Supermoto skrev:@M. -hojlös- Ebbelainen: Tur vi har universitetssjukhus här där man kan hitta massa roliga grejs
Hmmmm.... Ska man börja bli orolig för dig?
Supermoto skrev:@M. -hojlös- Ebbelainen: Tur vi har universitetssjukhus här där man kan hitta massa roliga grejs
mina beg däck är tusen gånger finare än dina o billigare o the guru köper nu mera nya däck för han åker ju hoj mens du har gipsSupermoto skrev:Köpa sken-helgonets BEGAGNADE gummin :kocko
Supermoto skrev:@Laban: Ska greja ett gips med gångjärn och dragkedja
Måste ju väcka lite moderskänslor hos
Orolig?? För vad?? Jag tänkte mest på korta sjuksköterskerockar, stetoskop och massa roliga piller. Dessutom har faktiskt en kompis som mekar mycket bil haft lite roliga funderingar på det här med lustgas. Han sa att det troligen är samma skit man sprutar in i motorer som man får när man har ont på sjukan. Kanske lite olika koncentration men vafasen.....Ebbe skrev:Hmmmm.... Ska man börja bli orolig för dig?
Jag har en hel och mycket väl fungerande hoj och skitmycket däck av olika kvalisorter Det enda som är fel är det satans gipsetsaint skrev:mina beg däck är tusen gånger finare än dina o billigare o the guru köper nu mera nya däck för han åker ju hoj mens du har gips
nää da supermuppo inte ska jag va taskig jad har ju ingen motor men en jävla massa däck
Ebbe skrev:Hmmmm.... Ska man börja bli orolig för dig?
Supermoto skrev:The GURU åker faktiskt inte heller just nu Vi kan ju starta en tävling... Den av oss som först kör egen hoj vinner en burk bullens pilsnerkorv.
Med tanke på din slöa bil borde du startat för lääänge senTom Byron skrev:Done !!
Guru ska ut på Roadtrip, Gävle - Karlströms - Olle Ohlsson - Lelles - Gävle....... skönt att vara ledig.........
Poppa stereo (!) å tänka över mitt hojlösa liv
Wheeliegirl skrev:Ska man börja bli orolig för DIG??
Hörde att det bara var sporthäst.com som gäller nu!
En liten fågel viskade...;-)
Muahahahahahaha! Puss då!
Supermoto skrev:Med tanke på din slöa bil borde du startat för lääänge sen
HELT OT: Var ligger Avesta? Har en känsla av att det ligger ganska mitt emellan Örebro och Gäfle? Stämmer? Hittade en annons om att byta R6 mot Lancia Delta HPE nämligen.
Det som är mest scary av allt, är att hela fanclub-styrelsen är hojlös för tillfället!!! :kockoSupermoto skrev:The GURU åker faktiskt inte heller just nu Vi kan ju starta en tävling... Den av oss som först kör egen hoj vinner en burk bullens pilsnerkorv.
Yasha skrev:Det som är mest scary av allt, är att hela fanclub-styrelsen är hojlös för tillfället!!! :kocko
Det är tur att Gurun har en hoj. Iaf snart. Och den enda officiella medlemmen också förstås. Som han snart kan använda igen...
Och jag vill FORTFARANDE ha fanclubträff!!! (OBS! Enbart för styrelse och officiell medlem) För jag vill ju dela ut presenterna!!!
Puss då!
Guruskrälle...Tom Byron skrev:Vad e det för skoj som tanten virkat ihop då?
Yasha skrev:Och jag vill FORTFARANDE ha fanclubträff!!! (OBS! Enbart för styrelse och officiell medlem) För jag vill ju dela ut presenterna!!!
Puss då!
Ebbe skrev:Jag har bjudit in muppo på en Gävlehelg i sommar, inget datum än men ändå. Då borde det ju bli ganska lätt att samla trupperna...
Tom Byron skrev:Jag såg värsta Phet stuntet idag, en snubbe som gjorde framlängeskullebytta på en 660, mmmmmmm That sux
Det "pheta" i det hela var att killen reste sig upp å var okej
Rigge skrev:Starnis i hofors?? Näe..?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag