Rigge skrev:Tierp Lördag å söndag!
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....Yasha skrev:BLABLABLA svammel, svammel mm mm...[/I]
Faan!.. seriöse jävel.. har du FUNGERANDE framlampa, det e mer än vad jag har det... Fast det där med att slicks e halt i gruset kan jag hålla med omSupermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt
NU ÄR VÅREN HÄR
Supermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt
NU ÄR VÅREN HÄR
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit detTom Byron skrev:Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen.....
Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid
Supermoto skrev:Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...
Supermoto skrev:Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....
Supermoto skrev:Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. NU ÄR VÅREN HÄR
Supermoto skrev:Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??
Alltså, för er puckon som inget fattar:
1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen
@tant Raffa: Ska kolla en gång till nu...
@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.
Va? Har jag?? Oh, sorry inte jag ju... Får nog skylla på att jag är hemma & sjuk idag...Tom Byron skrev:Du pysen va! Du har fått PM.......
Ghost skrev:Va? Har jag?? Oh, sorry inte jag ju... Får nog skylla på att jag är hemma & sjuk idag...
WEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!Tom Byron skrev:Sjuk, tråkigt........ vänta du bör ha pm nu oxå
Ghost skrev:HEDA Råkkar PHETAST!!
HEDA
Är väl inte direkt piggare, men redo för en ny länk är man väl alltid?Tom Byron skrev:
Hur mår du nu då? Piggare eller redo för en ny länk?
Ghost skrev:Är väl inte direkt piggare, men redo för en ny länk är man väl alltid?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|