Quitte skrev:Heda... Glöm inte bort... du o jag i garaget... en digitalkamera... efter jobbet imorrn...
Du & ... i garaget... KAMERA...
Quitte skrev:Heda... Glöm inte bort... du o jag i garaget... en digitalkamera... efter jobbet imorrn...
Rigge skrev:Soljäkeln lyser ju... ska bli typ 1+ idag... va säger du? Åka?
Tom Byron skrev:Sorry jag e busy
Supermoto skrev:Måste bara beklaga mig lite.......
Rigge skrev:Skulle inte du va ledig?? :kocko
Ghost skrev:*skrattar så tårarna sprutar*
Yeah, soTom Byron skrev:hahha, roligt skrivet av supermuppo. sitta på refug å vara packad, e inte det lite fjort-ish....hhehhehehehe
Supermoto skrev:Yeah, so
Thought U liked it that way
Du kanske inte såg grejen om übermegalegenden Roland Öhrn.
Ser du en husa eller crosscart med husamotor i som det står "Fast by Öhrn" på så var snäll mot den för den bits som FAN!!!
Förresten måste jag meddela att igår besiktades Djävulens svarta pickup med blankt papper så den kommer tjäna oss misnt ett år ytterliggare....
phastasphuk skrev:Och....det hær ær faktiskt min førsta post i den hær MEGA tråden, sug på den!
Måste vara den enda sm-killen som inte har postat hær tills nu...jaja, man var væl tvungen
laid-her
Supermoto skrev:En liten presentation av phuksphast kanske är på sin plats för er som inte redan känner (till) honom.
Han är den tredje dåren i Husamaffian i Ö-o jämte mig själv (såklart) och mindraper. Kör en FE600e -99 som ser ut som en riktig ratbike.
Supermoto skrev:Måste bara beklaga mig lite......
Å dessutom fanns det ju inga "dubbellysen" som ställde till det på hemvägen! Fast man kanske kan ta fel på "härgårman-lampan"?Tom Byron skrev:Quitte, gick bättre på hemvägen. Ska nog inte stå nära Davvas limburk igen..... det blir så skumt då i skallen
Quitte skrev:Lim funkar alltid när man vill bedöva sitt offer...
Värsta Bingo "Heda" Rimér!!!! Jag bara roddade fejkväggar
Å dessutom fanns det ju inga "dubbellysen" som ställde till det på hemvägen! Fast man kanske kan ta fel på "härgårman-lampan"?
Supermoto skrev:....Roland Öhrn... en Husa 380 ...Bästa han kört sa han...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|