Heda skrev:Ja just det, jag e ju bäst så ni FIXXXXade det åt mig!
Typ för jag e bäst, BÄST BÄÄÄÄST !!!
Å sChnygg oxå
/ Vera (styrelsechick)
Heda skrev:Ja just det, jag e ju bäst så ni FIXXXXade det åt mig!
Typ för jag e bäst, BÄST BÄÄÄÄST !!!
Å sChnygg oxå
Supermoto skrev:Fan vad ni spammar. Kände mig nästan lite bortglömd och utanför
Looking good there aunty raffa
(vad betyder monsterlesbisk???)
..........
Monster-lesbisk betyder att hon är skrämmande-lesbisk!
Fast det stämmer väl inte, för då hade du väl direkt stött på mig gumman?? Jag har ju en Husa!!!
abstruse skrev:Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben?
Wheeliegirl skrev:(efter hård lobbying av sektledaren dock! Akta dig för henne, hon slukar dig hel! ;-) )
Ja, jag kände när jag började att jag har haft en spam-abstinens-depression, för plötsligt blev jag ju så himla glad och uppåt!!! *tihi*Supermoto skrev:Fan vad ni spammar. Kände mig nästan lite bortglömd och utanför
Looking good there aunty raffa
(vad betyder monsterlesbisk???)
Heda skrev:Kan inte quota flera inlägg så det få bli så här;
Supermoto, är man väl inne kan man inte bli ute. Även fast det känns så ibland, ungefär som att ha isåkarsug fast isarna är dåliga eller Jetskisugen fast vinter e kvar, inget som funkar...... bara spela CS typ Muhhahahahaha
Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss
Wheeliegirl, jag tror inte, äum du vill skrämmas var ju någe snack om korta små händer å "långt ifrån" med bromshandtag, men det e ju preskiberat, däretmot har jag en annan hake på dig (så klart) I never tell.....
Yasha, bildbevis på den där monsterhistorien
Heda skrev:Yasha, bildbevis på den där monsterhistorien
Heda skrev:Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss
Låt pojkstackarn andas lite, han är snart mogen att plockas. Han har redan sett ljuset!Wheeliegirl skrev:TL1000 i all ära, men en motard (läs Husa) måste man ju ha!!!
Heda skrev:Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss
Wheeliegirl skrev:Twinsucker, TL1000 i all ära, men en motard (läs Husa) måste man ju ha!!! Hoppas Yasha bankar lite vett i dig oxå!! ((men sälj inte nuvarande hoj!! och säg inte till Yasha att jag sa det!)
Yasha skrev:För övrigt stod betsy för mässans accomplishment, hon slickade på Rossis hoj!!!
Yasha skrev:Låt pojkstackarn andas lite, han är snart mogen att plockas. Han har redan sett ljuset!
För övrigt måste jag, i sann magister Supermuppo-anda, få påpeka att det heter PRESKRIBERAT!!!
Puss då!
och så vackerWheeliegirl skrev:Jaja, vad kan man säga, man e ju inte mer än blond!
Yasha skrev:han är snart mogen att plockas. Han har redan sett ljuset!
HEEEEEEEEEEEETwinSucker skrev:*SNIP*
Såå....JA, jag har sett ljuset
Come to mama...TwinSucker skrev:Du vet väl att det är ditt ansvar som Sektledare å se till att gravt beroende människor får den hjälp dom behöver...
Berätta då, så vi slipper gissa!Supermoto skrev:PS Jag har handlat lite idag
Gissa vad...... DS
Wheeliegirl skrev:Heda har hållhakar på alla! Men nu talar jag om vad han har på mig! Orkar inte leva med denna otroliga börda längre!!
Wheeliegirl skrev:(efter hård lobbying av sektledaren dock! Akta dig för henne, hon slukar dig hel! ;-) )
Wheeliegirl skrev:Nu är jag hjärntvättad som alla andra, och bytte liksom gurun från en KTM 625a till min Husa...
Så låt detta bli en varning Abstruse, akta dig för FAN cluben, annars har du snart oxå en Husa!!
Fast han är som en så'n där godis som är hård och stark på utsidan och mjuk och söt på insidan...abstruse skrev:Det var väl det jag misstänkte hela tiden - Heda är eeeeeevil!
abstruse skrev:Åhå, hon slukar den hel? Som jag har letat efter en sådan kvinna - Yasha, du har PM!
abstruse skrev:Jag på en Husa? Under pistolhot måhända isåfall. .
Det funkar för gamla tanter och till och med utan att sladda! (sladd till syrgasmasken och defibrillatorn som snart måste medtagas till banan, är väl kanske snart nödvändigt iofs... )abstruse skrev:Nä, skämt åsido, supermotard ser skitkul och häftigt ut, men jag tror inte jag är duktig nog för att kunna köra med sladd så där. Jag håller mig till 600cc på RR-banan istället. Det passar en gammal gubbe som är farträdd.
Visserligen inte 100% kanske men skivan hoppas jag kunna byta mot en som ser vettig ut och oket är till salu omedelbums!!!Yasha skrev:Berätta då, så vi slipper gissa!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|