Supermoto skrev:Varför var du så angelägen om att kränga "de värdelösa slicksen" då? va? Va? VAA? Berätta då! Förklara då!
Ja, just det

Jaja, du HAR väl rätt då, Supermuppo.. jag GER MIG, hörde du?!?

Supermoto skrev:Varför var du så angelägen om att kränga "de värdelösa slicksen" då? va? Va? VAA? Berätta då! Förklara då!
Yasha skrev:Jaja, du HAR väl rätt då, Supermuppo.. jag GER MIG, hörde du?!?![]()
Supermoto skrev:Ja, just det. Fick lite samma tanke. Ser inte direkt ut som nån sjö det där... Spolat ut halva atlanten eller?? Om jag spolar ut andra halvan på Täby, kommer du då Per???
Puss på dig också Superfucko!Supermoto skrev:HE! HE! HE!
KTM DAVVE skrev:Hej jag heter david o ser att du har en fanclubFår man va med?!
Yasha skrev:Det var inte slicksen som bar sig åt så, det var de är äckliga Dunlop 207
rna! Know your facts Stupidmodo... :kocko
![]()
Tom Byron skrev:.... men den råKKar å jag gillar den mer och mer för varje gång jag åker, den har gått 6.5 timme nu jag börjar nog blipå riktigt
![]()
Tom Byron skrev:Som jag köpte å älskar i hallen![]()
Krattan tyckte faktiskt att de funkad skiiiiitbra i våran hall ivf...
Han sa att det kändes som om han åkte fotare på min hoj än DIN!! Å på din hoj sitter ju slick å på min de där äckliga D207GP som e bakåtvänd t.o.m[/SIZE]
![]()
Quitte skrev:Jag fick köra Mästers moppe!!! Jag blev TOKKÄR direkt vill jag lova![]()
(Dessutom tog jag chansen att vurpa in den... F´låt Mäster)
Säsongen är definitivt igång, åtta vurps på en liten kort dag![]()
Tom Byron skrev:Självklart, men du lär lägga upp en bild från i Lördags på din "kostym" på krogen...![]()
![]()
Hörde att chixen hängde som klasar runt halsen på dig![]()
KTM DAVVE skrev:Jo då.. kommer kostympics! Men d där m brudarna vetefan..![]()
Ghost skrev:Håller tråden på att förvandlas till sportpimp.com?
![]()
Tom Byron skrev:Jg gillade kopplinghandtagslagningen bäst, du var så putt å gick tillbaka med hojen till depån, så satte tejparglädjen in.... CRen trodde den skulle få vila. ICKE SA NICKE hahaha va snyggt det blev![]()
Quitte skrev:Medans jag stod och försökte lura av Bosse något som kunde lösa mitt problem såg jag en hel klase folk som ivrigt hejade på dig o Perra när ni "berta-lagade" min koppling med fem rullar silvertejp o Sandviks halva lager najtråd![]()
Nu är det så snyggt att jag aldrig kommer köpa ny "klo"![]()
Tom Byron skrev:Hehe, jag å stople började veva med silvertjep, sedan när det flexade så dök gocartshalls-per upp med redig najtråd, det gjorde susen...
du får släppa lite på "spakarna" så de kan snurra om (!) du skulle råka vurpa igen......![]()
Quitte skrev:De gjorde ju det sex ggr, men den där ggn blev det liksom helt åt fel håll så både kopplingsgreppet och klon pajade. Bara ett par fräscha Barkbusters som hade räddat det! (säljasäljasälja????)
KTM DAVVE skrev:Hej jag heter david o ser att du har en fanclubFår man va med?!
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |