Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Quitte skrev:Jag är ju svårt impad av din fotokonst!
Heda![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Nja, lånad kamera som e stor som ett cigg-paket, då blir det inte bättre. En blev jag nöjd med, då jason står i depån, den såg åtminstone BRA ut, du blev tyvärr som en liten prick på väg uppför depårakan, å stoppin missade jag, men om du kollar noga så är ditt bakhjul säkert 5mm ovanför asfalten, hehe
Tom Byron skrev:Hallåj,
Nja, ingen dominans. Hade inget grepp ut ur kurvorna från 1a passet, men sedan visade det sig att corden kom fram så det förklarar ju saken, så jag åkte mest å lattjade lite.
Fick hänga av lite kåpisar ivf
Nästa gång blir det inte "jag orkar inte byta däck, det håller nog" hehe Fresh rubber rules![]()
MUAHAHAHAHAAAAPingis skrev:Var hälsad Mr Byron - Doktor i cordiologi.
Medveten om min orenhet inför denna högt dyrkade tråd är
jag dock beredd att skändligen trampa över den förbjudna linjen och kräla i stoftet blott driven av en bultande nyfikenhet inför detaljerna kring midsommarhelgens åkning på midlanda ...
//Den evigt bugande.
Tom Byron skrev:Yasha, nu ska vi inte ta vatten över huvudet :kocko![]()
Yasha skrev:Har alla gått och blivit totalt humorbefriade i sommar eller?!?
![]()
![]()
Japp!Tom Byron skrev:Ehh, sorry........... VI är bäst........... nä faaan heller JAG !!! Är bäst såklart![]()
Happy![]()
MUHAAAAAaaaaaaa, smiska skiten ur! Hojen har aldrig gått så lugnt som när du kör!!!!!!!!!!!Ebbe skrev:Krattan, tack för att jag fick smiska skiten ur din radfyra-moppe!!!!!! Inge roligt alls...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du eller hojen?!?Supermoto skrev:Skiten sitter äntligen ihop (hjälpligt)
Jag åkte i över 202 blås bakpå en R1 -04 i lördags. DET är en upplevelse jag ALDRIG mer tänker vara med om!Imorron ska jag åka över 202 blås för första gången på SKITlänge![]()
Krattan skrev:MUHAAAAAaaaaaaa, smiska skiten ur! Hojen har aldrig gått så lugnt som när du kör!!!!!!!!!!!
//Anders![]()
Yasha skrev:Du eller hojen?!?![]()
Jag åkte i över 202 blås bakpå en R1 -04 i lördags. DET är en upplevelse jag ALDRIG mer tänker vara med om!![]()
Ha så himla kul Supermuppo!!! Ta det liiiiite lugnt iaf, om du kan...![]()
Men du höll väl inte på att ramla av?!?Ebbe skrev:Å jag hade 299 på mätaren i söndags på Krattans räcer och farten bara ökade....![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |