MUAHAHAHAHAAAA!!! Gurun har ju alla chixen, så med-lemmarna strömmar till. Vad chixen ser hos gurun, det vet bara de... (tanter har dispens och är ansvarsbefriade )abstruse skrev:Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben?
abstruse skrev:Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben?
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAA!!! Gurun har ju alla chixen, så med-lemmarna strömmar till. Vad chixen ser hos gurun, det vet bara de... (tanter har dispens och är ansvarsbefriade )
Heda skrev:Om jag får lägga ut bilder på dig i tanga så får du 6mån gratis medlemsskap
Quitte skrev:Jag tycker helt enkelt inte om vatten (möjligtvis lite i fryst form)...
Yamma på två hjul vore bättre, man kan få en rasslig R6 för de pengarna, kul på bana.
abstruse skrev:Hallå här! Tangabilderna jag skickade förra veckan skulle du inte visa för någon, det har du lovat och då får du hålla det. Någon ordning får det allt vara.
Hrrmmmff... skulle vara för att få flexa för chixen då... Fast är du där är man ju rökt iafHeda skrev:Bra att var vid vatten juh! Chixen e ju ganska lagomt klädda, iofs inte om det är fryst...
Äsch du lär prova jetmoppen, skoj serrru..... lovar att du vill mer, meeer. MEEEEERA !!!!
Till å med simfjanten Heda blev ju tagen av känslan
Quitte skrev:Hrrmmmff... skulle vara för att få flexa för chixen då... Fast är du där är man ju rökt iaf
Yasha skrev:nu får Mr Apstruts lära sig fanclub-vokabulären. Dags att skicka en ordbok kanske?!?
Men du!!! Det låter som om du platsar klockrent!!! Gurun gillar ju buttplugs och andra suspekta leksaker, så kör hårt!!! Du får säkert oxå vara en guruchick om du ber riktigt snällt...abstruse skrev:Jodå, jag har nog koll på vokabulären. Blev bara så sotis över att Heda da Man har en hel klubb med egna hotta chicks och man själv sitter här hemma, ensam i röda lädertangas med ett gäng gummifikusar [Ficus elastica] och en Aloe Vera som enda sällskap. Världen är a taskigt place to be.
Yasha skrev:Iofs så har han straightat till sig lite med porrsnacket, men det är nog bara tillfälligt...
abstruse skrev:Världen är a taskigt place to be.
Det var typ inte Du som startade den här fancluben!!! Jag vill minnas att det finns en självutnämnd styrelse med i sammanhanget!Heda skrev:Tell me about it, alltså skapa en illusion av att du e cool å har typ en Fanclub å e jättepoppis så blir allt lättare, works for me :kocko
Yasha skrev:Det var typ inte Du som startade den här fancluben!!! Jag vill minnas att det finns en självutnämnd styrelse med i sammanhanget!
HEDA RÅKKAR!!!
Ååååh, vad länge se'n det var jag skrev dessa underbara ord!!!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|