Tom Byron skrev:

Tom Byron skrev:
Har du jobbat idag eller?Tom Byron skrev:
Mest nyfiken & för att jag inte har något att göra...Tom Byron skrev:YEpp! Why asking?.......![]()
Ghost skrev:Mest nyfiken & för att jag inte har något att göra...![]()
(har iofs inte haft det på hela dan, nästan förutom..)
![]()
Fröken msn & fröken icq...Tom Byron skrev:Ohhh, vem är den lyckligesom pysslat om dig då?
![]()
Ghost skrev:Fröken msn & fröken icq...![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Då ledsnar man fort, när ja brukar bli sjuk så ligger jag mest i sängen å tycker synd om mig själv, blir aldrig sådär lagom att man kan sitta å surfa typ...... Mig e det riktigt synd om vettu, ynklig som en överkokt sparris.....![]()
Ghost skrev:![]()
![]()
![]()
Jag som trodde att jag kunde tycka synd om mig själv.![]()
Japp du vann den här matchen oxå!HEDA
Jo det är sant, fast dom är juh alla upptagna avTom Byron skrev:Ähh, det är chixen som ska tycka om dig så de pysslar om dig när du är sliten![]()
Supermoto skrev:Ja Å Ebbe har:........
Kan du hoppa upp och slå ihop dina klatschiga skinkhalvor påGhost skrev:Grattis!tror jag.
![]()
Blir det motardhuliganisering av RR banorna i sommar då eller?![]()
![]()
Supermoto skrev:Kan du hoppa upp och slå ihop dina klatschiga skinkhalvor på![]()
Lodnert (SVEMO-mupp grand lux) tyckte först att "SUÅNNA HÄERINGA HAUR INGEUT PEÅO EUN BAUNAAA Å GÖURA" (skåningjävel)
Men sen blåste vi honom, hehe, när han försa sig och tyckte att ALLA var godkända och välkomna ut på banorna i sommar, hehe
Supermoto skrev:Kan du hoppa upp och slå ihop dina klatschiga skinkhalvor på![]()
Lodnert (SVEMO-mupp grand lux) tyckte först att "SUÅNNA HÄERINGA HAUR INGEUT PEÅO EUN BAUNAAA Å GÖURA" (skåningjävel)
Men sen blåste vi honom, hehe, när han försa sig och tyckte att ALLA var godkända och välkomna ut på banorna i sommar, hehe
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |