:e! YIIPPEEEE!!! :rock Fick du med dig MinDräparen och Pastapucken oxå?!? :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Det är WHEELIEGIRLS FEL!!! :smasha JAG VILL INTE HA EN ÄCKELORANGE BEBIS!!!

Och att jag se'n är en hejdlös sagoberättare, nästan i klass med Tolkien själv (eller var det mytoman de sa' att jag var?!? :3freak ), det lämnar jag därhädan!Vilket INTE ska tolkas som att jag GILLAR äckliga färger.

BLÅGULT ÄR VACKRAST!!! :kär

Den sista meningen tolkar jag som att du kommer till Södertälje den 28:e! YIIPPEEEE!!! :rock Fick du med dig MinDräparen och Pastapucken oxå?!? :)
JA, kan vi inte enas ALLIHOP att ALLT är hennes fel. JAG tycker det iaf...

BlåGult är snyggt men den som har lever får se *hemligsmiley*

Som det ser ut nu är jag given, mindredräparen mkt trolig och pissarpåpasta (va?) verkar mindre trolig (LAN-fest sammas dag!?!, vafalls :kocko ).

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
JA, kan vi inte enas ALLIHOP att ALLT är hennes fel. JAG tycker det iaf...
:tummenupp Wheeliegirl tar över Yashas roll som roten till allt ont! :banana

Supermoto skrev:
BlåGult är snyggt men den som har lever får se *hemligsmiley*

Som det ser ut nu är jag given, mindredräparen mkt trolig och pissarpåpasta (va?) verkar mindre trolig (LAN-fest sammas dag!?!, vafalls :kocko ).
Hur man kan välja ett LAN före motardhuliganröjarparty i Södertälje?!? :kocko :kocko :kocko

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
:tummenupp Wheeliegirl tar över Yashas roll som roten till allt ont! :banana

Hur man kan välja ett LAN före motardhuliganröjarparty i Södertälje?!? :kocko :kocko :kocko

Va?? Vad har jag gjort nu då?? Försvarar ju bara mina färger och rätten till att se Sagan om ringen UTAN att nån SKVALLERTANT berättar hela handlingen innan! :fatta! :tummenupp
Förresten, så har väl du aldrig blivit betraktad som roten till det onda av dina anhängare? Det e ju din sekt! ;-) Bara folk som insett att Husa inte e för alla, (och att det finns bättre hojar, hehe),som får ta allt skit jämt!! :D
Och ärligt talat,
Innan du visste vad Husaberg var, tyckte du nog oxå att blå-gult var en ful färgkombination!!! :D

Puss då!!!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yeah, yeah...

Catfight!! Catfight!!! :D :tuttar :banana

Var är vattenslangen/stooora burken med jordnötssmör när man behöver den som mest *letar*

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Wheeliegirl skrev:
Va?? Vad har jag gjort nu då?? Försvarar ju bara mina färger och rätten till att se Sagan om ringen UTAN att nån SKVALLERTANT berättar hela handlingen innan! :fatta! :tummenupp
Förresten, så har väl du aldrig blivit betraktad som roten till det onda av dina anhängare? Det e ju din sekt! ;-) Bara folk som insett att Husa inte e för alla, (och att det finns bättre hojar, hehe),som får ta allt skit jämt!! :D
Och ärligt talat,
Innan du visste vad Husaberg var, tyckte du nog oxå att blå-gult var en ful färgkombination!!! :D

Puss då!!!
:blah

Jag tycker fortfarande att gult är en av de allra fulaste hojfärger som finns. Efter orange då... Men kombinationen blått och gult har ALLTID varit schnyggast, man är väl patriot!!! :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ska du sälja hojen?

Varför, åka Husaberg??

Ghost skrev:
Rigge Hm.. tänkte inte på det... :FU :blah

:Bugar Gurun Det är original bakstänklappen, har inte haft tid att fundera över det så mycket & nu ska den säljas istället... :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:fatta! BIKINI och vattenslang ska det va :yoparty

Jag byter gärna catfight mot "carwash" :hihi :fyllisar

Supermoto skrev:
Yeah, yeah...

Catfight!! Catfight!!! :D :tuttar :banana

Var är vattenslangen/stooora burken med jordnötssmör när man behöver den som mest *letar*

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
:fatta! BIKINI och vattenslang ska det va :yoparty

Jag byter gärna catfight mot "carwash" :hihi :fyllisar
Återigen blir man tillrättalagd :)confused:) av :BugarGURUN:Bugar.

Såklart ska det vara carwah (med mycket shampoo) :fakta

El Guru :fatta! SuperDummo

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Shit va lättraggat det är med Husaberg

På söndag får vi publik i hallen.........

Edit: :banana :banana :banana

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...