Heda fanclub!

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Tom Byron skrev:
Vart har din motor varit, på väss ??

Min cdi var inte med bland de första som skickades ut iaf, få se när nästa sväng kommer då, mailade nyss å undrade :va

SUPERMUPPO, mmmm jag kan oxå åka men då får jag springa en bit först för att få upp fart, blir inte mycket slide av det :tungan
Jag har ju renoverat min bebis, vevlagret som hade gett sig. Så nu är det nya lager i hela motorn till och med polerad vevaxel :cool:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
SUPERMUPPO, mmmm jag kan oxå åka men då får jag springa en bit först för att få upp fart, blir inte mycket slide av det :tungan
Som stor allvetande :Bugar GURU så vore det klart skymfartat att köra om dig när du lider brist på cdi-box.
Vore bäst om någon nyligen avgipsad :rolleyes: tog sig i kragen & lånade ut sin box så att :Bugar GURUN får visa var skåpet ska stå! :D

HEDA :yoparty :yoparty :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ghost skrev:
Som stor allvetande :Bugar GURU så vore det klart skymfartat att köra om dig när du lider brist på cdi-box.
Vore bäst om någon nyligen avgipsad :rolleyes: tog sig i kragen & lånade ut sin box så att :Bugar GURUN får visa var skåpet ska stå! :D

HEDA :yoparty :yoparty :yoparty
Kära okunnige GHOST... Jag tror inte GURUN uppskattar dina sabotageskämt om att förstöra THE GURU RIDE mha av en CDI från så gammal, ful, sliten och framförallt äcklig och illaluktande hoj som min egen, mitt lilla kryp.

[DrygMode OFF] Det handlar om helt olika tändsystem 03/04 så den skulle nog inte ens starta. Skulle den starta skulle min box säkerligen förstöra Hedalainens hoj fortare än hans egen felaktiga

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Kära okunnige GHOST... Jag tror inte GURUN uppskattar dina sabotageskämt om att förstöra THE GURU RIDE mha av en CDI från så gammal, ful, sliten och framförallt äcklig och illaluktande hoj som min egen, mitt lilla kryp.

[DrygMode OFF] Det handlar om helt olika tändsystem 03/04 så den skulle nog inte ens starta. Skulle den starta skulle min box säkerligen förstöra Hedalainens hoj fortare än hans egen felaktiga

*fnys* Husa som husa... :rolleyes: :brinnerup
Jodå jag TÄNKTE på att kolla om det var olika årsmodell men struntade i det... :tungan

Efter vad jag har hört & sett så verkar 03orna dom stabilaste (motor mässigt) av alla husor,
en av dom snyggaste årsmodellerna oxå. :)
Så atte va hettere det dära mé illa luktande & äcklig kanske beror på det nyborttagna gipset? :D
Grattis till det förexten... :tummenupp

/A. lltid lika vettslös :3freak

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Nä precis, men det skumma är............. det gammla nummret på tändboxen, alltså den jag ska få utbytt som slutar på -200 knappar man inte det på tex Karlströms sida så står det cdi till -03, men det kanske har en förklaring. 2700 pix kostar den lilla mojängen ivf......

Ghost, ryck upp dig, :fatta! Kokusan å SEM är lika kompatibla som bush å saddam :rolleyes:

Supermoto skrev:

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ghost, ryck upp dig, :fatta! Kokusan å SEM är lika kompatibla som bush å saddam :rolleyes:

Oh ja, jag som har sååå stort intresse i husa att jag verkligen läser ALLA specer & kan dom utantill... :rolleyes:
Hm... Jag kanske skulle skaffa det? Innan jag blir "bannad" från :Bugar HEDA-tråden. IGEN.... :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NÄrå, dummar mig mest. du ska ju spamma om hur bra KTM är nu när min e sådär............parkerad. Vi lär ju ha lite balans här oxå, allt kan ju inte vara guld å gröna skogar =alla åker husa :tungan

Ut å ragga studenter med dig, sluta porrsurfa :brinnerup

Ghost skrev:
Oh ja, jag som har sååå stort intresse i husa att jag verkligen läser ALLA specer & kan dom utantill... :rolleyes:
Hm... Jag kanske skulle skaffa det? Innan jag blir "bannad" från :Bugar HEDA-tråden. IGEN.... :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
NÄrå, dummar mig mest. du ska ju spamma om hur bra KTM är nu när min e sådär............parkerad. Vi lär ju ha lite balans här oxå, allt kan ju inte vara guld å gröna skogar =alla åker husa :tungan

Ut å ragga studenter med dig, sluta porrsurfa :brinnerup

Hm... ja det förstås.... Envisa rykten gör gällande att det inte är bara JAG som tycker att KTM är bra. :D
Det sista jag hörde var hur gudomligt lätt & behändig 525an :kär var jämfört med Husan. :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja den är smidigare ju :rolleyes:

Men jag som inte diggar att skruva i onödan (!) orkar inte köpa en 525a för att sedan köpa 580grejor för 20 tusen för att hänga med en orginal Husa :rolleyes:

*Skruva i onödan var liiiiiiiite självironi :lol

Ghost skrev:
Hm... ja det förstås.... Envisa rykten gör gällande att det inte är bara JAG som tycker att KTM är bra. :D
Det sista jag hörde var hur gudomligt lätt & behändig 525an :kär var jämfört med Husan. :yoparty

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ja den är smidigare ju :rolleyes:

Men jag som inte diggar att skruva i onödan (!) orkar inte köpa en 525a för att sedan köpa 580grejor för 20 tusen för att hänga med en orginal Husa :rolleyes:

*Skruva i onödan var liiiiiiiite självironi :lol

Behövs ju inte skruvas om det inte finns någon cdi-box........ :brinnerup :3freak :näsblod

Hoppas du får din "godislåda" snart. Men det är väl som vanligt, den som väntar på något gott väntar alltid för länge... :gnissla

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, men jag får åka Yamaha idag, ska ut å öva Phet trixxx med min övningskörningselev nu

Ghost skrev:
Behövs ju inte skruvas om det inte finns någon cdi-box........ :brinnerup :3freak :näsblod

Hoppas du får din "godislåda" snart. Men det är väl som vanligt, den som väntar på något gott väntar alltid för länge... :gnissla

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
yepp, det är great!

Mmmm, idag jobbar jag :3freak

Inte jag & tur är väl det, var på :fyllisar igår & gick till sängs halv åtta i morse... :3freak Men kul var det. :banana
Och JA jag kom ihåg att kolla på MotoGP idag! :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag råkade oxå se MotoGP, på typ 50 -55 tvn :corn

Ebbe, nu finns det en smiley för dig :rockbanan

Å den här var lite pimpig :pussa (heda i mitten såklart=)

Ghost skrev:
Inte jag & tur är väl det, var på :fyllisar igår & gick till sängs halv åtta i morse... :3freak Men kul var det. :banana
Och JA jag kom ihåg att kolla på MotoGP idag! :D

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...