Det vågar jag inte...Tom Byron skrev:Någon har hällt steroider i min hoj iaf, du lär prova nästa gång du är i Gävle![]()
![Kärlek :kär :kär](/img/smilies/love.gif)
Det vågar jag inte...Tom Byron skrev:Någon har hällt steroider i min hoj iaf, du lär prova nästa gång du är i Gävle![]()
JAG VÅGARYasha skrev:Det vågar jag inte...![]()
![]()
Yasha [I skrev:...och det är inget krig, det är bara kul att reta Ebbepojken lite, för att han leker familj!!![/I]
Supermoto skrev:JAG VÅGAR![]()
Vem vann nu då?? Märkligt att vi skulle få köra igen samma jämrans dag.... Jag var på hjulen ganska precis 18:00.
Korv är gott! Ge mig korv!!
WEEEEEEEEEE I WINTom Byron skrev:Supermoto, vet inte jag tror du slog mig med någon kvart typ, för jag hörde 18:00 nyheterna började i bilen, sedan hällde jag i kylarvatten samt klämde i boxen, typ +5min, när du skickade bilden kom jag hem från första svängen...... Hur länge hade du åkt då?![]()
Close call![]()
Supermoto skrev:WEEEEEEEEEE I WIN![]()
Fast det var så tajt så vi kan säga att vi delar på en burk korv...
jag ringer omgående kortet i telen funkar lika bra som min husaTom Byron skrev:Saint din gammla stoppkloss, jag har ringt till dig typ 4-5ggr idag, vad e det för fel på din tlfn,![]()
Heda HAR åkt hoj idag, den går som en raaaaaaaaaaket nuKtm, be afraid be VERY afraid
![]()
Hoppsan, känsligt ämne?!? Men du vet, de flesta människor går igenom olika faser i livet och det är inget att vare sig hänga läpp eller gräva ner sig för!Ebbe skrev:Och det kommer från hon som varit gift, skaffat barn och skiljt sig....![]()
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAAA!!!Du är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lurad!!!
![]()
![]()
Puss då!![]()
Yasha skrev:![]()
![]()
![]()
Heda råkkar!!!
Hur går det med monstret, gurun? Går det att tygla henne nu???![]()
but... but... WHYYYYTom Byron skrev:Henne![]()
Det finns inget på den där hojen som kan förknippas med kvinna![]()
Jorå, den går som en kanonkula, gjorde 511 garagevändningar idag så då började den koka, men det var ju bara mitt fel![]()
Supermoto skrev:but... but... WHYYYY![]()
ahaaaaaaaaTom Byron skrev:Garagevändningar? Jo, serru, när man umgås i övningskörningskretsar så blir det tråkigt att titta på ibland, därför..............![]()
Supermoto skrev:ahaaaaaaaa
Hört talas om wheelies och stopies ???
Jaja, okej'rå... men asså, garagevändning....Tom Byron skrev:Men hallå, alltså vi åkte till en sådan där "seriös" körgård å det var flera folk där, så sammanlagt snurrade det en massa folk å de grejor som var "lediga" var ljust garagevändningen, typ efter 5min stående så vill man ju göra någe.....
![]()
Supermoto skrev:Jaja, okej'rå... men asså, garagevändning....
Kräng av dig skinnet istället då och exponera bringan för övningsbruden![]()
Tom Byron skrev:Henne![]()
Det finns inget på den där hojen som kan förknippas med kvinna![]()
Ghost skrev:Men... men asså, mena'ru att du grenslar en MAN?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Menar du när jag leker med Ebbe eller åker hoj ?![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |