Heda fanclub!

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Ort
I ghettot
Hoj
Ingen än så länge...
Yepp fick kortet för 2,5 mån sen. Har kört ca 150 mil sen dess, bl.a. upp till Umeå. Tänk dig då när jag får hojkort! :rolleyes:
Visst är han en gentleman... så sant som det är sagt! :bow

Yasha skrev:
F-n vad kul! GRATTIS! (Visste inte, tänkte fråga men tyckte det var lite fel forum...) Då är det bara att tuta och köra! Heda har förhoppningsvis tillräckligt mycket tålamod för att handleda dig... *flinar* Lånat ut hojen har han ju gjort förr till övningskörande tjejer, så iskall vet vi ju att han är! :D Och en gentleman! :bow
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jenna J skrev:
Så du tänkte kidnappa Hedas hoj? Ajabaja... :D

Men det är det ju du som får göra! Jonne_boy blir ju bara impad om du orkar köra 625:an hela vägen ner till Gnesta! (eller var det inte det...)
 

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Ort
I ghettot
Hoj
Ingen än så länge...
Yasha skrev:
Men det är det ju du som får göra! Jonne_boy blir ju bara impad om du orkar köra 625:an hela vägen ner till Gnesta! (eller var det inte det...)

Jag kidnappar inte, jag LÅNAR :)
I vissa fall är skillnaden hårfin, hehehehhe
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Yasha skrev:
...Lånat ut hojen har han ju gjort förr till övningskörande tjejer, så iskall vet vi ju att han är! :D Och en gentleman! :bow

Aha ! Så det är därför man lånar ut hojen till tjejer som ska öva - det låter ju bra Heda, att du är en gentleman och så :bow Själv är jag bara en helt vanlig kille som alltid har fula baktankar med precis allt jag gör... :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hehehe, jag är så öppen med mina baktankar så....... alla tror att man skojar........... hehehe

TomK skrev:
Aha ! Så det är därför man lånar ut hojen till tjejer som ska öva - det låter ju bra Heda, att du är en gentleman och så :bow Själv är jag bara en helt vanlig kille som alltid har fula baktankar med precis allt jag gör... :crash
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ska man åka från sandviken till Gnesta så ......... har man nog tankat tre gånger och dommnat bort i häcken å händerna..... plomberna i tänderna har nog hoppat ur å tänderna är nog på god väg:))
 

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Ingen för tillfället
Hur är de me Motardnissarna ... finns det nåt intresse av att hänga på plastraketerna till Tierp på sista april ? , med avslut nere på avan på kvällen
boldpurple.gif
 

Jenna J

Hasta la vista, baby
Gick med
11 Apr 2003
Ort
I ghettot
Hoj
Ingen än så länge...
Tom Byron skrev:
Ska man åka från sandviken till Gnesta så ......... har man nog tankat tre gånger och dommnat bort i häcken å händerna..... plomberna i tänderna har nog hoppat ur å tänderna är nog på god väg:))

Men Gnesta ligger ju ca 3 mil utanför Sthlm... Vi har ju åkt hoj till Uppsala och det har gått bra, så vad är problemet? :confused:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hehehe, det du kommer att märka att Yamahan vi åkte på framstår som soffa jämnfört med det du ska ratta runt på, du märker *evil laugh*

Girls brukar gilla KTM:)))

Jenna J skrev:
Men Gnesta ligger ju ca 3 mil utanför Sthlm... Vi har ju åkt hoj till Uppsala och det har gått bra, så vad är problemet? :confused:
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Heda har förhoppningsvis tillräckligt mycket tålamod för att handleda dig... *flinar* Lånat ut hojen har han ju gjort förr till övningskörande tjejer, så iskall vet vi ju att han är! :D Och en gentleman! :bow

Nja, jag tror inte att han e så sugen att sitta bakpå iaf! hehe
Han var väldigt byxis när jag var ute å sladdade med Duken på skogsvägar med honom bakpå!!! haha :D

Men han kanske blev härdad då, eller vad säger du Kermit? ;)
Men gentleman- ABSOLUT!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top