MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHATom Byron skrev:Hm, coolt eller nått......... Spana in chixsens tröjor........står det![]()
GURU eller
![]()
![]()
You are da MAN!!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHATom Byron skrev:Hm, coolt eller nått......... Spana in chixsens tröjor........står det![]()
GURU eller
![]()
![]()
Supermoto skrev:@ Ebbe (mfl): Jag var till Karlstad i fredags och skulle glo på en Maserati (vem sa att Renault Megané var pimpigt). Såklart bestämde sig motorstyrningen för att gå sönder så det blev inget test. Däremot hade de ett par SeaDoo RXP (stämmer?). Trecylindrig Rotax med kompressor och intercooler (vattenkyld på sjön kanske?) på 500cc och den lilla jävlen utvecklade 215hk. Skoterfan toppar 70knop. Hur står sig din... alltså er... eller ja Fias
mot den??? Ska man köpa en sån och impa på chixen med på stranden i sommar eller är det vettigare att komma dit i skinnställ och kränga av sig. Dessa frågor kanske lämpligast besvaras av
GURUN
men jag testar ändå...
Tom Byron skrev:Nää, nu ska jag ut å åka 525 för första gången.... sitt å muppa på jobbet ni bara![]()
Lär väl tvätta kläderna å duscha som faan när man suttit på en sådan moppe, den e ju orange å heter KTM.......![]()
Ghost skrev:Har hört att Husagummorna brukar bli "svårstartade" efter att husse har varit otrogen, stämmer det??![]()
Ha't så kul.![]()
Tom Byron skrev:Jo, idag blev den rackarns svårstartad![]()
Ghost skrev:Du får väl muta 'na lite extra nästa gång du "tankar upp" henne...![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Nää, nu ska jag ut å åka 525 för första gången.... sitt å muppa på jobbet ni bara![]()
Lär väl tvätta kläderna å duscha som faan när man suttit på en sådan moppe, den e ju orange å heter KTM.......![]()
VDB skrev:Vems 525´a var det du testade?
Var körde du ,enduro eller motard???
Hur var den ?
pÄrtan
VDB skrev:Vems 525´a var det du testade?
Var körde du ,enduro eller motard???
Hur var den ?
pÄrtan
jag får svar om 2 8 9 maj i morgon onsdag vad tror du om en 2dagars med grill partyTom Byron skrev:Damn!!!
Tror jag spanat på den där rättvikfilmen 458ggr nu!! Shit va taggad, bara det inte blir fiasko med blöt asfalt, Här ska Ebbe å alla andra Jagas som Looooooooosers på grönbete![]()
Jag känner mig HOT HOTHOT!!!
Ska nog fanimej slå mig på bröstet å byta nick till Fan dän båsch eller nått![]()
![]()
Håll i hatten, HEDA rules the track![]()
saint skrev:jag får svar om 2 8 9 maj i morgon onsdag vad tror du om en 2dagars med grill partykan du sjukskriva dig om det blir 2 dagars 8 9 så kör vi 3 grupper med 10 i pers har 8 st08 men vi skulle ha en 8 dilevas oså jag ska ringa bosse högberg i mån stackarn va reserv sist hörs
![]()
Tom Byron skrev:yepp, nu ska jag åka å riva ur husaspisen![]()
Det skumma e att jag känner mig glad att det hände, för de verkar ju inte fixa det i förebyggande syfte utan den lär paja för man ska få någonting fixat![]()
saint skrev:va fan ett husaras tilljag lider med dig
har du läst tråden om olje nivån som ypvs skrivigt intresant jag bävar min framtid
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |