Heda fanclub!

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Kom inte upp hit o tro att du får bada i lugnan ro o hålla gipset torrt... Jag provade en gång, men Ebbe och framförallt Walle fick något fel på styrningen på båten... Svallvågen över bryggan var enorm!

Kanske jag kommer åka på Gelleråsen på måndag (17´e)... (om Ebbe jobbar dubbelt vill säga? :7peta )
Supermoto skrev:
Jag är på!!!

Jag å mindraper badade ju för fulla muggar förra året när vi bägge var gipsade. Han hade då samma brott som jg har nu. Funkar om man lägger benet på ev. brygga och sänker resten av fläsket i vattnet. Ser lite skoj ut men är jäcla skönt...

Kolla länken igen. Har lagt upp lite bilder.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
Kom på en grej mitt under brinnande samtal med Ebbelainen...

Vad sägs om att de som vill dyker upp här och grillar och grejer* dan innan körningen den 21a. Grilla samma kväll går oxå bra. Bäst går det att grilla BÅDA dagarna. Jag har stor uteplats med två grillar och schysst med sittplatser. Till det finns lägenhet med fin sovsoffa mm mm. Möjlighet att låsa in hojtransport finns oxå.

Vad sägs?? Vilka kommer?? Ebbe å Hedursson är redan uppskrivna på gästlistan. Tant raffa? Laban kanske (vore skoj att ses)? Räfsan? Räknar kallt med att The usual suspects (mindraper, phastasphuk) såklart kommer och luktar extra illa.

Willkommen bei mir am 21 Mai :tomten

* -> Grejer är per definition så mkt öl man orkar/vågar bälga i sig. Dagen före körning i form av folköl eller mindre mängd starkisar. Samma kväll som körningen är det Björnebrygd 7.0 eller liknande. Ren sprit går bra fast är inte så gott till dött kött. Olika former av grogg går oxå bra.

JAHA?!?! OCH VI ÄR INTE BJUDNA ALLTSÅ?! :fatta! :mad:
Just snygga polare man har :arsele
:D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Brukar han få fel på båten ofta? Eller var vi där samtidigt? Jag kutade undan för jättesvallvågen ivf :) Men jag var ju inte gipsad ju :D

Quitte skrev:
Kom inte upp hit o tro att du får bada i lugnan ro o hålla gipset torrt... Jag provade en gång, men Ebbe och framförallt Walle fick något fel på styrningen på båten... Svallvågen över bryggan var enorm!

Kanske jag kommer åka på Gelleråsen på måndag (17´e)... (om Ebbe jobbar dubbelt vill säga? :7peta )

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermuppolainen...

Skulle vi kunna grilla å dricka lite bärs på torsdagen istället? Heda jobbar lördag å jag ska ut å bygga vid stugan då. Skulle det funka? Så kan vi vakna pigga å utvilade (tjena) i Casa el Muppo på fredagsmorgonen... :tomten

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Supermuppolainen...

Skulle vi kunna grilla å dricka lite bärs på torsdagen istället? Heda jobbar lördag å jag ska ut å bygga vid stugan då. Skulle det funka? Så kan vi vakna pigga å utvilade (tjena) i Casa el Muppo på fredagsmorgonen... :tomten
GÅR UTMÄRKT!!! Ska du oxå köra :confused:

Ska vi spika torsdagen då??

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
GÅR UTMÄRKT!!! Ska du oxå köra :confused:

Ska vi spika torsdagen då??

Heda kör å vi dricker öl å skränar.... "GO HEDA, GO HEDA, GO HEDA, GO HEDA"
Med svensk uttal helst.... :lol

Vi kan väl dyka upp på tors em va? 5-6 nån gång där....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag vill ha min motor NUUUUUUUUUUUU :tuttar

:)

Ebbe skrev:
Heda kör å vi dricker öl å skränar.... "GO HEDA, GO HEDA, GO HEDA, GO HEDA"
Med svensk uttal helst.... :lol

Vi kan väl dyka upp på tors em va? 5-6 nån gång där....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe, LAN träsket är ju bottenlöst, "vi" råkade handla CS-conditionZero idag, bara ifall Melodifestivalen suget phet ikväll........hehe :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
...bara ifall Melodifestivalen suget phet ikväll........hehe :tummenupp
Men guruskrälle! :7peta Tvivlar du på att det där j-a schlagerhelvetet suger phett?!? :kocko

Här hemma är den enda som är intresserad, typ 10 år gammal, övriga sover eller sysselsätter sig med annat! :tungan

:censored

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tvn står på i bakgrunden...... går ju att pyssla med annat, spelar data i massor jag =geeeeeeeeek :)

Yasha skrev:
Men guruskrälle! :7peta Tvivlar du på att det där j-a schlagerhelvetet suger phett?!? :kocko

Här hemma är den enda som är intresserad, typ 10 år gammal, övriga sover eller sysselsätter sig med annat! :tungan

:censored

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Hmmm, det var nog samma svallvåg...
Hänger du på upp i Norrland imorrn? Satsar på Midlanda istället för Gelleråsen! Dessutom kanske jag skall passa på att sälja crossen där uppe i samma veva.

Tom Byron skrev:
Brukar han få fel på båten ofta? Eller var vi där samtidigt? Jag kutade undan för jättesvallvågen ivf :) Men jag var ju inte gipsad ju :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Åker bums å fixar av ostarna så får du mumsa, :tummenupp

Kom precis ifrån Ebbes garage så det är väl bara att åka vidare till nästa :gnissla

Quitte skrev:
Hmmm, det var nog samma svallvåg...
Hänger du på upp i Norrland imorrn? Satsar på Midlanda istället för Gelleråsen! Dessutom kanske jag skall passa på att sälja crossen där uppe i samma veva.

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Gud så skönt OCH KUL det är att kränga slangdäck!!! :tummenupp
Särskilt dubbade sådana...

Men nu är det redo för imorg... flåt idag iaf!!

Tom Byron skrev:
Åker bums å fixar av ostarna så får du mumsa, :tummenupp

Kom precis ifrån Ebbes garage så det är väl bara att åka vidare till nästa :gnissla

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda å Quitte bränner iväg till Midlanda nu, hoppas någon blir avis som sitter å muppar på sitt jobb :tuttar :) :tummenupp

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:
Heda å Quitte bränner iväg till Midlanda nu, hoppas någon blir avis som sitter å muppar på sitt jobb :tuttar :) :tummenupp

Nu!?!? Em-körning eller? Tyckte det var konstigt att Q's buss stod kvar hemma när jag gled förbi i morse... Det tar ju iaf ca 3 h upp dit.

Jag har lunch hemma iaf... Kasta i sig maten medans kaffet kokar, sen surfar man SH å driker kaffe resten av lunchen... :tummenupp

:dummer

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Det gör ni inte alls!!!

Jag har lagt spikmattor längs hela länsgränsen och dessutom minerat ett 400m brett område runt hela midlanda så att INGEN kan leka och ha skoj så länge jag sitter med den jävla fotbojan på mig. Försökte dränka den fan i duschen imorse (genom att sätta på plastpåsen slarvigt) men inte fan dog den :4skrika :(

Jaja, ha så skoj då men glöm inte att berätta hur skoj det var efteråt...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EBBE, Jo, när jag skrev inlägget så hoppade Q i hallen å vi åkte bums, åkning mellan 17 och 20, 250bagis. E du ledig på Måndag :)

Supermuppo, Åhhhhhh va skoj det var....... stå i depån å ta tid, VART FAAN ÄR MIN MOTORCYKEL !!!!!!!!!!!

Quitte, jag vill IGEN :banana å IGEN:hoppa å mera Mustach i bilen *diggar*:fyllisar

Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
gick de bra att motarda i midlanda jag åker upp på torsdag 5motarder är föranmälda inte ebbe gickde kanse så bra att du kommer i helgen :tummenupp

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
saint skrev:
gick de bra att motarda i midlanda jag åker upp på torsdag 5motarder är föranmälda inte ebbe gickde kanse så bra att du kommer i helgen :tummenupp

Det kanske blir SEX :tuttar Motarder på torsdag om jag hinner skruva ihop motorn :tummenupp Det var djävligt svårt att schimsa motorn(har bytt blocket) läs här http://soe.se/phpBB2/viewtopic.php?t=4895

High Flow 640 motor,Akrapovic helsystem är det nya för detta år :banana

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM