Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Måste bara beklaga mig lite......

Var på isracing igår. Grundade med BurgarKungen å starköl. Sen mer starköl. Och sen ännu mer. Sen blandade vi in Mindrapers mutwhisky han fått av en tysk leverantör. Sen mer starköl. Posa vann såklart i år igen. Hittade HusabergGURUN Roland Öhrn :Bugar på läktaren, försökte bjuda på sprit men han ville inte ha :kocko Försökte få ur honom lite hemligheter men vi var för fulla för att överlista honom. Det enda var att han hade en Husa 380 hemma som han byggt själv. Bästa han kört sa han. Vill prova! Snackade mopperacing istället....
Sen satt vi på en refug vid ett trafikljus och drack mer whisky och försökte hetsa folk att rejsa. Enda som nappade var en kille som bogserade en annan bil. Han gjorde vad han kunde. Sen hamnade vi på Kellys och drack mer öl där. Strax innan tappade Mindraper minnet :lol och kommer inte ihåg nåt förenns han vaknade inatt och kom på att han hade tvätt i tvättstugan som ville bli hämtad. Då hittade han lite kräks i hallen (vem fan hade lämnat det där?). Själv fattade jag inte vad som lät så jävla högt i örat i morse förnns jag upptäckte att det var en kollega i telefon som undrade var fan jag var nånstans. Nu är jag på jobbet och undrar varför i h*vete de måste använda slagborrmaskiner för att renovera lokalerna :död
Det jag försöker komma fram till är att jag är skitbakis och på jobbet och att det just nu är jäkligt synd om mig :näsblod Kan ingen söt tjej komma och klappa lite på mig?? :tuttar

Ikväll är det dax för semi #4, FBK - Timrå. Konsultfirma som bjuder på buffé + sprit/öl. Jävla otur att jag måste köra hem från Karlstad själv....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
hahha, roligt skrivet av supermuppo. sitta på refug å vara packad, e inte det lite fjort-ish....hhehhehehehe :hihi
Yeah, so :va
Thought U liked it that way :tuttar

Du kanske inte såg grejen om übermegalegenden Roland Öhrn.
Ser du en husa eller crosscart med husamotor i som det står "Fast by Öhrn" på så var snäll mot den för den bits som FAN!!!

Förresten måste jag meddela att igår besiktades Djävulens svarta pickup med blankt papper :banana så den kommer tjäna oss misnt ett år ytterliggare....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo det där "fast by örhn" har jag sett förut, Roland e GURU fast på motorer........ jag e på 14ish, därför kändes som du snodde min grej lite grann att sitta å härja på en refug, thats 14-ish ALOT :D :D :rofl :rofl

Supermoto skrev:
Yeah, so :va
Thought U liked it that way :tuttar

Du kanske inte såg grejen om übermegalegenden Roland Öhrn.
Ser du en husa eller crosscart med husamotor i som det står "Fast by Öhrn" på så var snäll mot den för den bits som FAN!!!

Förresten måste jag meddela att igår besiktades Djävulens svarta pickup med blankt papper :banana så den kommer tjäna oss misnt ett år ytterliggare....

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Gott jobbat dær supermoto med mutwhisky och den _svarta_ bilen....

Nu vill jag oxå hem och bli full :D

Och....det hær ær faktiskt min førsta post i den hær MEGA tråden, sug på den!
Måste vara den enda sm-killen som inte har postat hær tills nu...jaja, man var væl tvungen ;)

laid-her

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
phastasphuk skrev:
Och....det hær ær faktiskt min førsta post i den hær MEGA tråden, sug på den!
Måste vara den enda sm-killen som inte har postat hær tills nu...jaja, man var væl tvungen ;)

laid-her

Välkommen.
En liten varning bara, det är vanebildande att posta här... :3freak :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En liten presentation av phuksphast kanske är på sin plats för er som inte redan känner (till) honom.
Han är den tredje dåren i Husamaffian i Ö-o jämte mig själv (såklart) och mindraper. Kör en FE600e -99 som ser ut som en riktig ratbike.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tror jag träffade honom på barkaby, typ "korthårig" kan man säga så?? :D

Han stod å surrade med allas våran TomK...... :)

villkommen :Bugar

Supermoto skrev:
En liten presentation av phuksphast kanske är på sin plats för er som inte redan känner (till) honom.
Han är den tredje dåren i Husamaffian i Ö-o jämte mig själv (såklart) och mindraper. Kör en FE600e -99 som ser ut som en riktig ratbike.

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Måste bara beklaga mig lite......

Ähh, sluta gnäll nu!!! Snart får vi åka på Åsen ju!! Inte nå rejstempo direkt kanske men ändå. Jag ska ner i garaget å kela lite med hojen ikväll, måste ju byta hjul först å främst!! Har du koll på sovplats då? Jag PM'ar dig nu...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Quitte, gick bättre på hemvägen. Ska nog inte stå nära Davvas limburk igen..... det blir så skumt då i skallen :D :fyllisar

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Lim funkar alltid när man vill bedöva sitt offer... :arsele :hihi
Värsta Bingo "Heda" Rimér!!!! Jag bara roddade fejkväggar :Bugar

Tom Byron skrev:
Quitte, gick bättre på hemvägen. Ska nog inte stå nära Davvas limburk igen..... det blir så skumt då i skallen :D :fyllisar
Å dessutom fanns det ju inga "dubbellysen" som ställde till det på hemvägen! Fast man kanske kan ta fel på "härgårman-lampan"?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Iofs ........ men vart var brudarna, :va Lila å rosa är ju tjejfärg (kylarvingarna) inte faan kom de någe chix för det :D

Nästa gång tar vi din bil, å du kör :Bugar

MUHAHAHAHA

Quitte skrev:
Lim funkar alltid när man vill bedöva sitt offer... :arsele :hihi
Värsta Bingo "Heda" Rimér!!!! Jag bara roddade fejkväggar :Bugar

Å dessutom fanns det ju inga "dubbellysen" som ställde till det på hemvägen! Fast man kanske kan ta fel på "härgårman-lampan"?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0