Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jamen, har ju inte åkt någe, kan ju inte spamma för spammandets skull (!) :D

Ska fixa flottörnivån imorgon, balansera hjul å montera nya däck, så ska det bli lite textrader här seda. Lördag e det ju rättvik som gäller, supermoto åker till Västerås.

Sedan drar det nog igång ska du se :tungan

Ghost skrev:
Hämtad från sidan 2!!! :jisses :skrämd

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Jamen, har ju inte åkt någe, kan ju inte spamma för spammandets skull (!) :D

Ska fixa flottörnivån imorgon, balansera hjul å montera nya däck, så ska det bli lite textrader här seda. Lördag e det ju rättvik som gäller, supermoto åker till Västerås.

Sedan drar det nog igång ska du se :tungan
Va, kan man spamma för spammandets skull??
Det har väl aldrig inträffat i den här tråden? :rolleyes: :D

Nej nej, på lördag är det Uppsala, Gimo, Norrtälje som gäller! INTE Rättvik! :kocko
Hårt liv man lever som actionfotograf :tungan , ska "smiska" grusväg med bilen &
fota lite åt några polare som ska köra en sväng. :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
"Smiska" grusväg ?? Ska du plocka bort handväskan från choken eller :tungan

Ghost skrev:

Nej nej, på lördag är det Uppsala, Gimo, Norrtälje som gäller! INTE Rättvik! :kocko
Hårt liv man lever som actionfotograf :tungan , ska "smiska" grusväg med bilen &
fota lite åt några polare som ska köra en sväng. :)

hymac

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2003
Hoj
ktm 625 sxc och yamaha xt 500
Ghost skrev:

fota lite åt några polare som ska köra en
sväng. :)

jag trodde du skulle hänga på när några tokholmare ses på lördag, eftersom du verkar bo i Väsby

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
"Smiska" grusväg ?? Ska du plocka bort handväskan från choken eller :tungan
Japp, på lördag ska det köras bil UTAN handväska på choken!! :yoparty
En annan gillar ju att leva lite farligt ibland... :hihi

:näsblod

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag glömde hänga dit min handväska idag jagoxå, shit va skoj vi haft. Å undan gick det oxå :)

Heda kicks ass i NÅRRLAND :tungan

Ghost skrev:
Japp, på lördag ska det köras bil UTAN handväska på choken!! :yoparty
En annan gillar ju att leva lite farligt ibland... :hihi

:näsblod

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Jag glömde hänga dit min handväska idag jagoxå, shit va skoj vi haft. Å undan gick det oxå :)

Heda kicks ass i NÅRRLAND :tungan

Gurun har hittat gasen och råkkade skiten ur både Jansson å Birgersson idag! Skulle man om The Man fick man snällt vänta bakom tills han gjorde nått misstag... *pheewww* The Guru rokks!! :Bugar :Bugar :Bugar

Husabergbytet verkar ha gjort en hel del för Guruns framfart mao! :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mmm, ME HAPPY, glöm inte att jag inte åker på muppdäck längre......... Shit asså vilket klister jag åker på nu, ex- quittedäck ifram å ex-Krattandäck ibak, man lär köpa däck som rullat snabbt tidigare lixom så de vet vad som gäller :)

Jag äter lite till nu :tungan Jävla va stor å stark jag ska bli till nästa weeekend :banana

Tack för utsökt transport :Bugar

Ebbe skrev:
Gurun har hittat gasen och råkkade skiten ur både Jansson å Birgersson idag! Skulle man om The Man fick man snällt vänta bakom tills han gjorde nått misstag... *pheewww* The Guru rokks!! :Bugar :Bugar :Bugar

Husabergbytet verkar ha gjort en hel del för Guruns framfart mao! :tummenupp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
heda

själv ska jag banta 5kg till så jag kan bromsa sist o du vet ju va jag sa om styret :D :D :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, strunta i bantningen.......då hänger jag ju inte med längre, satsa på att klämma ut foten istället så ska du se att du kapar lite mera tid. :tummenupp

Men iofs, kanske dumt att lära om nu när du inte FÅR åka med foten ute på riktiga banor :kocko :D

Jaja, du får BANTA lite till då :rofl

saint skrev:
själv ska jag banta 5kg till så jag kan bromsa sist o du vet ju va jag sa om styret :D :D :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Äsch, strunta i bantningen.......då hänger jag ju inte med längre, satsa på att klämma ut foten istället så ska du se att du kapar lite mera tid. :tummenupp

Men iofs, kanske dumt att lära om nu när du inte FÅR åka med foten ute på riktiga banor :kocko :D

Jaja, du får BANTA lite till då :rofl

Hm... Så om man håller fram foten så bromsar man senare?
Måste prova att hålla fram båda fötterna nästa gång jag får tillfälle, damn vad sent jag kommer bromsa då... :yoparty :D

Vad är orsaken till att man inte får hålla fram foten?
Risk för att fastna i framhjulet enligt någon "expert" eller?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ne, Saint e sådan där RR-geek :gnissla så han e inte van att muppa runt med foten ute, men eftersom han ska köra SoS i sommar så "får" han inte ha foten ute ju, så kanske dumt att lära om iaf....... HÄnger du med man? Å sluta surfa å spana moto-gp på tv istället :fatta! :)

Ghost skrev:
Hm... Så om man håller fram foten så bromsar man senare?
Måste prova att hålla fram båda fötterna nästa gång jag får tillfälle, damn vad sent jag kommer bromsa då... :yoparty :D

Vad är orsaken till att man inte får hålla fram foten?
Risk för att fastna i framhjulet enligt någon "expert" eller?

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ne, Saint e sådan där RR-geek :gnissla så han e inte van att muppa runt med foten ute, men eftersom han ska köra SoS i sommar så "får" han inte ha foten ute ju, så kanske dumt att lära om iaf....... HÄnger du med man? Å sluta surfa å spana moto-gp på tv istället :fatta! :)

Oki doki, då är jag med, trodde var någon som hade fått en :kocko idé eller nåt... :brinnerup

AMEH!! Jag har ju tv:n påslagen redan! :arsele
Dessutom står den precis bredvid datorn så jag kan kolla samtidigt som jag surfar. :hihi

Hade hur kul som helst igår när jag skulle jaga ikapp grusåkarna för att fota dom,
tyvärr behagade kameran att säga upp sig när vi kom fram till surhålet. :död

:banana

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Mmm, ME HAPPY, glöm inte att jag inte åker på muppdäck längre......... Shit asså vilket klister jag åker på nu, ex- quittedäck ifram å ex-Krattandäck ibak, man lär köpa däck som rullat snabbt tidigare lixom så de vet vad som gäller :)

Hmm... :va Har du börjat köra med slicks bak guruskrälle?!? För är det GP207: orna du muppar runt med, så är det mina gamla däck du har... och JAG var INTE snabb som SuperKrattan!!! :3freak

Dock hör jag att du är en tillgång för Husasekten och vilken tur och glädje det är att ha dig med! :bow

Apropå ingenting, så kommer Kill Bill Vol.2 på bio på fredag och 1an på dvd på onsdag, så här ska frossas i våld och splatter!!! :corn

Puss då! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Okej, 207gp, DINA däck jag jag vidhåller det att det är SirKrattan som nött ned dem till.........typ, väldigt lite mönster :)

Fort rullar de ivf:)

Yasha skrev:
Hmm... :va Har du börjat köra med slicks bak guruskrälle?!? För är det GP207: orna du muppar runt med, så är det mina gamla däck du har... och JAG var INTE snabb som SuperKrattan!!! :3freak

Dock hör jag att du är en tillgång för Husasekten och vilken tur och glädje det är att ha dig med! :bow

Apropå ingenting, så kommer Kill Bill Vol.2 på bio på fredag och 1an på dvd på onsdag, så här ska frossas i våld och splatter!!! :corn

Puss då! :kär

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Okej, 207gp, DINA däck jag jag vidhåller det att det är SirKrattan som nött ned dem till.........typ, väldigt lite mönster :)

Fort rullar de ivf:)

Tron kan försätta berg... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KK med ingripande poliskvinna :tummenupp

edit: nä det var inte jag såklart......men lite coolt att de skrev ut i tidningen att de fick en "tillsägelse" taskigt för rigge som torskade kortet vid 176, vad e skillnaden ? :va

Ghost skrev:
Inte alla dagar som man klarar sig undan med en "skarp" tillrättavisning efter att åkt nästan 200 blås på E4:an... :rolleyes:
Släkt med ingripande polisman??? :död

:3freak :3freak

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...