Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
yasha, det blir gurumekarkväll med oljebyten i mopederna i Haga-garaget...... bebisen kommer att må prima;)
ÅH VAD BRA!!! :Bugar Var lite orolig att hon skulle bli negligerad när inte jag är i närheten och övervakar Krattskrället med lill-Husan! :tuttar

Ha så kul imorrn! :banana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
4timmar i garaget kan få vilken moppe som helst att må prima :tungan

Imorgon... (idag) ska vi råKKa PHETBALLE i hallen :hihi

Yasha skrev:
ÅH VAD BRA!!! :Bugar Var lite orolig att hon skulle bli negligerad när inte jag är i närheten och övervakar Krattskrället med lill-Husan! :tuttar

Ha så kul imorrn! :banana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Redig frulle nu då, FIL flingor, mackor, the samt en kopp caffe........ diggar alla ALIZÉE videos jag har på datorn, känner mig läbbigt snabb redan nu innnan jag lastat hojen :banana

Ebbe skrev:
Ja, lite kanske... :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Redig frulle nu då, FIL flingor, mackor, the samt en kopp caffe........ diggar alla ALIZÉE videos jag har på datorn, känner mig läbbigt snabb redan nu innnan jag lastat hojen :banana

Känner du dig fortfarande lika snabb? Har ju inte fått nån' rapport om hur det gick i hallen. :banana

:Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ohhh, shit! Jag e glad å stel som en pinne idag, råKKade grymt i hallen. Alltså hojen (som nu fått FP helrör) råkkar så styggt. (Jag har dumpat pilot sport till förmån för supercorsa och d207gp)

Krattan åkte som en galning på den å var phet-leende när han klev av, de verkar ha fått till det ett snäpp till i år.

Bara 2 slow krascher men inga blessyrer, var i hallen i drygt 5timmar, känns i kroppen idag.

Men vi hade skitskoj ivf, var 5stycken som muppade som faaaaaaaaaan

Ghost skrev:
Känner du dig fortfarande lika snabb? Har ju inte fått nån' rapport om hur det gick i hallen. :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Hallå!!

Vad har hänt med supermoto? Blivit fet å rullat bort av all julmat?? :va

we miss you :yoparty
I'm back baby :tuttar

Varit och trakasserat de franska chixen (URRRK!) en vecka. Alpe d'Huez rockar :yoparty
Nu är man tillbaka i sadeln på jobbet. Inte haft såhär lång sammanhållen semester sedan 92 eller 93. Faktiskt sant. Räknade efter nogsamt och länge. Beställer nog dubbade Michelin idag eller imorron. Nån som har några synpunkter på dessa?

Illa av Gurun att inte komma och läxa upp oss mindre värda i hallen den 28e. Vi saknade dig. Talade hela tiden om dig när vi inte skrattade åt Krattans 3kg leverpastej som han frodigt tryckte i sig på knäckebröd :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ghost skrev:
Funderar på att köpa antingen xbox eller PS2.
Någon som har bu eller bä att säga om dom ?

:)
Hade PS2. Har XBOX. Chippad och med 120GB HD. XBOXEN har meget större möjligheter som multimediamaskin medans de nog är rätt lika som spelapparater. tyvärr funkar inte fjärren efter chippningen men det kan jag ta. Borde räcka att flasha om BIOSet till nyare version.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Ohhh, shit! Jag e glad å stel som en pinne idag, råKKade grymt i hallen. Alltså hojen (som nu fått FP helrör) råkkar så styggt. (Jag har dumpat pilot sport till förmån för supercorsa och d207gp)

Krattan åkte som en galning på den å var phet-leende när han klev av, de verkar ha fått till det ett snäpp till i år.

Bara 2 slow krascher men inga blessyrer, var i hallen i drygt 5timmar, känns i kroppen idag.

Men vi hade skitskoj ivf, var 5stycken som muppade som faaaaaaaaaan
Jaha, DEN hallen duger :4skrika :mad:

Skulle vilja plocka på frambromsen från Guruhojen för mer körning i hall. Min får man ta i mer med så man blir alldeles trött i armen/handen och knappt orkar bromsa efter ett tag :crash
Vill nog inte veta hur en 04a med FP går eftersom min 03 går mycket bra, Mindrapers 03 med FP går äckligt bra och den 04a jag provade gick jävligt bra med originalpipa....

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Alpe d'Huez? Där körs det väl motardtävling också!! (antar att du åkte skidor...). 28:e var trevligt. Synd att man missade transponder bara så man kunde få se hur jävla långsam man var egentligen...

Tips till Supermoto: Köp en riktig pump till din broms så blir det bättre. Eller så köper du en husky så får du en riktig broms på köpet, du vet ju hur den funkar...

E Supermoto verkligen inget sugen på en Husky (säger du nej så ljuger du...)

- Johan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Alpe d'Huez? Där körs det väl motardtävling också!! (antar att du åkte skidor...). 28:e var trevligt. Synd att man missade transponder bara så man kunde få se hur jävla långsam man var egentligen...

Tips till Supermoto: Köp en riktig pump till din broms så blir det bättre. Eller så köper du en husky så får du en riktig broms på köpet, du vet ju hur den funkar...

E Supermoto verkligen inget sugen på en Husky (säger du nej så ljuger du...)

- Johan
Har tydligen körts motard-VM där. Även Andros Trophy. Fick inte se nåt av det tyvärr. Men jag kollade på banan, de hade förarutbildning där. Skulle kollat om jag kunnat ta Husan med isdäck på flyget så hade de kunnat få se ett och annat :D

Jag är INTE sugen på Qvarna. Däremot skulle jag kunna plocka vissa egenskaper din hoj har till min...
Det som imponerade var frambromsen och draget i motorn när man fick varva lite (fast om det var bättre än en 650 låter jag vara osagt, det får senare test utvisa). Det var även lite lättare att komma långt fram på den än husan. Däremot var den bängligare att kasta runt i kurvorna och väldigt hööög. Jag behåller Husan även om jag tyckte om Huskyn :tummenupp

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Har tydligen körts motard-VM där. Även Andros Trophy. Fick inte se nåt av det tyvärr. Men jag kollade på banan, de hade förarutbildning där. Skulle kollat om jag kunnat ta Husan med isdäck på flyget så hade de kunnat få se ett och annat :D

Jag är INTE sugen på Qvarna. Däremot skulle jag kunna plocka vissa egenskaper din hoj har till min...
Det som imponerade var frambromsen och draget i motorn när man fick varva lite (fast om det var bättre än en 650 låter jag vara osagt, det får senare test utvisa). Det var även lite lättare att komma långt fram på den än husan. Däremot var den bängligare att kasta runt i kurvorna och väldigt hööög. Jag behåller Husan även om jag tyckte om Huskyn :tummenupp
Äääh! JAg visste att du skulle ljuga ;)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SUPERMOTO, frambromsen råkkar, numera åker man med endast ett finger på "spaken" den känns finfin:) alltså mera fingrar att hålla runt styret när man blir skraj;)

Krattan utdelade många fina ord om gurumopeden så jag har växt under helgen :yoparty HUSA :yoparty

Ang, Chirlles hall 28e så jobbade jag........ det där med leverpastej lär jag undersöka, har inte hört ett pip om :va (kan man tracka någon för det)

En fråga? Varför blir bromsspaken mindre mushy, eller den känns spänstigare när man åkt en 5 -6 varv så har den där fina feelingen som man diggar. Sedan när allt kallnar igen å man åker ut på nästa pass så e den lite swampig igen, fast den tar ju görbra ändå.

E det dax för luftning/vätskebyte ?? Jag kände av det lite igår...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad var det för fel på chixen då? Du vet de springer inte runt i bikinis på vintern :kocko *lol*

Supermoto skrev:
I'm back baby :tuttar

Varit och trakasserat de franska chixen (URRRK!) en vecka. :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Vad var det för fel på chixen då? Du vet de springer inte runt i bikinis på vintern :kocko *lol*
Dryga, fula, luktar illa och har hår ÖVERALLT. Vill INTE se dem i bikinis (om det inte handlar om typ fröken Frankrike). Tacka vet jag Sverige! Lika vass spets men MYCKET större bredd på chixen. Fast chansen att hitta motardtjej kanske är större neråt Europa (kanske framförallt FRA & ITA??).

Om nån har med sig ~8kg leverpastej kan man det :fakta :D

Ang. bromsen borde det väl isf ha att göra med att skivan behöver lite värme innan friktionen blir optimal. Vet inte hur stora tempväxlingar (inne/utomhus) påverkar bromsvätskan....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nee, jo eller...............friktionen i skivan ökar ju med värmen, men det jag menade var att känsla i spaken, alltså svampigheten minskar även om man står still å "torrbromsar" Hänger du med?

Supermoto skrev:
Dryga, fula, luktar illa och har hår ÖVERALLT. Vill INTE se dem i bikinis (om det inte handlar om typ fröken Frankrike). Tacka vet jag Sverige! Lika vass spets men MYCKET större bredd på chixen. Fast chansen att hitta motardtjej kanske är större neråt Europa (kanske framförallt FRA & ITA??).

Ang. bromsen borde det väl isf ha att göra med att skivan behöver lite värme innan friktionen blir optimal. Vet inte hur stora tempväxlingar (inne/utomhus) påverkar bromsvätskan....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Är det någon som är kräsen här?!? :va

Och välkommen hem förresten!!! Vi har ju saknat dig juh!!! :tuttar

:rofl Krattan tog med sig left-overs från julmaten... han hittade väl inget bättre! Det är ju jag som brukar fixa utflyktsmatsäcken juh!!! :tungan

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
nee, jo eller...............friktionen i skivan ökar ju med värmen, men det jag menade var att känsla i spaken, alltså svampigheten minskar även om man står still å "torrbromsar" Hänger du med?

Troligen är det bromsvätskan som har utvidgat sig lite grand pga värmen som skapar den där "lite extra feelingen". :)
Upplevde samma sak med min frambroms när jag muppade runt i (snigeltempo) hallen i S-tälje.
Iofs så hade jag en liten enduroskiva så det blev lite för mycket av den goda värmen. (fick pausa ett pass så den fick svalna...)

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Hade PS2. Har XBOX. Chippad och med 120GB HD. XBOXEN har meget större möjligheter som multimediamaskin medans de nog är rätt lika som spelapparater. tyvärr funkar inte fjärren efter chippningen men det kan jag ta. Borde räcka att flasha om BIOSet till nyare version.

Det blidde en än så länge omoddad xbox. :banana

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...