Grattis! Å nä, efter de bilderna blev jag inte ett dugg sugen på att den lilla röda stod kvar i garaget...katana skrev:Jodå, familjen är en liten tjej större. Häftigt att få bli premiärpappa vid "vuxen" ålder. *host*
Ska försöka titta ut till isarna lite oftare hädanefter.
Härliga bilder Rogerkatana skrev:Jag bryter in med några bilder från dagens åkning vid Älgsjön.
Hade planerat åkning i vinter med Hedas gamla isdäck men en liten Ida satte effektivt stopp för dom planerna. Abstinensen blev ju inte direkt mindre av att vistas på plats för första gången i vinter...
nåja, här kommer några bilder.
// Roger
Supermoto skrev:Kan knappt gå idag men det var det värt.
De som vill mig nåt idag får komma till mig, maila eller ringa. JAG RÖR MIG INTE UR FLÄCKEN!!!!Heda skrev:Tell me NO more
Igår hade jag ont i höfterna, men idag tror jag hela kroppen e stiff
Men som någon sade, det e det värt
Blev Ebbe nöjd med drevningen då?
Heda skrev:Ohhh, shit kom nyss hem från AfterIceParty.........
Sickna ena partymuppar, trodde taket skulle lyfta
Ebbe skrev:.....eller? Näe.... typ nedan...
KTM DAVVE skrev:Fan va myyz ni fick det då.. Min grillkorv hamna i stekpannan på jobbet den. Kul som vanligt var det iaf! Beklagar missödet.. (småflinar lite..)) Skit händer!
katana skrev:Jag bryter in med några bilder från dagens åkning vid Älgsjön.
Hade planerat åkning i vinter med Hedas gamla isdäck men en liten Ida satte effektivt stopp för dom planerna. Abstinensen blev ju inte direkt mindre av att vistas på plats för första gången i vinter...
nåja, här kommer några bilder.
// Roger
Heda skrev:Tell me NO more
Igår hade jag ont i höfterna, men idag tror jag hela kroppen e stiff
Men som någon sade, det e det värt
Supermoto skrev:De som vill mig nåt idag får komma till mig, maila eller ringa. JAG RÖR MIG INTE UR FLÄCKEN!!!!
Supermoto skrev:Blev du överraskad av att hitta bilderna jag tog i kameran
Faen, jag ser ju ut som världens psyko. Kan anta att det precis är efter ett hårt pass...
Ebbe skrev:Dvs mina gamla däck!
katana skrev:Jaha !!
Ja Gurun hade som säljargument att det låga slitaget berodde på tidigare ägares körtempo, men han nämnde nåt om en gammal gumma och turer till och från kyrkan på söndagarna.
När dom väl kommer på plats och blir utsatta för min vildsinta körstil är risken stor att dom torkar ihop snarare än nöts ut.
// Roger
Heda skrev:Katanish, vi lär få boka upp dig någn dag och ta lite "lössnöåkningsbilder" som vi gjorde ifjol du å jag, du e ju rackarns säker att hantera kameran
Banåkarbilder e ju så ordinära jämnfört med de skumma nedläggen å sladdar man kan få när man busar runt, runt runt, hehe
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|