Heda fanclub!

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Supermoto skrev:
Köpa sken-helgonets BEGAGNADE gummin :confused: :kocko :zpy
mina beg däck är tusen gånger finare än dina :arsele o billigare :arsele o the guru köper nu mera nya däck för han åker ju hoj mens du har gips :hihi
nää da supermuppo inte ska jag va taskig jad har ju ingen motor men en jävla massa däck :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Hmmmm.... Ska man börja bli orolig för dig? :tomten
Orolig?? För vad?? Jag tänkte mest på korta sjuksköterskerockar, stetoskop och massa roliga piller. Dessutom har faktiskt en kompis som mekar mycket bil haft lite roliga funderingar på det här med lustgas. Han sa att det troligen är samma skit man sprutar in i motorer som man får när man har ont på sjukan. Kanske lite olika koncentration men vafasen.....

saint skrev:
mina beg däck är tusen gånger finare än dina :arsele o billigare :arsele o the guru köper nu mera nya däck för han åker ju hoj mens du har gips :hihi
nää da supermuppo inte ska jag va taskig jad har ju ingen motor men en jävla massa däck :D
Jag har en hel och mycket väl fungerande hoj och skitmycket däck av olika kvalisorter :fakta Det enda som är fel är det satans gipset :4skrika

The GURU åker faktiskt inte heller just nu :mattias Vi kan ju starta en tävling... Den av oss som först kör egen hoj vinner en burk bullens pilsnerkorv.

@LAban: Du kan få låna mitt fejkgips när jag inte behöver det längre och testa själv... :tuttar

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Done !!

Guru ska ut på Roadtrip, Gävle - Karlströms - Olle Ohlsson - Lelles - Gävle....... skönt att vara ledig......... :tungan :yoparty

Poppa stereo (!) å tänka över mitt hojlösa liv :gnissla :arsele

Supermoto skrev:
The GURU åker faktiskt inte heller just nu :mattias Vi kan ju starta en tävling... Den av oss som först kör egen hoj vinner en burk bullens pilsnerkorv.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Done !!

Guru ska ut på Roadtrip, Gävle - Karlströms - Olle Ohlsson - Lelles - Gävle....... skönt att vara ledig......... :tungan :yoparty

Poppa stereo (!) å tänka över mitt hojlösa liv :gnissla :arsele
Med tanke på din slöa bil borde du startat för lääänge sen :arsele

HELT OT: Var ligger Avesta? Har en känsla av att det ligger ganska mitt emellan Örebro och Gäfle? Stämmer? Hittade en annons om att byta R6 mot Lancia Delta HPE nämligen.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PRESSTOPP PRESSTOPP

Har hittat den OP-TI-MALA efterträdaren till GURUNs fyrhjuling. Numera kan man ju regga in fyrhjuliga mc och köra med.

Se och njut
pimp-quad.jpg

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Wheeliegirl skrev:
Ska man börja bli orolig för DIG??
Hörde att det bara var sporthäst.com som gäller nu! :tungan :rofl
En liten fågel viskade...;-)

Muahahahahahaha! Puss då!

Sportfågel.com kanske...?
Visst serru, ryktar å mockar hela dagarna! :blah

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo, jag höll stumt å slog i femman precis innan jag skulle svänga av till sala, så det tog bara 10mil att dra ut en på fyra växlar. Tur att inte superfetto satt brevid då hade jag nog legat på trean ännu

Nä, lite mat, en dusch å så ska jag på Gunther så man får köra lite disco vetu !!!

Supermoto skrev:
Med tanke på din slöa bil borde du startat för lääänge sen :arsele

HELT OT: Var ligger Avesta? Har en känsla av att det ligger ganska mitt emellan Örebro och Gäfle? Stämmer? Hittade en annons om att byta R6 mot Lancia Delta HPE nämligen.
:tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Det som är mest scary av allt, är att hela fanclub-styrelsen är hojlös för tillfället!!! :skrämd :va :kocko

Det är tur att Gurun har en hoj. Iaf snart. :) Och den enda officiella medlemmen också förstås. Som han snart kan använda igen... :3freak

Och jag vill FORTFARANDE ha fanclubträff!!! (OBS! Enbart för styrelse och officiell medlem) För jag vill ju dela ut presenterna!!! :fatta!

Puss då! :kär

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vad e det för skoj som tanten virkat ihop då? :arsele

Yasha skrev:
Det som är mest scary av allt, är att hela fanclub-styrelsen är hojlös för tillfället!!! :skrämd :va :kocko

Det är tur att Gurun har en hoj. Iaf snart. :) Och den enda officiella medlemmen också förstås. Som han snart kan använda igen... :3freak

Och jag vill FORTFARANDE ha fanclubträff!!! (OBS! Enbart för styrelse och officiell medlem) För jag vill ju dela ut presenterna!!! :fatta!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:

Jag har bjudit in muppo på en Gävlehelg i sommar, inget datum än men ändå. Då borde det ju bli ganska lätt att samla trupperna... :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag såg värsta Phet stuntet idag, en snubbe som gjorde framlängeskullebytta på en 660, mmmmmmm That sux :(

Det "pheta" i det hela var att killen reste sig upp å var okej :)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:tummenupp :)

GUnterh kan ju stoppa uupp dåktor bombay i häcken, Guru going downtown!!!

*johntravoltiasmiey* :banana

:bow:bow:bow HEDA :bow:bow:bow

Ebbe skrev:
Jag har bjudit in muppo på en Gävlehelg i sommar, inget datum än men ändå. Då borde det ju bli ganska lätt att samla trupperna... :rolleyes:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Jag såg värsta Phet stuntet idag, en snubbe som gjorde framlängeskullebytta på en 660, mmmmmmm That sux :(

Det "pheta" i det hela var att killen reste sig upp å var okej :)

Starnis i hofors?? Näe..? :3freak

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...