Det vågar jag inte...Tom Byron skrev:Någon har hällt steroider i min hoj iaf, du lär prova nästa gång du är i Gävle
Det vågar jag inte...Tom Byron skrev:Någon har hällt steroider i min hoj iaf, du lär prova nästa gång du är i Gävle
JAG VÅGARYasha skrev:Det vågar jag inte...
Yasha [I skrev:...och det är inget krig, det är bara kul att reta Ebbepojken lite, för att han leker familj!!! [/I]
Supermoto skrev:JAG VÅGAR
Vem vann nu då?? Märkligt att vi skulle få köra igen samma jämrans dag.... Jag var på hjulen ganska precis 18:00.
Korv är gott! Ge mig korv!!
WEEEEEEEEEE I WINTom Byron skrev:Supermoto, vet inte jag tror du slog mig med någon kvart typ, för jag hörde 18:00 nyheterna började i bilen, sedan hällde jag i kylarvatten samt klämde i boxen, typ +5min, när du skickade bilden kom jag hem från första svängen...... Hur länge hade du åkt då?
Close call
Supermoto skrev:WEEEEEEEEEE I WIN
Fast det var så tajt så vi kan säga att vi delar på en burk korv...
jag ringer omgående kortet i telen funkar lika bra som min husaTom Byron skrev:Saint din gammla stoppkloss, jag har ringt till dig typ 4-5ggr idag, vad e det för fel på din tlfn,
Heda HAR åkt hoj idag, den går som en raaaaaaaaaaket nu Ktm, be afraid be VERY afraid
Hoppsan, känsligt ämne?!? Men du vet, de flesta människor går igenom olika faser i livet och det är inget att vare sig hänga läpp eller gräva ner sig för!Ebbe skrev:Och det kommer från hon som varit gift, skaffat barn och skiljt sig....
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAAA!!! Du är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lurad!!!
Puss då!
Yasha skrev:
Heda råkkar!!!
Hur går det med monstret, gurun? Går det att tygla henne nu???
but... but... WHYYYYTom Byron skrev:Henne
Det finns inget på den där hojen som kan förknippas med kvinna
Jorå, den går som en kanonkula, gjorde 511 garagevändningar idag så då började den koka, men det var ju bara mitt fel
Supermoto skrev:but... but... WHYYYY
ahaaaaaaaaTom Byron skrev:Garagevändningar? Jo, serru, när man umgås i övningskörningskretsar så blir det tråkigt att titta på ibland, därför..............
Supermoto skrev:ahaaaaaaaa
Hört talas om wheelies och stopies ???
Jaja, okej'rå... men asså, garagevändning....Tom Byron skrev:Men hallå, alltså vi åkte till en sådan där "seriös" körgård å det var flera folk där, så sammanlagt snurrade det en massa folk å de grejor som var "lediga" var ljust garagevändningen, typ efter 5min stående så vill man ju göra någe.....
Supermoto skrev:Jaja, okej'rå... men asså, garagevändning....
Kräng av dig skinnet istället då och exponera bringan för övningsbruden
Tom Byron skrev:Henne
Det finns inget på den där hojen som kan förknippas med kvinna
Ghost skrev:Men... men asså, mena'ru att du grenslar en MAN?!?!?!?
Tom Byron skrev:Menar du när jag leker med Ebbe eller åker hoj ?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|