Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Mmmm, vad har hänt med min kropp. Jag måste ha åldrats 20 år över en natt, eller så har någon hälsat på å gått lös med basebalträ på mig i typ 2timmar......... shit va stel jag e :tungan

/krympling
Vill gurun ha massage?!? Tant Raffa kan komma och banka på guruns stackars "muskler" , så han blir som en utbankad.. kycklingfilé?!? :3freak

:lol

:kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
KYCKLINGFILÉ :fatta!

Med lite sololja å några timmar i solarium blir jag marinerad va :arsele hihihi

Bite me, fick just nu en ny innebörd för mig *asg*

Yasha skrev:
Vill gurun ha massage?!? Tant Raffa kan komma och banka på guruns stackars "muskler" , så han blir som en utbankad.. kycklingfilé?!? :3freak

:lol

:kär

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Varför kom du inte å kalasade igår då??? :fatta! Det finns filmer att handla nu om du, Ebbe å nån annan vill ha. 100 pesetas!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag åkte is hela dagen så jag kände mig som en krympling!

Ro hit en film vettja, har du för lev. ikväll ??

Hade ni trevligt då? Gick ryktenom att skinnställen åkt på iaf :D

Rigge skrev:
Varför kom du inte å kalasade igår då??? :fatta! Det finns filmer att handla nu om du, Ebbe å nån annan vill ha. 100 pesetas!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Rigge skrev:

Jag är på såklart! När kan leverans ske? Jag slutar 4 imorrn...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Det va skitskoj... Starnberg å Putte körde skinställ på CH :kocko

Det tråkiga är att en hel del filmer tydligen har hackat å jävlats... Men vi snabbkollar filmerna nu så att man ska kunna få tag på en som troligen funkar iallafall... Skapligt less man blir.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, jag såg det........ Men på min vara det bara xtramaterialet som hackade å det sög ju så :rolleyes: ........ no big deal.
:D

Rigge skrev:
Det va skitskoj... Starnberg å Putte körde skinställ på CH :kocko

Det tråkiga är att en hel del filmer tydligen har hackat å jävlats... Men vi snabbkollar filmerna nu så att man ska kunna få tag på en som troligen funkar iallafall... Skapligt less man blir.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ghost skrev:
Hm... lossar på ALLT??!! Lossnar det inte en massa saker då? :D

:crash
Hörru, spöket Laban... Jag kan nog visa dig ett och annat om saker som lossnar. Dina tänder t.ex :D

Puss då!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tracka inte killen.... det är synd om honom ändå. Han har ju ingen båge att muppa runt på :rolleyes:

Edit, ska du tracka så gör det rejält. Killen åkte ju visserligen KTM men det var ju ändå en hoj att åka på *muhahaha*

en gnutta skoj i detta inlägg :banana :kär :hihi

Jag åkte med "orginal" inställningar på isen, det gick jättebra. Mycket mera kontrollerade uppställ än med endurofjädringen på 625an, det är ju inte så gropigt på isen lixom... :)

Supermoto skrev:
Hörru, spöket Laban... Jag kan nog visa dig ett och annat om saker som lossnar. Dina tänder t.ex :D

Puss då!

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
rejser skrev:
ni kör på motardbanan alltså!?
måste ha spolat rätt mycket vatten på, äter det inte genom isen i kurvorna?
Ja, just det. Fick lite samma tanke. Ser inte direkt ut som nån sjö det där... Spolat ut halva atlanten eller?? Om jag spolar ut andra halvan på Täby, kommer du på Per???

Varför har ingen tänkt på ett israce i stadskärna??? Byt ut plog- och saltbilarna mot spolbilar och kör en skaplig slinga. Vore ascoolt ju. Lite :3freak kanske, men coolt.

Hojen ser ju jämrans tråkig ut heda... NOT :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vi var uppemot 15 hojar, det höll bra.... det var bara tre som åkte finndubb så. det höll i fyra timmar ivf.... rackarns nära och bra. Det går nog fortare på en sjö eftersom man kan göra dragningen mera snabb men det var görskoj, det var ju premiär på is lixom.....

Hojen, nja, inge specieltt. en vanlig med de "billigaste" fälgarna.... men den råKKar å jag gillar den mer och mer för varje gång jag åker, den har gått 6.5 timme nu jag börjar nog bli :kär på riktigt :banana

Supermoto skrev:
Ja, just det. Fick lite samma tanke. Ser inte direkt ut som nån sjö det där... Spolat ut halva atlanten eller?? Om jag spolar ut andra halvan på Täby, kommer du på Per???

Varför har ingen tänkt på ett israce i stadskärna??? Byt ut plog- och saltbilarna mot spolbilar och kör en skaplig slinga. Vore ascoolt ju. Lite :3freak kanske, men coolt.

Hojen ser ju jämrans tråkig ut heda... NOT :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Tracka inte killen.... det är synd om honom ändå. Han har ju ingen båge att muppa runt på :rolleyes:

Edit, ska du tracka så gör det rejält. Killen åkte ju visserligen KTM men det var ju ändå en hoj att åka på *muhahaha*

en gnutta skoj i detta inlägg :banana :kär :hihi

Jag åkte med "orginal" inställningar på isen, det gick jättebra. Mycket mera kontrollerade uppställ än med endurofjädringen på 625an, det är ju inte så gropigt på isen lixom... :)
JAHAAAAAA, har stackarn ingen hoj. Jahaaaaaa. Så synd då, he he he. Vad illa att det kördes på en 1.4km slinga med 8 meters bredd i helgen i strålande sol. Synd om de som inte har hoj då så de inte kan köra.....

Så original funkade för dig?? Där ser man. Och jag väger ju 20kg mer så jag ska nog testa att spänna på (jag sa "spänna på", hehe) lite mer då. Tyvärr är ju jag rätt okänslig för sånna inställningar, bara kör och tycker att "det funkar väl". Kanske inte ska vara så....

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermuppo skrev:

Puss då!
Supermuppo skrev:
JAHAAAAAA, har stackarn ingen hoj. Jahaaaaaa. Så synd då, he he he. Vad illa att det kördes på en 1.4km slinga med 8 meters bredd i helgen i strålande sol. Synd om de som inte har hoj då så de inte kan köra.....

:kulspruta Supermuppo

:arsele :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag brukar inte heller pilla för mycket om det inte är någe jätteknas, som typ motardfjädring på grusväg/skogsstigar, då reagerade man ju

Jag har sån dålig koll hur det ska gå men håller man sig på hjulen å hänger med hyggligt polarna med liknande hojar så får det vara.

Sedan e det svårt att lyssna på någnannan, alla tycker ju olika

Supermoto skrev:

Så original funkade för dig?? Där ser man. Och jag väger ju 20kg mer så jag ska nog testa att spänna på (jag sa "spänna på", hehe) lite mer då. Tyvärr är ju jag rätt okänslig för sånna inställningar, bara kör och tycker att "det funkar väl". Kanske inte ska vara så....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Jag brukar inte heller pilla för mycket om det inte är någe jätteknas, som typ motardfjädring på grusväg/skogsstigar, då reagerade man ju

Jag har sån dålig koll hur det ska gå men håller man sig på hjulen å hänger med hyggligt polarna med liknande hojar så får det vara.

Sedan e det svårt att lyssna på någnannan, alla tycker ju olika
Verkar ju mest vara undanflykter. Som när räfsan i tälje börjar grina om att "ska nog testa ett klick hårdare på kompressionen". Jag vred på min 15 klick på retur och komp fram och ungefär lika mkt bak!! Det är manligt :3freak
Eller tant Raffa som börjar gnälla om att hennes helt nya slicks shuttrar lite. Löjligt. Kör tills du går omkull säger jag. Sen kan man börja fundera på sånt :hihi Se på mig bara, gör så hela tiden :crash

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja men :fatta! Slut skruva så mycket då å lär dig köra istället, där är bästa tippset för att hålla sig upprätt.

:arsele

Supermoto skrev:
Verkar ju mest vara undanflykter. Som när räfsan i tälje börjar grina om att "ska nog testa ett klick hårdare på kompressionen". Jag vred på min 15 klick på retur och komp fram och ungefär lika mkt bak!! Det är manligt :3freak
Eller tant Raffa som börjar gnälla om att hennes helt nya slicks shuttrar lite. Löjligt. Kör tills du går omkull säger jag. Sen kan man börja fundera på sånt :hihi Se på mig bara, gör så hela tiden :crash

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
:fatta! Det var inte slicksen som bar sig åt så, det var de är äckliga Dunlop 207:eek:rna! Know your facts Stupidmodo... :kocko

:tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Ja men :fatta! Slut skruva så mycket då å lär dig köra istället, där är bästa tippset för att hålla sig upprätt.
:arsele
Det är ju det jag gör säger jag ju:fakta
Men har man skruvat bort all form av dämpning som finns för att köra i skogen borde väl t.o.m jag få skruva lite på fjädringen när man helt plötsligt står på slicks i en asfaltshall :confused:

Yasha skrev:
:fatta! Det var inte slicksen som bar sig åt så, det var de är äckliga Dunlop 207:eek:rna! Know your facts Stupidmodo... :kocko
:tuttar
Varför var du så angelägen om att kränga "de värdelösa slicksen" då? va? Va? VAA? Berätta då! Förklara då!

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa