Heda fanclub!

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Jävla skitstol!!! :4skrika
Det var tjockisEbbe som hade sönder den!!! Jag bara visade hur trasig den var. Ni skulle sett när vi började bygga hopp och grejer efter ni åkt :D

Just det!! Förarbetet...
Feta tjocka hojlösa människa!

Hmmmm.... What the :censored ?!!!

Supermoto skrev:
Vaddå rätt nöjd? Varför? Trodde du vi luktar illa eller???

Han har väl hört om dina tår... :arsele

:hihi :blah

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
...eftersom det bara ger dig möjlighet att jävlas...
Jag jävlas ALDRIG!!! :mad:

Puss då! :kär

Och jag VILL ju att fanclubmedlemmarna ska få dem... fast det är roligast om vi är samlade. INKLUSIVE Gurun!!! :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Gurun ledsnade på Husan, tjackade ny dator å körde en 4dagars LAN historia :kocko

Muhahha roligt var det ivf :brinnerup

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Hej Gurun fan va dåligt drag det var att få folk till Midlandakörningen. Är det nån som har nåt bra tips på nån sida man kan sätta in en annons. Tänkte prova på Supermotard.se :(

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nja, har ingen aning, men det folk rynkat åt näsan när man berättat det är att det är tvådagars, typ kör söndagen för 500spänn istället :tummenupp

*tipsar* Inte många som vill åka två dagar :)
saint skrev:
Hej Gurun fan va dåligt drag det var att få folk till Midlandakörningen. Är det nån som har nåt bra tips på nån sida man kan sätta in en annons. Tänkte prova på Supermotard.se :(

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ja men väntat på grejor i 100år ju........ de där balansaxellagren som pajar för "garantifelet" är restade.........hehe....... :huvet

Ameh, asså... hm... vad ska jag hitta på nudå? ÄH! Jag kom inte på något... :gnissla :tungan

:Bugar :Bugar :Bugar HEDA

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
Nja, har ingen aning, men det folk rynkat åt näsan när man berättat det är att det är tvådagars, typ kör söndagen för 500spänn istället :tummenupp

Fan om det regnar första dan, dessutom får man åka vänstervarv dag 2. Äh det där löser sig nog. Skulle du komma och kolla däck med nån polare i mon?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa just det, har du tid någonting? :)

saint skrev:
Fan om det regnar första dan, dessutom får man åka vänstervarv dag 2. Äh det där löser sig nog. Skulle du komma och kolla däck med nån polare i mon?

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Tom Byron skrev:

Jag vill åka två dagar, bara ta med ett tält och slagga i. men jag vill inte åka upp själv, sen har jag inet koll på hur långt det är mm mm. men det datumet som kan vara intressant för min del är det i Juli för då har jag semester. Jag ska höra med Husa maffian i Örebro om dom kan vara intresserade med.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Evil M skrev:
Jag vill åka två dagar, bara ta med ett tält och slagga i. men jag vill inte åka upp själv, sen har jag inet koll på hur långt det är mm mm. men det datumet som kan vara intressant för min del är det i Juli för då har jag semester. Jag ska höra med Husa maffian i Örebro om dom kan vara intresserade med.
kör hårt evil m du är varmt välkomen kör till falun på lördan så kan du åka med oss upp vi tar vägen över gävle :) o tracka dom där från ööörebroo jag menar bankörning är underbart varför köra 1dag när man får köra 2 om man får knulla i dag så säger man ju inte nej imorgon :hihi fast knulla är ju gratis

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag lär köpa gummin av dig först :D :rofl

saint skrev:
kör hårt evil m du är varmt välkomen kör till falun på lördan så kan du åka med oss upp vi tar vägen över gävle :) o tracka dom där från ööörebroo jag menar bankörning är underbart varför köra 1dag när man får köra 2 om man får knulla i dag så säger man ju inte nej imorgon :hihi fast knulla är ju gratis

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nee, nytt :tungan

Jag lovar att inte konkurrera på din marknad för beggade gummin av "DEN" sorten :lol

E det bara snart en månad kvar på dilevagipset ?

Supermoto skrev:
Köpa sken-helgonets BEGAGNADE gummin :confused: :kocko :zpy

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Tom Byron skrev:

Jag lovar att inte konkurrera på din marknad för beggade gummin av "DEN" sorten :lol

Han har ju bytt till ett svart Piratgips!!! Åsa blev sotis när alla dagis-flickor raggade på honom... :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:

Din lilla träskapa :arsele
Fick faktiskt kallelse häromdagen till den 10e eller 11e Juni för uppeldande av gipshelvetet.

'"DEN" sorten"... Jag kör numera bara med slicks :D Michelin pilot sport duger inte på gocartbanor. Eller vad menade du????

@Laban: Ska greja ett gips med gångjärn och dragkedja :D
Måste ju väcka lite moderskänslor hos :tuttar

@M. -hojlös- Ebbelainen: Tur vi har universitetssjukhus här där man kan hitta massa roliga grejs :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM