Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo de var fina. Ska spamma lite här.......... en annan dag, natti :tomten

Ghost skrev:
Det var så lite så, någon måste ju lämna över bilderna.. :rolleyes:
Hoppas du hittar några som du kan använda. :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Tack för trevlig kväll, glömde min ABK i garaget, hade velat olla på den massor nu innan jag ska slagga..... :rolleyes: Även jag börjar bli lite ivrig, här ska GAAAAAAAAAAAASAS !!!

Tack själv! Nu är ordningen återställd, nu är det du som är mer taggad... :tummenupp

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Nä, inte DU men det finns massa andra....... :tummenupp

*När hising talar så lyssnar man* is-talessätt från Östhammar :Bugar

Där dök även upp, *ska Hising filma så ge han ett stativ* Muhahaha

Närå, dummar mig mest som vanligt.

:hihi Jaja... Du får väl ändå hålla med om att det blivit bättre än den gången jag filmade på Rörken med "RazorEdge"s kamera :fyllisar

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ooooh, det hade jag förtängt, bakhjul, skog...........himmel.........framdäck, glömmer kameran på å travar ut i skogen.......muhahhhaha, Hahaha jag lär kolla om han har filmen kvar :D

Roligt när sådant där nostalgi dyker upp igen :Bugar

Nurse Ratched skrev:
:hihi Jaja... Du får väl ändå hålla med om att det blivit bättre än den gången jag filmade på Rörken med "RazorEdge"s kamera :fyllisar

/Hising

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe, gick från Hagaström in till Brynäs...... en timme å fem min..... De ru !! E inne lite på Brinks "måbrakommaibadbrallanvarasnällmotkroppenperiod"

Blev det någe inlines i finvädret då?

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Ebbe, gick från Hagaström in till Brynäs...... en timme å fem min..... De ru !! E inne lite på Brinks "måbrakommaibadbrallanvarasnällmotkroppenperiod"

Blev det någe inlines i finvädret då?

Du behöver väl inte bränna extra kalorier!!?

Nä, lite sliten idag. Kom inte i säng förrän vid 3 ju... ett j-la liv utanför på Kungsgatan. Crusingen var lyckad verkar det som. :tummenupp
Men jag har provat Havremoppe idag! Det var...... skumpigt! ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kom på en grej mitt under brinnande samtal med Ebbelainen...

Vad sägs om att de som vill dyker upp här och grillar och grejer* dan innan körningen den 21a. Grilla samma kväll går oxå bra. Bäst går det att grilla BÅDA dagarna. Jag har stor uteplats med två grillar och schysst med sittplatser. Till det finns lägenhet med fin sovsoffa mm mm. Möjlighet att låsa in hojtransport finns oxå.

Vad sägs?? Vilka kommer?? Ebbe å Hedursson är redan uppskrivna på gästlistan. Tant raffa? Laban kanske (vore skoj att ses)? Räfsan? Räknar kallt med att The usual suspects (mindraper, phastasphuk) såklart kommer och luktar extra illa.

Willkommen bei mir am 21 Mai :tomten

* -> Grejer är per definition så mkt öl man orkar/vågar bälga i sig. Dagen före körning i form av folköl eller mindre mängd starkisar. Samma kväll som körningen är det Björnebrygd 7.0 eller liknande. Ren sprit går bra fast är inte så gott till dött kött. Olika former av grogg går oxå bra.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Shit va nice !!

Återkommer med stuff, ska rafsa ihop bågen samt fixa tillbaka bilen från verkstad.....hm det börjar dra ihop sig :rolleyes:

:fyllisar

Supermoto skrev:
Kom på en grej mitt under brinnande samtal med Ebbelainen...

Vad sägs om att de som vill dyker upp här och grillar och grejer* dan innan körningen den 21a. Grilla samma kväll går oxå bra. Bäst går det att grilla BÅDA dagarna. Jag har stor uteplats med två grillar och schysst med sittplatser. Till det finns lägenhet med fin sovsoffa mm mm. Möjlighet att låsa in hojtransport finns oxå.

Vad sägs?? Vilka kommer?? Ebbe å Hedursson är redan uppskrivna på gästlistan. Tant raffa? Laban kanske (vore skoj att ses)? Räfsan? Räknar kallt med att The usual suspects (mindraper, phastasphuk) såklart kommer och luktar extra illa.

Willkommen bei mir am 21 Mai :tomten

* -> Grejer är per definition så mkt öl man orkar/vågar bälga i sig. Dagen före körning i form av folköl eller mindre mängd starkisar. Samma kväll som körningen är det Björnebrygd 7.0 eller liknande. Ren sprit går bra fast är inte så gott till dött kött. Olika former av grogg går oxå bra.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo 21a, men som det verkar så e det bara Jag som ska åka, med ä JÄVLA massa publik :tungan

Muhhaahhaah

Schlagga hos supermåppu låter schysst slipper man stiga upp typ, halv fem eller någe :huvet

Evil M skrev:
Vad är det för körning den 21? Är det maj ni talar om eller??

Nyfiken

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:tummenupp Jo jag har ju träffat honom med gips förut, så ska knäppa honom på näsan när han blir FÖR närgången

Evil M skrev:
Passa dig för supermuppo nu när han har barn gips på benet/foten, för nu är han extra farlig. Btw det snyggaste gips jag sett :hihi

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0