Heda fanclub!

Honung

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZ1-08
Sicken j..la otur du har, den kan väl inte gått långt,mycket? :(

Ja trodde att husa hade fått till det nu men det verkar inte så, själv var jag och klämde lite på en 04, lätt som en fjäder kunde utan större ansträngning lyfta hela hojen nu funkar ju det också med 640 om man ringer dit alla man känner :D var i valet o kvalet en lång stund men bestämde mig till slut att åka 640 en säsong till och det ser ut som det var rätt val.

Hoppas det fixar sig för dig :tummenupp

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Tom Byron skrev:
nu ligger den å skäms i bakluckan, hehehe......

Nä nu får man smyga runt på en japanare ett tag, SKJUTSPINNAR :tummenupp

Kanske ångrar mig ang. köp... ;)
Får du det på garanti? Fick du någon förvarning? Har de bytt levernatör/märke på lager nudå? Eller har de ändrat klassningen (C3?)?

Å eftersom det här är världens bästa SPAMMATRÅD, varifrån kommer VDB Stolpe? (Gissar på en ball Belgare - även kallad "Borstis" i branschen...) :dummer

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Ah men va f-n.... Döm inte hunden efter håren!!! Husorna går ju vansinnigt bra, bara att handla!!! Det som hänt i år är ju att dom tog i lite mycket när det gällde shimsningen mellan vevsläng och vevlager vad jag förstått. Dvs för litet spel som i sin tur får lagret att haverera. Husa har tagit det på "garanti" när det har rasat för folk. Jag skulle inte tveka en sekund att köpa Husa bara därför...

VDB

Ny medlem
Gick med
22 May 2003
Hoj
Nu är det slutåkt!!!
Tjena sudden!!!

Nej för f-n!!

Van den Birkenstock i mitt fall!!!

Å eftersom det här är världens bästa SPAMMATRÅD, varifrån kommer VDB Stolpe? (Gissar på en ball Belgare - även kallad "Borstis" i branschen...) :dummer[/QUOTE]

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hm, fått lite kött på benen :tuttar (fet på sylen)

Jaja

Hm, undra vilka det är som plockar ihop husaspisarna nuförtiden? Jo Ktm, å hur många 525or har inte rasat av samma orsak (-04or alltså) Jo, massor å det går oxå på garanti......

Det ÄR ktms fel att Husa får kasst ryckte nu :fakta (Nog med ironi och smutskastning)

Q, du får se det här som en optimering av motorn, inte ett nederlag. Bättre det händer nu än när du står på isen å undrar vad jag lurat på dig för måndagsexemplar, men iofs så e det ju enda chansen att åka ifrån dig om du står still :gnissla

Quitte skrev:
Kanske ångrar mig ang. köp... ;)
Får du det på garanti? Fick du någon förvarning? Har de bytt levernatör/märke på lager nudå? Eller har de ändrat klassningen (C3?)?

Å eftersom det här är världens bästa SPAMMATRÅD, varifrån kommer VDB Stolpe? (Gissar på en ball Belgare - även kallad "Borstis" i branschen...) :dummer

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nån mupp gled ned några fribiljetter å en jätteplansch i min ficka

Är det värt att gå på eller e det bara crap :va

Någon som vet

WWW.WALLBANGER.SE schysst intro ivf å planschen var ju så het att den nästan brann :banana

LIte gubbvarning å va 28 å glida iväg på någe sådant där typ....... :rofl

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Någon som vet...

Jag vet att fotona från istävlingen i Östahammar har kommit.
Snabb leverans... :rolleyes:

Tyvärr hann finmössan åka av inna kortet togs men man får vara glad ändå. :)
En bild på Guruhojen oxå. (mössan är på i bakgrunden... :yoparty )

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Någon som vet

WWW.WALLBANGER.SE schysst intro ivf å planschen var ju så het att den nästan brann :banana

Fråga Emmi här på SH... hon har väl varit värdinna på deras evenemang, eller vad säger du mr_porrster?!? Det hade väl du koll på? :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo har fått info av henne redan :tummenupp :) (kom på att jag sett det inågon tråd typ)

Yasha skrev:
Fråga Emmi här på SH... hon har väl varit värdinna på deras evenemang, eller vad säger du mr_porrster?!? Det hade väl du koll på? :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Coolt alltid roligt med kort!!

Synd att jag glömt borsta tänderna bara, :gnissla Eller ser så ut iaf, eller så hade jag ätit 12bananer eller någe :hihi

Va snygg hojen e med motorn i då :huvet :fyllisar

Nu drar jag från jobbet :tummenupp

Må chixen dansa på baren ikväll.......... hm..... "shakin´ that booty" :fyllisar

Ghost skrev:
Jag vet att fotona från istävlingen i Östahammar har kommit.
Snabb leverans... :

Tyvärr hann finmössan åka av inna kortet togs men man får vara glad ändå. :)
En bild på Guruhojen oxå. (mössan är på i bakgrunden... )

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Vadfalls...ingen har skrivit här på några dagar...då har jag en ursäkt att spamma lite :hihi

BTW! Någon som kan tipsa mej om vad en tändhatt kan kosta ca.? Den förra tändhatten till Kawwan är lite...sönder :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag har hetskrivit massa pm så å tråkigt om samma snubbe skriver 19 inlägg irad...... jag e alltid sugen att knattra på tangentbordet;)

Kolla på duells.se de har ju allat online med priser å stuff
:tungan

TheDude skrev:
Vadfalls...ingen har skrivit här på några dagar...då har jag en ursäkt att spamma lite :hihi

BTW! Någon som kan tipsa mej om vad en tändhatt kan kosta ca.? Den förra tändhatten till Kawwan är lite...sönder :D

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
fan.. jag kan inte lämna den här tråden obesudlad.. hehe... jääklar va ofta alla husor verkar crappa.. även dom nya asen.. å då måste man ändå serva sig gul å blå på dom...

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
McGee skrev:
fan.. jag kan inte lämna den här tråden obesudlad.. hehe... jääklar va ofta alla husor verkar crappa.. även dom nya asen.. å då måste man ändå serva sig gul å blå på dom...
Nä nu var du allt bra elak!! :fatta!
Men.. men.. Jag gillar ju KTM bättre fast... ÅÅÅÅÅÅH NEEEEEEJ jag har smittats av husabuggen! :gnissla
Fasen oxå jag har tillbringat på tok för mycket tid i den här husasekttråden. :huvet

:lol :lol :lol

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
McGee skrev:
:smasha APPAPPAPPAPPAPP! Nu måste jag, trots min hojlöshet, men ändå i egenskap av sektledare, göra ett inhopp här!

Förvisso var ditt ordval mycket fyndigt i vissa delar, men här ska inte hoppas på några Husor utan att någon försvarar de vackra små fullblodsmaskinerna! :7peta

Vet du egentligen hur många Husor som rullar omkring utan några som helst problem? Inte jag helller, men jag antar att det är en hel del och om man tittar på 03 :eek:rna och då specifikt den som jag vårdade så ömt (vissa skulle vilja påstå att jag även misshandlade den, men det erkänner jag AAAAALDRIG!!!) så kan jag inte annat än vidhålla att man inte kan få ut en bättre kombination av muskler och skönhet än en Husaberg! :yoparty

Det ÄR inte så mycket service, det ÄR en tävlingsmaskin i grund och botten och den är värd VARJE MINUT man tilbringar i garaget för att serva den! :Bugar

Min lill-Husa rullade 75 timmar, ca 60 på bana, utan minsta problem... Hoppas hon har det bra där hon bor nu! :kär

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Nån mupp gled ned några fribiljetter å en jätteplansch i min ficka

Är det värt att gå på eller e det bara crap :va

Någon som vet

NÄHÄ!!!!!!
Hämtar du mig eller ska jag plocka upp dig eller ses vi helt enkelt där :confused:

"Louise Henziger:
Intressen: blablabla, KÖRA CROSS, blablabla"

PS Emmi var med när Wallbanger var i Örebro

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bra, :fyllisar

Men ska vi inte vänta tills det blir riktig sommar så man kan spela beachvolley å dricka någon bärs. Det är grejor det :) Har lyckats fått en boll i skallen då jag var focuserad på någe annat runt :tuttar

Henziger, fan kan du namnen på de oxå, sluta sitt inne i en mörk vrå å plugga slitz å moore, dax att göra en stoppi påstan å kollekta utdelningen :Bugar

Snart kommer jag till dina trakter iafall å råkkar på Gelleråsen......... Fredan 21a, 1:21 ska tas....... vill under 1:20 men det borde fanimej inte vara några problem med raketmoppen, den får vilken snigel som helst att verka snabb :rofl

Supermoto skrev:
NÄHÄ!!!!!!
Hämtar du mig eller ska jag plocka upp dig eller ses vi helt enkelt där :confused:

"Louise Henziger:
Intressen: blablabla, KÖRA CROSS, blablabla"

PS Emmi var med när Wallbanger var i Örebro

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:fatta! "hellre en husa i delar än en japs som funkar"
:fyllisar

:lol
McGee skrev:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka