Wheeliegirl skrev:JA, det kan det!! hehe:kocko
Mmmmm mera sånna bilder!

Wheeliegirl skrev:JA, det kan det!! hehe:kocko
HELGERÅN!!!!Wheeliegirl skrev:JA, det kan det!! hehe:kocko
Tom Byron skrev:Crap!!
Vilken låg nivå det blev här helt plötsligt (!), orange är inte bra......... bara om de ligger bakom![]()
Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! VM-cyklarna är riktigt fina, däremot så tycker jag att en vanlig 625:a, 640, 660 ser förbannat tråkiga ut original. Tycker inte ens att 660:n är så jäkla snygg...Wheeliegirl skrev:JA, det kan det!! hehe:kocko
mr_rockster skrev:Husky och bergare är snygga vad man än gör med de...
Supermoto skrev:JA
De (husan iaf) är fortfarande snygga![]()
Amen asså. Skulle vi inte hålla ihop nu och ta bort de här KTMfasonernaTom Byron skrev:DU om någn borde ju vet som gör det OFTA
HEHEH
mr_rockster skrev:Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! RM-cyklarna är riktigt fina...
Det var nära att jag erbjöd dig en omgång med smisk där mr_tråkstermr_rockster skrev:Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! ...
Husky och bergare är snygga vad man än gör med de...
LasseR6 skrev:Höjer nivån med ett lite lagom nedlägg.
Tom Byron skrev:Gör du sådär på isen blir jag impad![]()
Cool bild, kille ser liiite ansträngd ut![]()
LasseR6 skrev:På isen? Hehe, bara strax innan jag vurpar. (Vilket jag sällan gör.)
Ansträngd? Stabil, han ser stabil ut.![]()
Tom Byron skrev:Stabil..... undra om han e koncentrerad då? hehe, ingen söndagstur han e ute på![]()
Tom Byron skrev:Crap!!
Vilken låg nivå det blev här helt plötsligt (!), orange är inte bra......... bara om de ligger bakom![]()
Wheeliegirl skrev:Som du gör fast du kör blågult??![]()
Har hört att det faktiskt hänger på föraren, inte (bara) hojen!
![]()
Sara (ja, jag e bara sur för att han blivit hjärntvättad av Husasekten och övergivit oss som ff e vid våra sinnens fulla bruk!)
Wheeliegirl skrev:Sara (ja, jag e bara sur för att han blivit hjärntvättad av Husasekten och övergivit oss som ff e vid våra sinnens fulla bruk!)
Tom Byron skrev:Men förklara då, varför hänger man med folk nu som körde mössan av mig förra året (på isen) de lär ju inte köra saktare.
Eller mörkar de så jag "verkar" snabbare så börjar de gasa när det blir race![]()
Ghost skrev:Det är för att DU har blivit snabbare inte för att du har bytt hoj ju!!!![]()
![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |