Rigge skrev:Tierp Lördag å söndag!
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....Yasha skrev:BLABLABLA svammel, svammel mm mm...[/I]
Faan!.. seriöse jävel.. har du FUNGERANDE framlampa, det e mer än vad jag har det... Fast det där med att slicks e halt i gruset kan jag hålla med omSupermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt![]()
NU ÄR VÅREN HÄR![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt![]()
NU ÄR VÅREN HÄR![]()
![]()
![]()
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit detTom Byron skrev:Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen.....![]()
Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid![]()
Supermoto skrev:Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det![]()
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...
Supermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Supermoto skrev:Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. NU ÄR VÅREN HÄR![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??
Alltså, för er puckon som inget fattar:
1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen![]()
![]()
@tant Raffa:Ska kolla en gång till nu...
@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.
Va? Har jag?? Oh, sorry inte jag ju...Tom Byron skrev:Du pysen va! Du har fått PM.......![]()
Ghost skrev:Va? Har jag?? Oh, sorry inte jag ju...Får nog skylla på att jag är hemma & sjuk idag...
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!Tom Byron skrev:Sjuk, tråkigt........ vänta du bör ha pm nu oxå![]()
![]()
Ghost skrev:HEDA Råkkar PHETAST!!![]()
![]()
HEDA
Är väl inte direkt piggare, men redo för en ny länk är man väl alltid?Tom Byron skrev:![]()
Hur mår du nu då? Piggare eller redo för en ny länk?![]()
Ghost skrev:Är väl inte direkt piggare, men redo för en ny länk är man väl alltid?![]()
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |