ÅH VAD BRA!!!Tom Byron skrev:yasha, det blir gurumekarkväll med oljebyten i mopederna i Haga-garaget...... bebisen kommer att må prima![]()

Ha så kul imorrn!

ÅH VAD BRA!!!Tom Byron skrev:yasha, det blir gurumekarkväll med oljebyten i mopederna i Haga-garaget...... bebisen kommer att må prima![]()
Yasha skrev:ÅH VAD BRA!!!Var lite orolig att hon skulle bli negligerad när inte jag är i närheten och övervakar Krattskrället med lill-Husan!
![]()
Ha så kul imorrn!![]()
Yasha skrev:Åååh, killar dödsskönt i kistan! Eller?!?Nu kanske man kan få se lite spammande från Ebbemannen också i framtiden?!?
![]()
Ebbe skrev:Ja, lite kanske...![]()
Tom Byron skrev:Redig frulle nu då, FIL flingor, mackor, the samt en kopp caffe........ diggar alla ALIZÉE videos jag har på datorn, känner mig läbbigt snabb redan nu innnan jag lastat hojen![]()
Ghost skrev:Känner du dig fortfarande lika snabb? Har ju inte fått nån' rapport om hur det gick i hallen.![]()
![]()
I'm back babyTom Byron skrev:Hallå!!
Vad har hänt med supermoto? Blivit fet å rullat bort av all julmat??![]()
we miss you![]()
Hade PS2. Har XBOX. Chippad och med 120GB HD. XBOXEN har meget större möjligheter som multimediamaskin medans de nog är rätt lika som spelapparater. tyvärr funkar inte fjärren efter chippningen men det kan jag ta. Borde räcka att flasha om BIOSet till nyare version.Ghost skrev:Funderar på att köpa antingen xbox eller PS2.
Någon som har bu eller bä att säga om dom ?
![]()
Jaha, DEN hallen dugerTom Byron skrev:Ohhh, shit! Jag e glad å stel som en pinne idag, råKKade grymt i hallen. Alltså hojen (som nu fått FP helrör) råkkar så styggt. (Jag har dumpat pilot sport till förmån för supercorsa och d207gp)
Krattan åkte som en galning på den å var phet-leende när han klev av, de verkar ha fått till det ett snäpp till i år.
Bara 2 slow krascher men inga blessyrer, var i hallen i drygt 5timmar, känns i kroppen idag.
Men vi hade skitskoj ivf, var 5stycken som muppade som faaaaaaaaaan
Har tydligen körts motard-VM där. Även Andros Trophy. Fick inte se nåt av det tyvärr. Men jag kollade på banan, de hade förarutbildning där. Skulle kollat om jag kunnat ta Husan med isdäck på flyget så hade de kunnat få se ett och annatmr_rockster skrev:Alpe d'Huez? Där körs det väl motardtävling också!! (antar att du åkte skidor...). 28:e var trevligt. Synd att man missade transponder bara så man kunde få se hur jävla långsam man var egentligen...
Tips till Supermoto: Köp en riktig pump till din broms så blir det bättre. Eller så köper du en husky så får du en riktig broms på köpet, du vet ju hur den funkar...
E Supermoto verkligen inget sugen på en Husky (säger du nej så ljuger du...)
- Johan
Äääh! JAg visste att du skulle ljugaSupermoto skrev:Har tydligen körts motard-VM där. Även Andros Trophy. Fick inte se nåt av det tyvärr. Men jag kollade på banan, de hade förarutbildning där. Skulle kollat om jag kunnat ta Husan med isdäck på flyget så hade de kunnat få se ett och annat![]()
Jag är INTE sugen på Qvarna. Däremot skulle jag kunna plocka vissa egenskaper din hoj har till min...
Det som imponerade var frambromsen och draget i motorn när man fick varva lite (fast om det var bättre än en 650 låter jag vara osagt, det får senare test utvisa). Det var även lite lättare att komma långt fram på den än husan. Däremot var den bängligare att kasta runt i kurvorna och väldigt hööög. Jag behåller Husan även om jag tyckte om Huskyn![]()
Supermoto skrev:I'm back baby![]()
Varit och trakasserat de franska chixen (URRRK!) en vecka.![]()
Dryga, fula, luktar illa och har hår ÖVERALLT. Vill INTE se dem i bikinis (om det inte handlar om typ fröken Frankrike). Tacka vet jag Sverige! Lika vass spets men MYCKET större bredd på chixen. Fast chansen att hitta motardtjej kanske är större neråt Europa (kanske framförallt FRA & ITA??).Tom Byron skrev:Vad var det för fel på chixen då? Du vet de springer inte runt i bikinis på vintern :kocko *lol*
Supermoto skrev:Dryga, fula, luktar illa och har hår ÖVERALLT. Vill INTE se dem i bikinis (om det inte handlar om typ fröken Frankrike). Tacka vet jag Sverige! Lika vass spets men MYCKET större bredd på chixen. Fast chansen att hitta motardtjej kanske är större neråt Europa (kanske framförallt FRA & ITA??).
Om nån har med sig ~8kg leverpastej kan man det![]()
![]()
Ang. bromsen borde det väl isf ha att göra med att skivan behöver lite värme innan friktionen blir optimal. Vet inte hur stora tempväxlingar (inne/utomhus) påverkar bromsvätskan....
Är det någon som är kräsen här?!?Supermoto skrev:Dryga, fula, luktar illa och har hår ÖVERALLT. Vill INTE se dem i bikinis (om det inte handlar om typ fröken Frankrike). Tacka vet jag Sverige! Lika vass spets men MYCKET större bredd på chixen. Fast chansen att hitta motardtjej kanske är större neråt Europa (kanske framförallt FRA & ITA??).
Om nån har med sig ~8kg leverpastej kan man det![]()
![]()
Tom Byron skrev:nee, jo eller...............friktionen i skivan ökar ju med värmen, men det jag menade var att känsla i spaken, alltså svampigheten minskar även om man står still å "torrbromsar" Hänger du med?
Supermoto skrev:Hade PS2. Har XBOX. Chippad och med 120GB HD. XBOXEN har meget större möjligheter som multimediamaskin medans de nog är rätt lika som spelapparater. tyvärr funkar inte fjärren efter chippningen men det kan jag ta. Borde räcka att flasha om BIOSet till nyare version.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |