Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Mkt snyggt...
Här kommer en till tagen av X...

Fasen så arg Gixxern ser ut :tummenupp
Det är nog för att lill-Husan var snabbare på de kurviga partierna på Åsen! :lol Hon står nog där bakom och fnissar åt honom... :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jaa, om ni inte ska åka i södertälje då?

Jag brummar hellre flera än själv.......... :yoparty
Nää.. den helgen är vi i Gävle, men jag HADE tänkt ställa tillbaka henne i garaget på torsdagen, när jag ska ner och jobba, men hon kan få stanna om vi ska brumma med gurun! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schysst, jag fick regplåten idag, ska ta en tur istan imorgon ifall det inte snöar.......hehe bara för att känna hur det känns. Ska pheta på ett regndäck ifram å en D207 ibak så är det bara att mata på sedan........hehe

Gymnasieskolorna vid lunch....... :kär :hihi

Yasha skrev:
Nää.. den helgen är vi i Gävle, men jag HADE tänkt ställa tillbaka henne i garaget på torsdagen, när jag ska ner och jobba, men hon kan få stanna om vi ska brumma med gurun! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch..... nu ska vi inte vara sådan..... :arsele

Moppen ska få lite fräsch olja, sedan bär det iväg en sväng. Jag VILL inte se oljepluggen.....*ryser* kommer ju se ut som en igelkotte :rolleyes:

Yasha skrev:
Är det ingen som kan fixa en fjortis/schoolgirl-smiley åt gurun?!? :trixie

:crash

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Tom Byron skrev:

Moppen ska få lite fräsch olja, sedan bär det iväg en sväng. Jag VILL inte se oljepluggen.....*ryser* kommer ju se ut som en igelkotte :rolleyes:

Är det 3h service :rofl

Skämt o sido är faktiskt sugen på en Husa själv, men eftersom jag använder hojen varje dag till och från jobbet har jag inte tid att serva så tät. Viljan finns men inte tiden kan man säga, så jag får väl plåga 640 en säsong till men sen tror jag att husa sekten får en medlem till... :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:

:tungan

Igelkott är OK den första tiden... speciellt när det slutat komma BITAR också! Det är värre senare, när man inte får några taggar alls och börjar fundera på om det beror på att motorn är inkörd eller om det är så mycket glapp överallt att det inte spelar någon roll längre!!! :( Är det dags att renovera då?!? :3freak

Edit: MUAHAHAHAHAHAAAAA

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Honung skrev:

Skämt o sido är faktiskt sugen på en Husa själv, men eftersom jag använder hojen varje dag till och från jobbet har jag inte tid att serva så tät. Viljan finns men inte tiden kan man säga, så jag får väl plåga 640 en säsong till men sen tror jag att husa sekten får en medlem till... :tummenupp
:huvet Första service är ju efter 2h!!! :lol

:Bugar Välkommen in i sekten! Bättre sent än aldrig... :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag har åkt 2timmar nu... :) Sedan e det 3h intervaller, men som vanligt så brukar det bli service efter varje bandag eller dyl. Puttrar man en kväll påstan så blir det ju inte samma påfrestning.

Helt rätt att åka på den hoj du har för det användningsområdet :)
Men prova en Husa å du är torsk, det blev jag ivf.....

Jag skulle dock vilja ha en DUKE att ha som brukshoj, men för vilka dållars :tungan

Honung skrev:

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Tom Byron skrev:
Jag har åkt 2timmar nu... :) Sedan e det 3h intervaller, men som vanligt så brukar det bli service efter varje bandag eller dyl. Puttrar man en kväll påstan så blir det ju inte samma påfrestning.

Helt rätt att åka på den hoj du har för det användningsområdet :)
Men prova en Husa å du är torsk, det blev jag ivf.....

Jag skulle dock vilja ha en DUKE att ha som brukshoj, men för vilka dållars :tungan

Precis min tanke behålla 640 till bruks och en busaberg till helgbus men som sagt ständigt dessa pengar :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
De gick åt till att fylla ut gropen som impulshandlandet av FP gav.....hehe
Men gropen e kvar lixom...... :rolleyes:

Ghost skrev:
Men du fick ju betalt för plasten ju!! Då måste det finnas MASSOR med pengar?? :va

:D :tomten

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
De gick åt till att fylla ut gropen som impulshandlandet av FP gav.....hehe
Men gropen e kvar lixom...... :rolleyes:

Hm... svårt fall... :Bugar GURUN (gurun? ska det inte vara doktorn här egentligen???) grät?? :( :p

:D

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Sadam skrev:
Å vad gör ebbe vaken vid den här tid punkten????
Ska inte du sova????? Jo har fia fått posten från oss????

Det undrar jag oxå? Efter att legat vaken i 3 timmar lessnade jag. Gick upp och gjorde VÄLDIGT sen höstvård på hjälmar och brillor istället. Och nu sitter jag här. Börjar jobba kl.7.... :(
Själv då? Jobbar du eller?

Vet faktiskt inte om hon fått nån post från er!

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ebbe skrev:
Det undrar jag oxå? Efter att legat vaken i 3 timmar lessnade jag. Gick upp och gjorde VÄLDIGT sen höstvård på hjälmar och brillor istället. Och nu sitter jag här. Börjar jobba kl.7.... :(
Själv då? Jobbar du eller?

Vet faktiskt inte om hon fått nån post från er!

Japp jobbar eller jobbade. Jaså du har fått jobb nu som vad?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Vem e hon du ska gå med :kär
Ja du...
mindraper kanske kan funka som tjej om lusten faller på :freak

Hellre en snygg kille än en ful tjej som jag brukar säga....

EDIT: Va FAN gör ni uppe klockan fyra på natten?? Iofs kom jag hem typ en timme före er från det som till en början var julbord på jobbet och sen blev en krogkväll men ändå... Heda-> du skulle varit med... Gick till ett 18-års ställe eftersom kollegans tjej bara är 19 eller nåt sånt. Massa småchix där. Överallt faktiskt :tuttar Inte så uppskattat att komma till jobbet bakis som en gris kvart över elva och då släpa sig till McD nästan direkt :fyllisar

Last edited:
Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...