Heda fanclub!

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Supermoto skrev:
En liten presentation av phuksphast kanske är på sin plats för er som inte redan känner (till) honom.
Han är den tredje dåren i Husamaffian i Ö-o jämte mig själv (såklart) och mindraper. Kör en FE600e -99 som ser ut som en riktig ratbike.

Kanske ser ut som en ratbike, fast den går ju hyfsat ;)
Yup, det ær jag, 3:e medlemmen i svarta bilen maffian, inte lika aktiv i SM åkandet som de andra nøtterna dær, men en avgørande lænk i våra huligankørningar i øbro med omnejd, nyah nyah.

Grusbus nær jag kommer hem supermario? hehe, vi kan ju planera nått lite mer avancerat.............eller ska vi kolla med evil_m om det finfiiiina hoppet finns kvar i grusgropen så kan vi ha ett Enslow læger dær, hehe?

Tom Byron skrev:
Jag tror jag träffade honom på barkaby, typ "korthårig" kan man säga så?? :D

Han stod å surrade med allas våran TomK...... :)

villkommen :Bugar

Nope, inte jag...korthårig numera, men aldrig varit på barkaby...och nog aldrig træffat dig, tror jag...jag hade gips på de flesta SM tævlingar jag var på førra året....alla utom EN tævling, lol....
Men tack ændå før vælkomnandet :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Oho! Pinsamt.... vid närmare eftertanke så kanske det var Lucky eller vad han kallas........ men shit jag e kass på namn ivf :kocko

Men känn dig inte mindre välkommen för det :tungan

phastasphuk skrev:
Nope, inte jag...korthårig numera, men aldrig varit på barkaby...och nog aldrig træffat dig, tror jag...jag hade gips på de flesta SM tævlingar jag var på førra året....alla utom EN tævling, lol....
Men tack ændå før vælkomnandet :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Imorgon e re FÄÄÄÄÄÄÄST, turkos å vit tröja med glitter på, shit vilket gaytema jag kommer att ha *stortrivs*

MUHAHAHAHAHAHAHAHHA :D

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
phastasphuk skrev:
Grusbus nær jag kommer hem supermario? hehe, vi kan ju planera nått lite mer avancerat.............eller ska vi kolla med evil_m om det finfiiiina hoppet finns kvar i grusgropen så kan vi ha ett Enslow læger dær, hehe?
Jag ska förhoppningsvis kolla in hoppet i helgen. Ska kränga av dubbisarna i morrn(eller idag rättare sagt) och på med grus sprättar däcken, är det fint väder blir det 17" i helgen men dom funkar ju att spana in hoppet med oxå, jag kan ju ta vägen över skogen om jag åker ner till M&F i Laxå som jag tänkt.

supermoto skrev:
Han är den tredje dåren i Husamaffian i Ö-o jämte mig själv (såklart) och mindraper.
Jag då ingår inte jag i eran Husamaffia :( Nu känner jag mig lite utstött å mobbad, nu får inte ni komma ner till mig och hoppa i Enslow hoppet och sprätta stubb mer.. Visserligen bor ja ju inte i örebro men i alla fall.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Alla verkar va på väg till Tierp på Söndag, inte Lördag, men det blir åka ialafall. Ring mig om du är sugen.... du vet att det är bil/mc mässa i Gävle mässhall i helgen? Säkert B men vi ska dit å kika.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, verkar bli tunt med hallåkare på söndag så det blir nog tierp:) Softa me spriten på ikväll då:))

Rigge skrev:
Alla verkar va på väg till Tierp på Söndag, inte Lördag, men det blir åka ialafall. Ring mig om du är sugen.... du vet att det är bil/mc mässa i Gävle mässhall i helgen? Säkert B men vi ska dit å kika.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Tom Byron skrev:
Jo, verkar bli tunt med hallåkare på söndag så det blir nog tierp:) Softa me spriten på ikväll då:))

:7peta
Vad händer i Tierp i morron då? :tungan
*åksugen* :yoparty

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Softa me spriten på ikväll då:))

Men va fan!!! Jag å Quitte som såg fram emot att bli på örat tillsammans med dig!!! Hur ofta festar jag?? Hur ofta hinner vi inte åka på Tierp i sommar??? Du är rätt smart så du kommer nog på svaret.... :fyllisar :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge väckte mig imorse så va faan, jag drog dit. Imorgon ska jag tvätta bilen bara å mina NYA 17"FÄLGAR hehe så bakis kan jag nog vara...... ska bara sitta å dreggal :tungan

Nu ska jag hoppa i gaykostymen å dra iväg............PUZZ då :fyllisar

Ebbe skrev:
Men va fan!!! Jag å Quitte som såg fram emot att bli på örat tillsammans med dig!!! Hur ofta festar jag?? Hur ofta hinner vi inte åka på Tierp i sommar??? Du är rätt smart så du kommer nog på svaret.... :fyllisar :7peta

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rigge gjorde PHETA 12or hela tiden :Bugar :Bugar :Bugar :yoparty :yoparty

Tror de skulle dit imorgon oxå :tummenupp

Alltså ingen motardbana på G, bara stunt fram å tillbaka ju. Jag gjorde lite stoppisar, bekräftade att jag var kass på det oxå så jag åkte hem efter någon timme :(

SuperKnutte skrev:
:7peta
Vad händer i Tierp i morron då? :tungan
*åksugen* :yoparty

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Rigge gjorde PHETA 12or hela tiden :Bugar :Bugar :Bugar :yoparty :yoparty

Tror de skulle dit imorgon oxå :tummenupp

Alltså ingen motardbana på G, bara stunt fram å tillbaka ju. Jag gjorde lite stoppisar, bekräftade att jag var kass på det oxå så jag åkte hem efter någon timme :(

5 grader imorrn :näsblod Meeeeeeeen vi drar nog dit!

Idolbild :tungan

Bifogat

• 12.jpg
    12.jpg
    63 KB · Visningar: 58

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
Bara stuntande? Tråkigt :lol
En bild från Sthlm-trakten idag...

Bifogat

• Resize of IMGP1562.JPG
    Resize of IMGP1562.JPG
    106.3 KB · Visningar: 67

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Allt hoj e ute ju!! Äger man dansgolvet så äger man alla chix :lol

Ni får slajda eller skrapa hur mycket ni vill, HEDA äger ändå.............. :Bugar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Allt hoj e ute ju!! Äger man dansgolvet så äger man alla chix :lol

Ni får slajda eller skrapa hur mycket ni vill, HEDA äger ändå.............. :Bugar

WORD!!! Shake it baby... :tuttar :arsele WOHOOOOOOOOO!!!! :banana

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
haha... rätt inställning :tummenupp
Äg allt, för den som har flest saker när han dör vinner :D

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Tom Byron skrev:
Jag gjorde lite stoppisar, bekräftade att jag var kass på det oxå så jag åkte hem efter någon timme :(

Heda kass?? :kocko
Måste va en tillfällig formsvacka va?
Då skulle du mina stoppies.. :huvet
Men men, träna träna träna!! :tummenupp
Synd att det är lite långt till Tierp, annars skulle man kanske masa sej dit.. Blir nog busa i V-ås idag i det fina vädret! :tungan

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin