Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Quitte skrev:Jag är ju svårt impad av din fotokonst!
Heda
Tom Byron skrev:Nja, lånad kamera som e stor som ett cigg-paket, då blir det inte bättre. En blev jag nöjd med, då jason står i depån, den såg åtminstone BRA ut, du blev tyvärr som en liten prick på väg uppför depårakan, å stoppin missade jag, men om du kollar noga så är ditt bakhjul säkert 5mm ovanför asfalten, hehe
Tom Byron skrev:Hallåj,
Nja, ingen dominans. Hade inget grepp ut ur kurvorna från 1a passet, men sedan visade det sig att corden kom fram så det förklarar ju saken, så jag åkte mest å lattjade lite.
Fick hänga av lite kåpisar ivf
Nästa gång blir det inte "jag orkar inte byta däck, det håller nog" hehe Fresh rubber rules
MUAHAHAHAHAAAAPingis skrev:Var hälsad Mr Byron - Doktor i cordiologi.
Medveten om min orenhet inför denna högt dyrkade tråd är
jag dock beredd att skändligen trampa över den förbjudna linjen och kräla i stoftet blott driven av en bultande nyfikenhet inför detaljerna kring midsommarhelgens åkning på midlanda ...
//Den evigt bugande.
Har alla gått och blivit totalt humorbefriade i sommar eller?!?Tom Byron skrev:Yasha, nu ska vi inte ta vatten över huvudet :kocko
Yasha skrev:Har alla gått och blivit totalt humorbefriade i sommar eller?!?
Japp!Tom Byron skrev:Ehh, sorry........... VI är bäst........... nä faaan heller JAG !!! Är bäst såklart
Happy
MUHAAAAAaaaaaaa, smiska skiten ur! Hojen har aldrig gått så lugnt som när du kör!!!!!!!!!!!Ebbe skrev:Krattan, tack för att jag fick smiska skiten ur din radfyra-moppe!!!!!! Inge roligt alls...
Du eller hojen?!?Supermoto skrev:Skiten sitter äntligen ihop (hjälpligt)
Jag åkte i över 202 blås bakpå en R1 -04 i lördags. DET är en upplevelse jag ALDRIG mer tänker vara med om!Imorron ska jag åka över 202 blås för första gången på SKITlänge
Krattan skrev:MUHAAAAAaaaaaaa, smiska skiten ur! Hojen har aldrig gått så lugnt som när du kör!!!!!!!!!!!
//Anders
Yasha skrev:Du eller hojen?!?
Jag åkte i över 202 blås bakpå en R1 -04 i lördags. DET är en upplevelse jag ALDRIG mer tänker vara med om!
Ha så himla kul Supermuppo!!! Ta det liiiiite lugnt iaf, om du kan...
Men du höll väl inte på att ramla av?!?Ebbe skrev:Å jag hade 299 på mätaren i söndags på Krattans räcer och farten bara ökade....
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|