Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Bra, :fyllisar

Men ska vi inte vänta tills det blir riktig sommar så man kan spela beachvolley å dricka någon bärs. Det är grejor det :) Har lyckats fått en boll i skallen då jag var focuserad på någe annat runt :tuttar

Henziger, fan kan du namnen på de oxå, sluta sitt inne i en mörk vrå å plugga slitz å moore, dax att göra en stoppi påstan å kollekta utdelningen :Bugar

Snart kommer jag till dina trakter iafall å råkkar på Gelleråsen......... Fredan 21a, 1:21 ska tas....... vill under 1:20 men det borde fanimej inte vara några problem med raketmoppen, den får vilken snigel som helst att verka snabb :rofl
Asså, jag följde bara länken och sen var det svårt att undvika....

21a maj?? Cool!! Då tänkte ju jag vara på Åland iofs men det kanske är vettigare att stanna hemma och läka benbrott :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
På åland, få hit nyckeln så ska jag totalolla din lgh, sedan dra dit massa chix å knäppa kort så du blir avis å ser vad du missat :tummenupp

Supermoto skrev:
Asså, jag följde bara länken och sen var det svårt att undvika....

21a maj?? Cool!! Då tänkte ju jag vara på Åland iofs men det kanske är vettigare att stanna hemma och läka benbrott :(

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:

Benbrott?!!?! Nu har jag missat någe... vad har du gjort? Lider med dig! :huvet

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
hehe dom där svaren jag fick var inte alls speciellt oväntade.. :D

å när min ekonomi tillåter kommer nog även jag skaffa en ny å granner husa :näsblod

men jag blir juh bara så avskräckt när varannan jeffla tråd handlar om trasiga husor.. :död som dessutom nästan e helt nya :3freak

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Man får räkna med lite Husasekt-bashing när man säger något styggt om de fantastiska monsterhojarna! Speciellt nu, när gurun oxå har en och det är i hans tråd vi huserar! :hihi Men vi menar inget illa!!! (Iaf inte jag...) :)

Vet man vad man köper och vad man får, så behöver man inte bli avskräckt, det är trots allt en "ready-to-race"-maskin.

Husaberg ruuulez! :yoparty Heda råkkar!!! :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
"Någon" har alltså en motor som behöver rastas :)

Ne shit va tråkigt asså! Iofs så kan det ju bli tradition att du dyker upp med gips på gelleråsen när jag är där, men det här få bli SISTA gången ju. Jag vill ju JAGA dig inte håna en krympling i depån :tungan

Krya på dig :)

Supermoto skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
"Någon" har alltså en motor som behöver rastas :)

Ne shit va tråkigt asså! Iofs så kan det ju bli tradition att du dyker upp med gips på gelleråsen när jag är där, men det här få bli SISTA gången ju. Jag vill ju JAGA dig inte håna en krympling i depån :tungan

Krya på dig :)
ehhhhh, ooops. Busted...
Klart jag mutade gipssyrrorna att lägga en gipsstövel på mig så jag skulle slippa förnedringen på Åsen :brinnerup
Förra året hade jag ju t.o.m lagt det själv. Kände du inte igen Biltemas lila glasfiberväv??
I vintras var det ju en nödlösning, ingen licens vad är det för ursäkt?, som gjorde att jag klarade mig undan.

Tack Tant Raffa :brinnerup :krama

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Simulant :fatta!

Närå, tror inte det blir någn förnedring för dig, du såg ju hur vass jag var på isen :( :död :brinnerup

Supermoto skrev:
ehhhhh, ooops. Busted...
Klart jag mutade gipssyrrorna att lägga en gipsstövel på mig så jag skulle slippa förnedringen på Åsen :brinnerup
Förra året hade jag ju t.o.m lagt det själv. Kände du inte igen Biltemas lila glasfiberväv??
I vintras var det ju en nödlösning, ingen licens vad är det för ursäkt?, som gjorde att jag klarade mig undan.

Tack Tant Raffa :brinnerup :krama

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Supermoto å vattenskraja Heda ligger på beachen å klämmer på chixen medans du är ute å rastar skrovet. Sedan fixar vi biffen åt dig när du tycker det är dax att kasta ankar...... :lol

Shit asså va jag ska flexa på beachen i sommar..... :tungan

Ebbe skrev:
Hmmm... Tråkigt som faaen! Hur blir det nu med Jetskiåkningen å grillningen i sommar? Du får se till att läka fort... grilla kan man göra ändå iofs! :fyllisar :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag är på!!!

Jag å mindraper badade ju för fulla muggar förra året när vi bägge var gipsade. Han hade då samma brott som jg har nu. Funkar om man lägger benet på ev. brygga och sänker resten av fläsket i vattnet. Ser lite skoj ut men är jäcla skönt...

Kolla länken igen. Har lagt upp lite bilder.

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Fan va avundsjuk jag blir på er.. ni verkar juh va hur många som helst som har kul därneröver.. vi är bara nåra st häruppe i hela jeffla pissnorrland som e ute å busar med motarrds... :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag e oxå avundsjuk på alla som åker :död

Men i helgen ska jag iaf brumma japanskt, så man får lite snurr under hjulen :tummenupp

Jorå vi är ett gäng som brummar iaf på bana, istan härjar väl mest de där wannabes -arna som åker ålåter illa, men inga vi umgås med :lol

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag är inte alls avundsjuk. Nähä, nope, nix, inte en chans, kan du glömma osv...

JO DET ÄR JAG JUUUUUUUU :gråta

Vill åka på min älsklingshusa NUUUUU :hoppa

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
McGee skrev:
Fan va avundsjuk jag blir på er.. ni verkar juh va hur många som helst som har kul därneröver.. vi är bara nåra st häruppe i hela jeffla pissnorrland som e ute å busar med motarrds... :(

Är ni några st? Jag är helt solo :( Left alone, mobbad och utstött...

//@

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*Ironiinlägg*

Hm, mobbad å utstött............ du har ju en husa, då e man ju cool! Säg åt chixen :tuttar att du känner mig så blir du mera poppis :tummenupp :gnissla

Alltid roligare om man är några......... det är så rätt. Åk lite bana då så får du/ni träffa massa folk, jag åker nästan ingen gata längre. Roligare att brumma runtrunt å jaga/bli jagad av massa likasinnade, saknar inte bakhjulet å stoppis så mycket......... :dummer

Men nu e jag så åkkåt så jag får nog motorn till NÄSTA helg å då blir det nog någon skvätt med varv nere på stan :lol

EDIT: Inlägg nr 4000, det rullar på :fyllisar

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...