Heda fanclub!

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
Yasha skrev:
Hmm... så där såg inte Heda ut sist jag såg honom?!? Har vår hjälte varit på spa eller har han en stand-in, eller vad?!? :confused:
näää så här ser han väl ut :bow

Bifogat

• untitled.bmp
    99.8 KB · Visningar: 165

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
På Tisdag efter klockan två ska Macke å jag träffas på Tierps flygfält å busa lite....... några som vill haka på?

Vill, ja! Kan, nej! :( Men man kanske får nå'n mer chans att utöva idoldyrkan i år?!? :p

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Vad goa ni är kära members !!! :bow :bow

På Tisdag efter klockan två ska Macke å jag träffas på Tierps flygfält å busa lite....... några som vill haka på?

Hmm, tisdag är jag på kurs i Tokholm - fast jag tar ju hoj dit såklart! :) Annars brukar det inte vara omöjligt att flexa lite med arbetstiderna...

Förresten är det bara jag - eller är det någon mer som tycker att bilderna ser redigerade ut ?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TomK skrev:
Förresten är det bara jag - eller är det någon mer som tycker att bilderna ser redigerade ut ?

Fy på sig! :whip Inte tvivla på att den store gurun postar annat än med sanningen överensstämmande skildringar av verkligheten! :fakta

:rodnar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
REDIGERADE !!! Ditt medlemskap sitter rackarns löst till just nu! Vi seriösa människor jobbar med, moral, samarbete å motsätter oss all eventuellt oseriöst spamm på sporthoj.com

/Heda fanclub crew

TomK skrev:
Hmm, tisdag är jag på kurs i Tokholm - fast jag tar ju hoj dit såklart! :) Annars brukar det inte vara omöjligt att flexa lite med arbetstiderna...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ev. uppfattning av ironi i ovanstående inlägg är uppenbar :fakta

Finns det någe intresse av att rosta av sig lite på stuntfronten eller ev annat skoj så tänkte vi åka lite på Tierps flygfält nu på Tisdag 25e Mars(efter tvåtiden ungefär), Sedan även på Söndag 30Mars så ska även det övas att rulla Långt på framhjulet..... en gul/blå hoj med välkänd fartmupp ska tydligen öva lite

Det borde ju kunna bli lite folk från u-sala och Gävle eftersom det ligger mitt emellan vi får ju ungefär 5mil var att åka.

Någon som e sugen?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha mfl.......... man får tacka för de fina gesterna när jag gjorde Entré i depån........... bugningar å glada tillrop........

*asg*

Över till någe seriösare...... Gick det bra i gocarthallen??

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Yasha mfl.......... man får tacka för de fina gesterna när jag gjorde Entré i depån........... bugningar å glada tillrop........

*asg*

Över till någe seriösare...... Gick det bra i gocarthallen??

:D Det ligger idolbilder i digitalkameran och väntar på nedladdning!!! :bow

Gokarthallen, ja! Vi hann fram i tid för att få köra två pass utomhus innan det först blev mörkt och sedan började spöregna (Anders tyckte det var liiiite för halt... med slicks :p )

Skitkul var det, så vi hoppas att våren fortsätter sin framfart så vi får köra mer på utedelen av banan. :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ser fram emot det........... alltid nice med bilder :tummenupp

Yasha skrev:
:D Det ligger idolbilder i digitalkameran och väntar på nedladdning!!! :bow

Gokarthallen, ja! Vi hann fram i tid för att få köra två pass utomhus innan det först blev mörkt och sedan började spöregna (Anders tyckte det var liiiite för halt... med slicks :p )

Skitkul var det, så vi hoppas att våren fortsätter sin framfart så vi får köra mer på utedelen av banan. :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Känner ni igen den här killen? Han har iofs klätt in sig rätt bra, men jag tycker det är solklart! :D

Bifogat

• heda.jpg
    heda.jpg
    40.5 KB · Visningar: 276

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Stiiiiiiiiiiiilig snubbe I wonder who that might be :confused: :confused: :confused: hehehehe

Hoppas det blir lite varmare nästa gång :fakta

/Heda

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Hyllningar till den "store"!

Är detta en dag som är vikt åt hyllningar av vår "store" idol?!? Jag är blott en enkel tjänare, med väldigt liten hjärna, så rätta mig om jag har fel!!!

:bow :bow :bow

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Hyllningar till den "store"!

Tackar tusen gånger :D Ang. hjärnan så ska du nog inte oroadig :fakta

Yasha skrev:
Är detta en dag som är vikt åt hyllningar av vår "store" idol?!? Jag är blott en enkel tjänare, med väldigt liten hjärna, så rätta mig om jag har fel!!!

:bow :bow :bow

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...