Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
"Dött å klafs"....... jo du vet hur du ska locka till dig gäster :tungan :D

Ingen speciell orsak, å det är absolut inget fel på sällskapet :tummenupp
Då har du ju ingen anledning att INTE komma till festen! :7peta
Åk nu dit & visa hur man festar på riktigt, för det har dom aldrig sett förut... :rolleyes:

:fyllisar :banana

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Yasha skrev:
Har du anmält dig till VM i taskig tajming eller vad?!? :kocko

Och vad blir det istället då? En Emmaljunga eller Teutonia? :3freak

Har aldrig sålt en hoj på våren så jag var tvungen att prova... :rolleyes:

Fia köpte ju en havremoppe nyligen så.... :arsele

Om jag ska köpa barnvagn ringer jag Hising då han verkar ha stenkoll på läget där!

Ang checklistan...

Lista v1.4b:
A) SPRIT - Klarar jag mig utan... :zpy
B) ÖL - Finns det möjligtvis nån tyskprintad fulöl kvar att handla av Ölxpressen?
C) DÖTT DJUR - Check!
D) Nåt slags klägg att ha till det döda djuret (som grillats) - Inhandlas på vägen!
E) Nån typ av "sängkläder". - Sovsäcken packad!
F) Glatt humör. - Okejdå, tar väl med det oxå... :banana

Ikväll blir det :fyllisar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ojoj, mycket över en kväll. Låt se...

Ebbe: Man kan sälja prylar med förbehåll typ, du får den på lördag osv. Pucko :fatta! Ska bli intressant att höra planerna. För jag antar att det finns planer... Inte fanken kan det vara så att lilla damen ska ha alla skojiga grejer (Vissa tycker tydligen kusar är skoj. Kan tipsa om att du bör följa med ut lite och se till att intressera dig för och acceptera hennes tottomani, det tjänar du på i längden. Ta det från en som vet). Soffan är bokad :tummenupp

Tant R: UTMÄRKT :fyllisar :banana :grillasmiley

Laban: Häng med du oxå om du har tid/lust. :yoparty

Heda: Apskaft! Skit i det då :tummenner :4skrika :p ;partykrascharsmiley

Ni som kommer... NÄR kommer ni???

Då återstår väl bara för mig själv att hitta nån stackare som kan handla pilsner åt mig. Svårt att bära själv lixom... Eller är det röd dag idag = bolaget stängt???

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Ojoj, mycket över en kväll. Låt se...

Ebbe: Man kan sälja prylar med förbehåll typ, du får den på lördag osv. Pucko :fatta! Ska bli intressant att höra planerna. För jag antar att det finns planer... Inte fanken kan det vara så att lilla damen ska ha alla skojiga grejer (Vissa tycker tydligen kusar är skoj. Kan tipsa om att du bör följa med ut lite och se till att intressera dig för och acceptera hennes tottomani, det tjänar du på i längden. Ta det från en som vet). Soffan är bokad :tummenupp

Tant R: UTMÄRKT :fyllisar :banana :grillasmiley

Laban: Häng med du oxå om du har tid/lust.

Heda: Apskaft! Skit i det då :tummenner :4skrika :p ;partykrascharsmiley

Ni som kommer... NÄR kommer ni???

Då återstår väl bara för mig själv att hitta nån stackare som kan handla pilsner åt mig. Svårt att bära själv lixom... Eller är det röd dag idag = bolaget stängt???

Jag får en låda tyskpilsner levererad till din lägenhet idag så pilsner har vi iaf!!! :tummenupp

Vi borde ramla in till örebro runt 6-tiden. Är det ok?

Har redan varit ute å provridit å hälper till i stallet en del... :rattiryggensmiley :lol Gillar djur och hennes häst är väldigt snäll å trevlig. Vi har en ömsesidig förståelse för våra intressen. Puss älskling... :kär

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Laban: Häng med du oxå om du har tid/lust. :yoparty

Hm.. är det mig du syftar på Supergipso??
Har lite dåligt närminne när det gäller alternativa smeknamn på mig själv nämligen... :näsblod

Skulle ha varit roligt men jag har fullt upp nu under helgen tyvärr,
men jag ska försöka ta igen det under sommaren & besöka lite bandepåer. :banana
Det blir säkert jättekul & ökar säkert inte på åksuget ett enda dugg... :huvet
*suck* letar småslantar i plånboken... :gnissla

Ha det så kul i kväll & grilla hårt men bestämt & svinga biran ofta. :fyllisar
själv ska jag grilla på tisdag istället.. :rolleyes:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Heda stannade hemma "rätt" nöjd över det......... :rofl :rofl :rofl

Nee, nu e re LAN-kväll som gäller.......dax att packa ihop burken å begesig :tummenupp :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Heda stannade hemma "rätt" nöjd över det......... :rofl :rofl :rofl
Raffa stannade oxå hemma, inte ett j-a dugg nöjd över det... :mad: Nog pratat om det.
(Sorry Supermuppo, I'll make it up to you!)
:(

Varför var du så nöjd gurun??? :confused: *nyfiken*

Förresten har jag ff fanclubpresenterna här, som från början skulle ha delats ut på Åsen, men som sedan ändrades till partyaccessoirer (eftersom ingen skulle köra) och som nu degraderats i väntan på en ny chans till fanclubunion... NÄR?!? :7peta (Och ja, jag ÄR allvarlig! De hänger här och väntar! :hihi )

Last edited:

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Fråga Supermupp om hans köks stol :hihi det var kvällens partytrick . Ebbe visade sig vara riktigt duktig med en saab 9-3 viggen, kanske ska satsa på bilar nu när hojen inte finns kvar :rolleyes:

Många klagade på att det var kallt men så farligt var det inte. Jag å Sandra tyckte det var trevligt, ingen röjar fest direkt men det får vi ta någon annan gång, lite synd att alla inte kom, hade varit kul att träffa er med.

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Evil M skrev:
Fråga Supermupp om hans köks stol :hihi det var kvällens partytrick . Ebbe visade sig vara riktigt duktig med en saab 9-3 viggen, kanske ska satsa på bilar nu när hojen inte finns kvar :rolleyes:
Många klagade på att det var kallt men så farligt var det inte. Jag å Sandra tyckte det var trevligt, ingen röjar fest direkt men det får vi ta någon annan gång, lite synd att alla inte kom, hade varit kul att träffa er med.

He he... Kökstolen blev mos... Å jag satt på den ett bra tag innan jocke satt sig... Betyder det att Jocke är tyngre?! :hihi Eller gjorde jag bara förarbetet... :va
När det gäller Viggen så var det garanterat ölens förtjänst! :fyllisar ;)

Tack Superkrycko och Åsa(*) för en (as usual) trevlig övernattning i Örebro! :tummenupp :fyllisar

(*): Som gick upp å diskade bort partaj-spåren å fixade frukost på "sängen" åt oss karlar medans vi låg å latade oss i sängarna. :Bugar :Bugar

Last edited:

Zandrah

Guest
Evil M skrev:

Jaa, lite kallt va d kanske, men inte direkt så man avled..
Dock höll man på att skratta ihjäl sig när Supergrillo gjorde kvällens "partytrick" me köksstolen.. :lol :D
Håller me MekarMartins inlägg, d va en himla trevlig kväll! :tummenupp
D hade ju dock, (som EvilM skrev) varit trevligt å träffa nåra fler "Gävlebanditer". (obs; Supergrillos uttryck!)

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Zandrah skrev:
D hade ju dock, (som EvilM skrev) varit trevligt å träffa nåra fler "Gävlebanditer". (obs; Supergrillos uttryck!)
Hmm.. banditer... *fnys* Fast! Jag bor ju inte i Gävle längre, så jag tar INTE åt mig!!! :tuttar

Jag vill ha revansch!!!! Eller nå't... :va

Och så är jag ju lite putt för att ingen ens är det minsta LILLA nyfiken på vad det var fanclubprylar jag tänkte bidra med... :mad: Men de finns kvar! Och nästa gång (om vi får chansen och tillfälle) kanske vi kan lura med Gurun också, så fler kan bli OFFICIELLA medlemmar!!!!

:banana

Heda - the man, the myth, the legend!!! :tomten

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Yasha skrev:
Så du hann inte ens köra ena tävlingen?!? :confused:

:mad:
:censored
nej jag hade fixat tjuvträning med huddik mc på torsdagen han åka 45min sen vade bara att packa toyota bussen på med husvagnen o åka hem fan fan jag körde o meken han drack öl :huvet

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
nej jag hade fixat tjuvträning med huddik mc på torsdagen han åka 45min sen vade bara att packa toyota bussen på med husvagnen o åka hem fan fan jag körde o meken han drack öl :huvet
Så då hade det inte hjälpt HUR mycket regndans jag än hade dansat då?!?

Jag lider med dig... :( du skulle ha stannat till fredagen och pratat med tävlingsledningen. Om man är på plats och hojen rasar på träning innan tävling, så kan de vara snälla och betala tillbaka anmälningsavgiften... de har ju en del gamla rasbenägna maskiner så att säga... :hihi (Ja, jag VET att den rasade på torsdagen och nej, det är ingen idé att försöka nu, om du tänkte den tanken ;-P)

Hur har det gått för de andra motarderna då? Har nå'n hört nå't? Det regnar i Södertälje idag... kan det tänkas göra det låååååångt norrut oxå???

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
:huvet Tråkigt som faan, vi får väl höra vad det e för stuff som givit upp i den :gnissla :va

saint skrev:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Heda stannade hemma "rätt" nöjd över det.........

Nee, nu e re LAN-kväll som gäller.......dax att packa ihop burken å begesig
Vaddå rätt nöjd? Varför? Trodde du vi luktar illa eller???

Yasha skrev:
Raffa stannade oxå hemma, inte ett j-a dugg nöjd över det... Nog pratat om det.
(Sorry Supermuppo, I'll make it up to you!)
:(

Varför var du så nöjd gurun??? *nyfiken*

Förresten har jag ff fanclubpresenterna här, som från början skulle ha delats ut på Åsen, men som sedan ändrades till partyaccessoirer (eftersom ingen skulle köra) och som nu degraderats i väntan på en ny chans till fanclubunion... NÄR?!? :7peta (Och ja, jag ÄR allvarlig! De hänger här och väntar! :hihi )
Vi var oxå rätt missnöjda. Kan tala om att nyfikenheten på presenterna var rätt stor, vi har bara inte velat visa vår nyfikenhet eftersom det bara ger dig möjlighet att jävlas.

Evil M skrev:
Fråga Supermupp om hans köks stol :hihi det var kvällens partytrick . Ebbe visade sig vara riktigt duktig med en saab 9-3 viggen, kanske ska satsa på bilar nu när hojen inte finns kvar

Jävla skitstol!!! :4skrika
Det var tjockisEbbe som hade sönder den!!! Jag bara visade hur trasig den var. Ni skulle sett när vi började bygga hopp och grejer efter ni åkt :D

Ebbe skrev:
He he... Kökstolen blev mos... Å jag satt på den ett bra tag innan jocke satt sig... Betyder det att Jocke är tyngre?! :hihi Eller gjorde jag bara förarbetet... :va
När det gäller Viggen så var det garanterat ölens förtjänst!

Tack Superkrycko och Åsa(*) för en (as usual) trevlig övernattning i Örebro! :tummenupp :fyllisar

(*): Som gick upp å diskade bort partaj-spåren å fixade frukost på "sängen" åt oss karlar medans vi låg å latade oss i sängarna.
Just det!! Förarbetet...
Feta tjocka hojlösa människa!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection