Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
BLABLABLA svammel, svammel mm mm...[/I]
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....

Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt :3freak
NU ÄR VÅREN HÄR :banana :kär :yoparty

Last edited:

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Supermoto skrev:
Kan tant ta och se över vilka kurvor som är vad. Texterna på diagrammen stämmer äckligt dåligt med vad tant skrivit ....

Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. Får fan dåligt samvete när man stänger av hojen ju. Så äckligt olaglig körning, ojojoj. Fast själva hojen är lagligare än nånsin. Lyssna på det här: FUNGERANDE framlampa och monterat bakljus (inte inkopplat). Slicks är lite spännande i kombination med osopat grus och kall asfalt :3freak
Faan!.. seriöse jävel.. har du FUNGERANDE framlampa, det e mer än vad jag har det... Fast det där med att slicks e halt i gruset kan jag hålla med om ;)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen..... :va

Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid :)

Supermoto skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Det där med bakljuset, är det vanligt att de ballar ur? Min lampa funkar men inte ljus lixom....... har åkt utan sedan typ 1a dagen..... :va

Jaja, får grotta lite i det..... när jag har tid :)
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det :arsele
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Om DU läser min text :D så ser du att jag redan kollat lampan :arsele Ska ska muppa en koll på bläcket.....

Shit va chix påstan... kjoltygen börjar spatsera runt nu :Bugar

Supermoto skrev:
Tja... Om man läser min text ser man att jag inte kopplat in det öht utan bara monterat dit det :arsele
Men ballar ur kan de väl göra. Kolla isf jordblecket i själva lamphållaren efter du kollat glödisen. Om vi snackar originalaset vill säga. Jag har sågat/värmt till ett Acerbis universal och smäckat på...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:

Sorry, seniliteten blir värre när jag är så där jättetrött som igår kväll... nu ska det vara fixat... :3freak

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:
Övriga nyheter: Har nu kört med 17" två dar OCH FY S*ATAN SÅ SKOJ. Bara kört huligan i stna so far. Man är ju som kalv på grönbete. Wheelie + stoopie + tränga sig som fan i köer + köra cykelbanor + övergångsställen osv osv. NU ÄR VÅREN HÄR :banana :kär :yoparty

Hurruduru!

Så fårmante jö!
sluta arbeta och styr upp min grunka nu :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??

Alltså, för er puckon som inget fattar:

1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen :D :arsele

@tant Raffa: :tummenupp Ska kolla en gång till nu...

@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du pysen va! Du har fått PM....... :tummenupp

Supermoto skrev:
Finns det nån chans att om nån vänlig själ PMar mig en mailadress till Ebbe, och jag skickar nåt dit, att han läser + skriver ut det jag skickar idag/ikväll??

Alltså, för er puckon som inget fattar:

1. Ge mig en mailadress.
2. Se till att Ebbe kollar den.
3. Var avis SOM FAN för att vi ska köra på Åsen i helgen :D :arsele

@tant Raffa: :tummenupp Ska kolla en gång till nu...

@noice: jaja, lilla bubben. Vi löser det. Bara inte nu i helgen. Jag ska förresten ut till gocartbanan ikväll på möte om hur upplägget blir i år. SÅKLART åker jag huliganhoj ditut, hehe.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka