Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
18år, är vi inte inne på de där tuggummifjortisarna då? Typ som pratar , bah, duh. å då ba!! osv.............. BomBom brukar dyka upp oxå. :hihi

Hade vi inte lagt dessa bakom oss :fatta!

:tungan

Supermoto skrev:
Ja du...
mindraper kanske kan funka som tjej om lusten faller på :freak

Hellre en snygg kille än en ful tjej som jag brukar säga....

EDIT: Va FAN gör ni uppe klockan fyra på natten?? Iofs kom jag hem typ en timme före er från det som till en början var julbord på jobbet och sen blev en krogkväll men ändå... Heda-> du skulle varit med... Gick till ett 18-års ställe eftersom kollegans tjej bara är 19 eller nåt sånt. Massa småchix där. Överallt faktiskt :tuttar Inte så uppskattat att komma till jobbet bakis som en gris kvart över elva och då släpa sig till McD nästan direkt :fyllisar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
18år, är vi inte inne på de där tuggummifjortisarna då? Typ som pratar , bah, duh. å då ba!! osv.............. BomBom brukar dyka upp oxå. :hihi

Hade vi inte lagt dessa bakom oss :fatta!

:tungan
Klart vi har. Men jag kunde ju inte polaren besviken och dra med honom till nåt ställe hans tjej inte kom in på, hehe. Var ju TVUNGEN att gå dit.....

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
saknas och saknad
Supermoto skrev:
Klart vi har. Men jag kunde ju inte polaren besviken och dra med honom till nåt ställe hans tjej inte kom in på, hehe. Var ju TVUNGEN att gå dit.....

okej grabbar, kolla in min avatar, hon är inte en dag äver 20!
:lol :tuttar :kär :Bugar
så ser även Heda-gurun ut nära han är ute!!!
:lol :banana :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men du är väl ett par dagar yngre än oss, orättvist.............. du FÅR ju ragga på sådant :yoparty

Ta för dig grabben :hihi

devetdu skrev:
okej grabbar, kolla in min avatar, hon är inte en dag äver 20!
:lol :tuttar :kär :Bugar
så ser även Heda-gurun ut nära han är ute!!!
:lol :banana :lol

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
saknas och saknad
Tom Byron skrev:
Men du är väl ett par dagar yngre än oss, orättvist.............. du FÅR ju ragga på sådant :yoparty

Ta för dig grabben :hihi

Jag vet :)

till vera: :D kom billigt undan denna gång :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
devetdu skrev:
Jag vet :)

till vera: :D kom billigt undan denna gång :Bugar
:lol Det är ju bara för att jag vet att du VILL ha stryk!!! SÅÅÅ lätt kommer du inte undan... :brynad

För övrigt så VET vi alla att gurun innerst inne är deprimerad för att han inte har hittat några ersättare för sina favorit-fjortis-pinglor i A-teens, så det är inte mer än rätt att "min egen" favorit-lill-ponke visar gurun att det finns andra vägar till himlen! :3freak

:blah

Puss då!!! :kär

devetdu

- Förnekar allt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
saknas och saknad
:D

Men jag skulle vilja påstå att nu när han har husan så är det han som får lära oss grabbar hur fan vi ska göra för att ragga! :va

Kommer fan inte gå att få napp norr om Solna till södra Kiruna när han far runt på sin gyllengula best!

Vad är en tur på husan egentligen,
alldeles vidrig, tråkig eller alldels UNDERBAR! (kommer fan inte ihåg vad snövit sa men det kommer väl en repris denna jul med!?!?)

:tuttar

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
devetdu skrev:

Men jag skulle vilja påstå att nu när han har husan så är det han som får lära oss grabbar hur fan vi ska göra för att ragga! :va

Kommer fan inte gå att få napp norr om Solna till södra Kiruna när han far runt på sin gyllenGULA best!

Vad är en tur på husan egentligen,
alldeles vidrig, tråkig eller alldels UNDERBAR! (kommer fan inte ihåg vad snövit sa men det kommer väl en repris denna jul med!?!?)

:tuttar
Det var faktiskt ASKUNGEN! :mattias (Som Heda med all säkerhet har någon porrig version att glänsa med...) Och det är klart att det blir svårt att konkurrera med gurun nu! Det tänkte jag inte på! :kär Han är OMVÄND!!! :yoparty

Men vet du vad?!? Om du BEHÖVER ragga kan du få poooza på min lill-gumma! :hihi (som numera är en gammal härk :( )

Edit: devetdu är färgblind, en Husa är INTE att förknippas med b*js... :3freak

Last edited:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
devetdu skrev:
...Kommer fan inte gå att få napp norr om Solna till södra Kiruna när han far runt på sin gyllenbruna best!
...

GyllenBRUNA best??? :va :tungan

Jag som trodde att :Bugar HEDA hade köpt en vanlig husa... :3freak

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Han åker numera runt i en stor bil med en glad tjej på utsidan, jag kom precis från jobbet hans. :)

Tack o Store Guru för ditt vänliga besök! :Bugar Men lite knäpp är du allt när du åker en dag som denna med spritt ny hoj!!! :kocko För min egna del skulle det aldrig en vara aktuellt, putsbög som jag är. Men det är väl därför du är Guru och jag bara en simpel anhängare... :Bugar

SAdam: Jutterströms är min firma nu. Flyttar och skruvar med vitvaror hela dagarna nu. Trolig anställning på pappret om nån vecka. AF beskostar mig för tillfället.

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ebbe skrev:
SAdam: Jutterströms är min firma nu. Flyttar och skruvar med vitvaror hela dagarna nu. Trolig anställning på pappret om nån vecka. AF beskostar mig för tillfället.

Aha jag såg dej i s-skär nån dag mitt på dan asså så jag trodde du gled om kring bara.... :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oroa dig inte för hojen, den blev tvättad i 3,5timmar.....tillochmed TheGuru var lite less på slutet när det hade mörknat å fingrarna var som röda tjocka prinskorvar........ men det var värt det, hehe

Ebbe skrev:
Tack o Store Guru för ditt vänliga besök! :Bugar Men lite knäpp är du allt när du åker en dag som denna med spritt ny hoj!!! :kocko För min egna del skulle det aldrig en vara aktuellt, putsbög som jag är. Men det är väl därför du är Guru och jag bara en simpel anhängare... :Bugar

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Oroa dig inte för hojen, den blev tvättad i 3,5timmar.....tillochmed TheGuru var lite less på slutet när det hade mörknat å fingrarna var som röda tjocka prinskorvar........ men det var värt det, hehe

3,5 TIMME!!!! :skrämd :Bugar HEDA hojtvättarkungen.

Ha en trevlig helg allihopa nu ska jag iväg på firmans julfest. :fyllisar

:hej

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men framdäcket tar rekordet, skulle klämma dit ett regndäck. Jo hej vad lätt dte var...............hm en timme för att få loss orginaldäcket.............fy faan vad det satt på fälgen :va

Jaja..........nu e det väck ivf :)

Ghost skrev:
3,5 TIMME!!!! :skrämd :Bugar HEDA hojtvättarkungen.

Ha en trevlig helg allihopa nu ska jag iväg på firmans julfest. :fyllisar

:hej

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Överlevde dagen utan några större biverkningar efter :fyllisar igår.
Fegade för mycket med :öl
Å andra sidan mår jag så mycket bättre idag. :tungan :D

:Bugar HEDA

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bah, finns inget utrymme för nöje å sprit. Hinner ju knappt surfa ju :rolleyes:

Hata julen............ :kulspruta :tomten

När jag vuxit upp ska jag minnsan softa å spana på tv å dricka glögg med polarna.......... kunna njuta av att det snöar å bli glad av julmusik.

Samt skrika som en apa när det går trögt i köerna när jag handlar julklappar :yoparty

Ghost skrev:
Överlevde dagen utan några större biverkningar efter :fyllisar igår.
Fegade för mycket med :öl
Å andra sidan mår jag så mycket bättre idag. :tungan :D

:Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
...Samt skrika som en apa när det går trögt i köerna när jag handlar julklappar :yoparty
That's the REAL Christmas spirit!!! :tomten Hata alla idioter som klagar när de ger sig ut och trängs med ALLA andra!!! :fatta!

Du får öppna egen affär, Heda, så andra får slava när du håvar in stålarna!!! :yoparty

Eller gör som jag... se ut som om du jobbar, så kan du vara ledig när du "känner" för det... :tungan

Puss då! :kär

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...