Yasha skrev:Vad menar du? Är vi inte alltid söta?!?
Hehe, jo, jag ljög nog lite
Yasha skrev:Vad menar du? Är vi inte alltid söta?!?
Rigge skrev:Dom med blå/vit BMW är ju inte glada som fragglar.
Lucky9 skrev:Sorry Krattan! Men jag e mer fan av Wheeliegirl eller Yasha!
Mer SM-brudar i världen och alla problem vore lösta! Eller nåt...
/Lucky9
P.s. om nån av tjejerna behöver en liten sak som ser ut som en kille på 14 år som paraplypojke så ställer jag upp! D.s.
oFFkeFF skrev:Sådär söta såg ni ju inte ut ikväll![]()
Ebbe skrev:Men du var söt när du låg o krama Freddies Husa på backen....![]()
![]()
Yasha skrev:Säg inte så där! Freddy uttryckte klart och tydligt sin oro över oFFkeFFs eventuella framfart med hans älskling igår kväll/natt...Det man inte vet mår man inte dåligt av, eller?!?
![]()
Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta!oFFkeFF skrev:Klart man ska ligga på marken och kelas med husor, är det inte det de är byggda för?![]()
Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta!Originally posted by oFFkeFF Freddie behöver inte oroa sig, det är ändå han som står för 96% av alla omkullåkningar och skador
Tyvärr för de värre skadorna![]()
Yasha skrev:Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta!![]()
Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta!![]()
Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes!oFFkeFF skrev:Hehe, Se bara till att ha plastat golvet ordentligt, de droppar![]()
Yasha skrev:Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes!![]()
Yasha skrev:Nej, du har rätt! Vi är HELT OT här!!! Det är Ebbes fel!!! Och oFFkeFFs!!! Fy på er!![]()
Hur som helst, så får jag behålla min cykel med alla delar kvar. Den enda huligan-begagnade delen som jag VILL ha, är de vackra, blåa fälgarna... Det bor en liten poser i mig oxå!![]()
Tom Byron skrev:Hursabergbeundran i min fanclub![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har varit ute å brummat lite istan, hur tråkigt som helst att åka "vanligt", mera huliganism åt folket!!!![]()
![]()
![]()
Jag åkte skiiiiitlångt på slangen på samma växel,3an, undra om man vilat sig iform.
Har ju inte slangat sedan typ October
![]()
Faan va jag rockar![]()
Rigge skrev:Får jag tockmecka ett par dar kanske jag kan följa med ut och svina, det är ju rena värmeböljan nu!
Tom Byron skrev:Hursabergbeundran i min fanclub![]()
![]()
![]()
![]()
Faan va jag rockar![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |