Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Fränt, hoppas du kom i säng tidigare än mig, vi slutade halv fem att spela. Upp å jobba idag, det känns skumt i ögonen, muhahah

Ghost skrev:
Nej nej nej, nu ska det grillas korv & annat dött kött med tillbehör. :tummenupp

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Fränt, hoppas du kom i säng tidigare än mig, vi slutade halv fem att spela. Upp å jobba idag, det känns skumt i ögonen, muhahah

Jupps, kom i säng jättetidigt, klockan 4. Känns helt ok att komma i säng så tidigt. :D
Fast jobba på en söndag som dessutom råkar vara nationaldagen känns ju lite knasigt då'ra... :dummer

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
DU SKA BARA VETA HUR CHIXEN GÅR KLÄDDA :tuttar :fyllisar

Ghost skrev:
Jupps, kom i säng jättetidigt, klockan 4. Känns helt ok att komma i säng så tidigt. :D
Fast jobba på en söndag som dessutom råkar vara nationaldagen känns ju lite knasigt då'ra... :dummer

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Är du helt :kocko ??? Det är ju MotoGP nu!!! Inte kan man gå UT och kolla på chix då?!? :dummer

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Är du helt :kocko ??? Det är ju MotoGP nu!!! Inte kan man gå UT och kolla på chix då?!? :dummer

Ja vilka puckon.... :va Jag å Robban satt å hoppa i soffan efter omstarten!!! :banana God damn vilken cirkus!!!! :yoparty

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:

Är nog inte riktigt vid mina sundaste vätskor för tillfället, har totalt missat att det var motoGP idag... :rodnar
Fast jag hann iaf se "slutrejset" på 6 varv vilket var fullt tillräckligt för min bräckliga kropp, skulle inte ha klarat mer än så... :död

:3freak

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Ja vilka puckon.... :va Jag å Robban satt å hoppa i soffan efter omstarten!!! :banana God damn vilken cirkus!!!! :yoparty
Ja, med tanke på min ålder, så är det ett under att jag inte fick en hjärtattack som de bytte platser under det här rejset... *pheew*

Förresten, är det ngn huligan som råkar ha första loppet för säsongen, (Welkom, Sydafrika) inspelad? Och som kan tänka sig att bränna ner/kopiera/lägga ut för nedtankning? *snääälla*

Jag, mitt a*sel, tänkte inte på att spela in det loppet... *muttrar*

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Instämmer :yoparty

I vanliga fall brukar jag ite vara så intresserad av 125 & 250 men fy fan vilka rejs det var i alla tre klasserna. Var de sju st som fajtades om förstaplatsen i 125? Hela rejset...

PS På fredag smäller det :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Är det isf dig man kunde läsa om igår "60-årig man trakasserar prinsessan Madde" :confused:

GE FAN I MIN PRINSESSA :mad:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
EN DAG KVAR BARA, Supermuppo!!! :banana Varthän råkkar ekipaget loss efter befrielsen??? :tungan

För övrigt var det läääänge sedan jag hyllade vår Guru och jag hoppas att jag snart får tillfälle att träffa de officiella medlemmarna i fancluben.. innan släktet och entusiasmen dör ut... :3freak

HEDA RÅKKAR PHETAST :yoparty
ÄVEN UTAN HOJ!!!! :kär

Puss då!!! :tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
EN DAG KVAR BARA, Supermuppo!!! :banana Varthän råkkar ekipaget loss efter befrielsen??? :tungan

För övrigt var det läääänge sedan jag hyllade vår Guru och jag hoppas att jag snart får tillfälle att träffa de officiella medlemmarna i fancluben.. innan släktet och entusiasmen dör ut... :3freak

HEDA RÅKKAR PHETAST :yoparty
ÄVEN UTAN HOJ!!!! :kär

Puss då!!! :tuttar
JAPP. IMORRON DÅ JÄVLAR ska jag åka direkt från sjukan och lägga mig i ett skönt varmt bad med massa badolja och annat grejs. Även en rubank skamed ner i badet för att försöka återställa allt äckel som sitter under foten till dit ädr det hör hemma, helvetet!!!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Nog för du e äldst men inte så OldIsH :)
Yada yada yada.. det var ju inte riktigt så jag menade, men det gick ju att tolka det så också... :3freak

När ÄR det fanclubparty??? :fyllisar

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...