Yasha skrev:Vad menar du? Är vi inte alltid söta?!?
Hehe, jo, jag ljög nog lite
Yasha skrev:Vad menar du? Är vi inte alltid söta?!?
Rigge skrev:Dom med blå/vit BMW är ju inte glada som fragglar.
Lucky9 skrev:Sorry Krattan! Men jag e mer fan av Wheeliegirl eller Yasha!
Mer SM-brudar i världen och alla problem vore lösta! Eller nåt...
/Lucky9
P.s. om nån av tjejerna behöver en liten sak som ser ut som en kille på 14 år som paraplypojke så ställer jag upp! D.s.
oFFkeFF skrev:Sådär söta såg ni ju inte ut ikväll
Ebbe skrev:Men du var söt när du låg o krama Freddies Husa på backen....
Yasha skrev:Säg inte så där! Freddy uttryckte klart och tydligt sin oro över oFFkeFFs eventuella framfart med hans älskling igår kväll/natt... Det man inte vet mår man inte dåligt av, eller?!?
Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta!oFFkeFF skrev:Klart man ska ligga på marken och kelas med husor, är det inte det de är byggda för?
Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta!Originally posted by oFFkeFF Freddie behöver inte oroa sig, det är ändå han som står för 96% av alla omkullåkningar och skador
Tyvärr för de värre skadorna
Yasha skrev:Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta!
Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta!
Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes!oFFkeFF skrev:Hehe, Se bara till att ha plastat golvet ordentligt, de droppar
Yasha skrev:Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes!
Yasha skrev:Nej, du har rätt! Vi är HELT OT här!!! Det är Ebbes fel!!! Och oFFkeFFs!!! Fy på er!
Hur som helst, så får jag behålla min cykel med alla delar kvar. Den enda huligan-begagnade delen som jag VILL ha, är de vackra, blåa fälgarna... Det bor en liten poser i mig oxå!
Tom Byron skrev:Hursabergbeundran i min fanclub
Jag har varit ute å brummat lite istan, hur tråkigt som helst att åka "vanligt", mera huliganism åt folket!!!
Jag åkte skiiiiitlångt på slangen på samma växel, 3an, undra om man vilat sig iform. Har ju inte slangat sedan typ October
Faan va jag rockar
Rigge skrev:Får jag tockmecka ett par dar kanske jag kan följa med ut och svina, det är ju rena värmeböljan nu!
Tom Byron skrev:Hursabergbeundran i min fanclub
Faan va jag rockar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar