Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Helgen efter jag tog av hjulen var vi ut å grillade på Älgsjön å vi kom fram till att vi var inte avundsjuka på de som åkte....phet med vatten

Nu går det inte att åka is längre här......
Imorrn ska Rigge å jag ut å brumma stoppis vid gymnasieskolor ju :yoparty

Supermoto skrev:
HÄR finns lite bilder från Hjälmaren förra helgen. Hoppas du ångrar dig riktigt mycket att du satte på 17"arna redan nu, hehe.

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
nä va fusk inte öva utan mej :( jag får väll vinka om ni åker förbi :banana
snart e jag frisk :tummenupp

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Helgen efter jag tog av hjulen var vi ut å grillade på Älgsjön å vi kom fram till att vi var inte avundsjuka på de som åkte....phet med vatten

Nu går det inte att åka is längre här......
Imorrn ska Rigge å jag ut å brumma stoppis vid gymnasieskolor ju :yoparty

Damn rajt!! Ring om jag inte är lokaliserad vid kompjutern 9.15 då! Jag är en trött stackare :död Hoppas du har buttpluggen i, du skrämmer ju bort fisken :tuttar med ditt Stiga-Garden ljud :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Okidoki, -man!! Tomårrow we råk !! :)

Rigge skrev:
Damn rajt!! Ring om jag inte är lokaliserad vid kompjutern 9.15 då! Jag är en trött stackare :död Hoppas du har buttpluggen i, du skrämmer ju bort fisken :tuttar med ditt Stiga-Garden ljud :lol

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Jaha.... otippat att det vart Husameck innan man kunde ut å köra då :7peta :gnissla

Waaaay to high katastroffaktor för att fläska höga stoppiesar vid chixen, fast Heda lyckades ju :huvet

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det blev ju vid rödljuset utanför wasamatsalen, med välkommet fnitter som följd, Missade du det?? :arsele

Du åkte i den blöta filen jag bytte till torra .....stoppi.... sedan bytte tillbaka....hehe

Imponerande bakhjulsåka ivf av dig :Bugar

Vaddå meck? Mojängen hade ju trillat av, tur att danne har skrotat nyckelbenet så man kan sno lite grejor...... :gnissla :yoparty

Rigge skrev:
South Kingstreet är fortfarande blöt men det börjar torka upp! Bra det så man kan göra lite endooooz för FLK´s :tuttar

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Det blev ju vid rödljuset utanför wasamatsalen, med välkommet fnitter som följd, Missade du det?? :arsele

Du åkte i den blöta filen jag bytte till torra .....stoppi.... sedan bytte tillbaka....hehe

Imponerande bakhjulsåka ivf av dig :Bugar

Vaddå meck? Mojängen hade ju trillat av, tur att danne har skrotat nyckelbenet så man kan sno lite grejor...... :gnissla :yoparty

Sa ju det... du lyckades :confused: Ja MECK!! Skiten hade ju havererat med stor-renovering som följd :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Oooh, shit ska man ta å börja läsa HELA inläggen kanske..... Sluta muppa om meck, det vara bara en mutter som lossnat.... jag ska spöa meken som inte dragit åt den...

Rigge skrev:
Sa ju det... du lyckades :confused: Ja MECK!! Skiten hade ju havererat med stor-renovering som följd :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
ÅNEJ!!! Har mojängen lossat? Det betyder ju att hojen rasat?? Måste den renoveras nu? Vad är det för mojäng som lossat eg? Berätta, berätta...

Du skulle ju inte köpt en husa sa jag ju, de bara rasar. Min har rasat TOTALT fyra ggr i år men jag fortsätter älska den ändå :kär :kocko

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mojängen måste ha lossnat sist vi var i gocarthallen i söndags, å mojängen e mutten som sitter ovanpå styrkronan, hur vanligt är det att den vibbar loss :rolleyes:

Men ärligt så har jag inte varit å dragit i den heller så det är väl inte mycket att hymla om.... får skylla mig själv. Men det BORDE sitta lite hårdare :va

Supermoto skrev:
ÅNEJ!!! Har mojängen lossat? Det betyder ju att hojen rasat?? Måste den renoveras nu? Vad är det för mojäng som lossat eg? Berätta, berätta...

Du skulle ju inte köpt en husa sa jag ju, de bara rasar. Min har rasat TOTALT fyra ggr i år men jag fortsätter älska den ändå :kär :kocko

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Mojängen måste ha lossnat sist vi var i gocarthallen i söndags, å mojängen e mutten som sitter ovanpå styrkronan, hur vanligt är det att den vibbar loss :rolleyes:
Det beror väl på hur hårt man kör?? :Bugar HEDA
Tom Byron skrev:
Men ärligt så har jag inte varit å dragit i den heller så det är väl inte mycket att hymla om.... får skylla mig själv. Men det BORDE sitta lite hårdare :va
Du får ta & skälla lite på mekaninkern som tar hand om :Bugar Guruns Husa... :crash

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja just det...... därför KTM höll i två år utan att tappa någe hehehe

Va faan gör jag uppe nu, jo spanar Formel1kval sedan fem i sju imorse....weird:)

Ghost skrev:
Det beror väl på hur hårt man kör?? :Bugar HEDA

Du får ta & skälla lite på mekaninkern som tar hand om :Bugar Guruns Husa... :crash

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge, skulle du ut å åka hoj idag me Peter :lol

Jag har regndäck men snökedjor får du låna av någon annan :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vitt på backen å slask på vägarna............. men det försvinner nog fort:) Tråkigt när det började torka upp, men vi är ju bara i mars så.......... det fortsätter nog ett tag :(

Ghost skrev:
Har det snöat i natt eller? :va

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Vitt på backen å slask på vägarna............. men det försvinner nog fort:) Tråkigt när det började torka upp, men vi är ju bara i mars så.......... det fortsätter nog ett tag :(
Har snön försvunnit tillräckligt nudå?
Vill ju se lite poser bilder vid McDonken... :banana

:squid

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nix, det toksnöar ju nu igen, var vitt på backen imorse.......... skönt att jobba denna helg. Fast hela ligan åker ju inomhus idag :(

På Söndag får jag vara med att leka, det är ju bara en vecka kvar :tummenupp

Ghost skrev:
Har snön försvunnit tillräckligt nudå?
Vill ju se lite poser bilder vid McDonken... :banana

:squid

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Nix, det toksnöar ju nu igen, var vitt på backen imorse.......... skönt att jobba denna helg. Fast hela ligan åker ju inomhus idag :(

På Söndag får jag vara med att leka, det är ju bara en vecka kvar :tummenupp
SNÖAR???? :3freak
Damn, jag har inte sett snö i fast form på en vecka nu... våren kommer närmare hela tiden. :yoparty
Ja ja, det är bara en vecka tills du har tid att "muppa" runt igen & då har nog snön smält bort. :tummenupp

:hoppa :hoppa

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...