Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
kRYA PÅ DIG SNUTTIS :tungan :tummenupp :D

Ebbe skrev:
:( Vet int'... Ska ringa å tjata idag. Less nu. Vill montera ihop skiten så den är körklar. Såg trevligt ut på bilderna! Men jag vet hur halt det är där inne... :huvet :lol Aja, vi får se om jag orkar hänga på nån söndag.

//Ebbe, som ligger hemma sjuk... :sjuk

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
kanoners Rigge!!!!

Schyssta bilder -MAN :)

Mera motard åt folket :yoparty

Lite ful man blev med brillor å hörselkåpor :D

EDIT: De erfarna husaåkarna trackade min fjädring ju, det är ENDA anledningen till att skurvmejseln åkte fram :arsele
Kan bara hålla med gurun! Rigge regerar!!! :banana Fast jag tycker ju att du blev ganska söt på det där fotot... :lol

(Men nästa gång får du ge f-n i att fota amatörerna (iofs bara en den här gången), speciellt när det finns PROFFS på banan!)

Heda, du KAN inte jämföra fjädringen på Husan med din gamla sunkfjädring!!! Ny hoj, nya förutsättningar, därmed basta! :fatta!

Puss då! :kär

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
:( Vet int'... Ska ringa å tjata idag. Less nu. Vill montera ihop skiten så den är körklar. Såg trevligt ut på bilderna! Men jag vet hur halt det är där inne... :huvet :lol Aja, vi får se om jag orkar hänga på nån söndag.

//Ebbe, som ligger hemma sjuk... :sjuk
Vad kan man göra för att pigga upp dig då? Komma hem med någon film som du inte har sett eller längtar efter att se? Förse dig med en STOOOOOR godispåse? Vad?!? Säg!!! :7peta

KRAAAAAAAAAAAAAM!!! :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Vad kan man göra för att pigga upp dig då? Komma hem med någon film som du inte har sett eller längtar efter att se? Förse dig med en STOOOOOR godispåse? Vad?!? Säg!!! :7peta

KRAAAAAAAAAAAAAM!!! :)

Det är lugnt, hyrde 3 filmer igår. Kom på för sent att ni bor nära nu... :huvet :rolleyes:
Kollade på Charlies Änglar 2 och Invincible (som var helt utomordentligt kass!) igår. Änglarna Råkkar i värsta Heda-stylie. :banana
Ska glo på "From Hell" med Johnny Depp nu.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Det är lugnt, hyrde 3 filmer igår. Kom på för sent att ni bor nära nu... :huvet :rolleyes:
Kollade på Charlies Änglar 2 och Invincible (som var helt utomordentligt kass!) igår. Änglarna Råkkar i värsta Heda-stylie. :banana
Ska glo på "From Hell" med Johnny Depp nu.
He he... :hihi Vi har ju inte så mycket nya filmer dock... men hyllan fylls ju på vartefter av någon underlig anledning?!?

Natalie's (Cameron Diaz') silverglänsande Sukazuki får iaf MIG att dregla ymnigt, även om just märket i sig inte är så mycket att skryta med! :yoparty Ska nog hem och styla lill-Husan lite trots allt... :gnissla

"From Hell"... Fick mig att somna iaf! :rolleyes: Johnny Depp är kanon (på mer än ett sätt *flinar*) i "Pirates of the Caribbean" :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Cameron Diaz får MIG att dregla :tuttar
MUMMA MUMMA !!!!

Sitter hon sen på en hoj så.... varför inte :kär

De andra två är oxå OK. Eller varför inte alla tre samtidigt, heeeeeeee

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
MUMMA MUMMA !!!!

Synd bara att de vara tvungna att ha killar på hojarna när det skulle filmas när de körde... :död Men nog är de läckra alltid! :hihi Ja ja... tjejerna oxå!!! :tungan

Puss då! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, Hedas ordspråk lyder: Hellre en riktig brutta :tuttar brevid sig än en siliconbimbo :) på tv :fakta

Sluta olla i Okejtidningar å underklädesspecial i aftonbladet på söndagar, väx upp :D

Supermoto skrev:
MUMMA MUMMA !!!!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Äsch, Hedas ordspråk lyder: Hellre en riktig brutta :tuttar brevid sig än en siliconbimbo :) på tv :fakta

Sluta olla i Okejtidningar å underklädesspecial i aftonbladet på söndagar, väx upp :D

Heda - the man, the myth, the legend!!! :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ohhh, på söndag skippar jag hallen å roKKar PHETARE helgen den 21 -22 typ, då kanske Ebbe e på hugget oxå :banana

Samt jag har hunnit byta ut däcken lixom så den lirar i kurvorna........

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Ohhh, på söndag skippar jag hallen å roKKar PHETARE helgen den 21 -22 typ, då kanske Ebbe e på hugget oxå :banana

Ska jag låta lill-Husan vara kvar i Gävle, så vi kan brumma med?!? :) Hon står rätt bra i vardagsrummet, bredvid Gixxern... :yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Är de inte fina tillsammans!!! :tomten

Bifogat

• Vardagsrummet.JPG
    Vardagsrummet.JPG
    58.6 KB · Visningar: 44

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:

Hmmmm... den helgen har vi varit i Tokholm och gått på Pistvakts julshow. Slaggar (eller nåt...) på hotell natten till söndag. Vet inte vilken tid vi är hemma och i vilket skick. :fyllisar "En till..!!!" :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:

Jo såklart. Men du måste erkänna att de tre är bland de mest naturliga i Hålywoood... Drew har ju t.o.m gjort en bröstförminskning :tuttar

Okej... finns den kvar???

Växa upp till vaddå?? Var det inte du som skröt om dina XXX-kunskaper alldeles nyligen, hehe???

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Är de inte fina tillsammans!!! :tomten
Mkt snyggt...
Här kommer en till tagen av X...

Fasen så arg Gixxern ser ut :tummenupp

Bifogat

• 650+gixx.jpg
    650+gixx.jpg
    37.4 KB · Visningar: 42

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa, om ni inte ska åka i södertälje då?

Jag brummar hellre flera än själv.......... :yoparty

Yasha skrev:
Ska jag låta lill-Husan vara kvar i Gävle, så vi kan brumma med?!? :) Hon står rätt bra i vardagsrummet, bredvid Gixxern... :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En till.............en till .............en till............. och EN liten till....... :)

Jaha oki.... där ser man :tungan

EDIT: Nu blev jag lite avis, pistvakt råKKar ju :banana

Ebbe skrev:
Hmmmm... den helgen har vi varit i Tokholm och gått på Pistvakts julshow. Slaggar (eller nåt...) på hotell natten till söndag. Vet inte vilken tid vi är hemma och i vilket skick. :fyllisar "En till..!!!" :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Okej, I erkänner. MEN det DrLove vill komma till egentligen var: att hellre smurfa med en svensk tjej, än drömma om en hollywoodchick som du aldrig får uppleva mera än på bild, tv eller bio.......... greppar du poängen :va

Obs, inget rasistiskt med "svensk tjej" det var menat som mera "på hemmaplan" (bara så ingen missuppfattar) :gnissla

Supermoto skrev:
Jo såklart. Men du måste erkänna att de tre är bland de mest naturliga i Hålywoood... Drew har ju t.o.m gjort en bröstförminskning :tuttar

Okej... finns den kvar???

Växa upp till vaddå?? Var det inte du som skröt om dina XXX-kunskaper alldeles nyligen, hehe???

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Okej, I erkänner. MEN det DrLove vill komma till egentligen var: att hellre smurfa med en svensk tjej, än drömma om en hollywoodchick som du aldrig får uppleva mera än på bild, tv eller bio.......... greppar du poängen :va

Obs, inget rasistiskt med "svensk tjej" det var menat som mera "på hemmaplan" (bara så ingen missuppfattar) :gnissla
Och vad tror du jag menade med "jo, såklart" ????

PS Hämtade mina biljetter till sagan om konungen igår kväll. Bokade på nätet i måndags fast man inte skulle kunna göra det, hehe. Tydligen TVÅ i hela sthlm som lyckats. Och så jag i Ö-o såklart. 21:15-föreställningen den 17e.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vem e hon du ska gå med :kär

Supermoto skrev:
Och vad tror du jag menade med "jo, såklart" ????

PS Hämtade mina biljetter till sagan om konungen igår kväll. Bokade på nätet i måndags fast man inte skulle kunna göra det, hehe. Tydligen TVÅ i hela sthlm som lyckats. Och så jag i Ö-o såklart. 21:15-föreställningen den 17e.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...