Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Fan vad ni spammar. Kände mig nästan lite bortglömd och utanför :(

Looking good there aunty raffa :tummenupp
(vad betyder monsterlesbisk???)


Kan man montera på ett jetaggregat på min R6a :va :va :va
Då kan jag oxå åka yamma på vattnet :)
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
abstruse skrev:
Btw, hur mycket betalar Heda alla medlemmarna för att de ska vara medlemmar i klubben? :va :tomten

Heda har hållhakar på alla! Men nu talar jag om vad han har på mig! Orkar inte leva med denna otroliga börda längre!! :rolleyes: :död
Ok....här kommer det....

Jag har en gång nästan kört in i hans garage med hans dåvarande Duke när vi övningskörde ihop!!! Heda höll på att få en hjärtattack, men eg ville jag bara skojas lite! :D
Jag har ju såklart känt mig väldigt skyldig för att orsaka honom en sådan vånda, så jag gick med i FAN-cluben! (efter hård lobbying av sektledaren dock! Akta dig för henne, hon slukar dig hel! ;-) ) Nu är jag hjärntvättad som alla andra, och bytte liksom gurun från en KTM 625a till min Husa...

Så låt detta bli en varning Abstruse, akta dig för FAN cluben, annars har du snart oxå en Husa!! :tummenupp :lol

PUSS DÅ!

*och som vanligt så är det inte tjejen som skrivit brevet som är.....*
 
Last edited:

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Wheeliegirl skrev:
(efter hård lobbying av sektledaren dock! Akta dig för henne, hon slukar dig hel! ;-) )

Du har så rätt sååå det är mycket hård men rättvis ledare som dock är lite trasig utan en Husa...så det finns bara ett sätt att lösa denna svår situation på och det är att hon måste upp på en Husa igen...so it can be "The return of the Sektleader"

And its gonna happen sooon...(Hoppas jag iaf...nån som har en Husa till salu...:hihi

Nu är inte jag med i FANklubben men jag såg det här inlägget och kunde inte låta bli...så ursäkta mig du STOOOORE HEDA om jag inkräktar på din tråd :Bugar
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Fan vad ni spammar. Kände mig nästan lite bortglömd och utanför :(

Looking good there aunty raffa :tummenupp
(vad betyder monsterlesbisk???)
Ja, jag kände när jag började att jag har haft en spam-abstinens-depression, för plötsligt blev jag ju så himla glad och uppåt!!! *tihi*

Monster-lesbisk... en lång historia från Gbg i helgen. :hihi Betsy och jag stod riktigt nära varandra (vi försökte undkomma en hiskelig varelse), när en 24-åring med tindrande ögon tittade på oss och frågade om vi var lesbiska... :3freak Men jag fann mig snabbt och gjorde en ..öööh... sak(?) som gjorde att 24-åringen storögt tittade på mig och sa att jag var monster-lesbisk. :rofl På sätt och vis har han ju rätt, Betsy är ju tjej och hon kör ett monster och det var ju henne jag... öööh.. klämde på?!? :tungan

Det händer saker även utanför fan-cluben, vänner... :yoparty

Och självklart skulle jag välja dig först, Bakhjulsflikkan, om jag verkligen föredrog chix. Men Heda-gurun får gärna ta hand om den biten, så kramar jag Husor istället. That's what really gets me going! :tuttar

Puss på er!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Kan inte quota flera inlägg så det få bli så här;

Supermoto, är man väl inne kan man inte bli ute. Även fast det känns så ibland, ungefär som att ha isåkarsug fast isarna är dåliga eller Jetskisugen fast vinter e kvar, inget som funkar...... bara spela CS typ :näsblod Muhhahahahaha

Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss :hihi

Wheeliegirl, jag tror inte, äum du vill skrämmas var ju någe snack om korta små händer å "långt ifrån" med bromshandtag, men det e ju preskiberat, däretmot har jag en annan hake på dig (så klart) :gnissla I never tell.....

Yasha, bildbevis på den där monsterhistorien :7peta :7peta :Bugar
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Heda skrev:
Kan inte quota flera inlägg så det få bli så här;

Supermoto, är man väl inne kan man inte bli ute. Även fast det känns så ibland, ungefär som att ha isåkarsug fast isarna är dåliga eller Jetskisugen fast vinter e kvar, inget som funkar...... bara spela CS typ :näsblod Muhhahahahaha

Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss :hihi

Wheeliegirl, jag tror inte, äum du vill skrämmas var ju någe snack om korta små händer å "långt ifrån" med bromshandtag, men det e ju preskiberat, däretmot har jag en annan hake på dig (så klart) :gnissla I never tell.....

Yasha, bildbevis på den där monsterhistorien :7peta :7peta :Bugar

Äuhm, nä det där har jag inget minne av alls!! Det betyder då att det aldrig inträffat!! :fyllisar Och ja, det är PRESKRIBERAT !!!
Twinsucker, TL1000 i all ära, men en motard (läs Husa) måste man ju ha!!! Hoppas Yasha bankar lite vett i dig oxå!! ((men sälj inte nuvarande hoj!! :tummenupp och säg inte till Yasha att jag sa det!)

Hållhake på mig???? Näääää..... :notme :angel
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Yasha, bildbevis på den där monsterhistorien :7peta :7peta :Bugar
:rofl

Skulle inte tro att det FINNS några bildbevis, men jag kan ju snacka med betsy, så kan vi kanske vi kan återskapa scenariot på nästa SH-pub? :lol on brukar ställa upp! :tuttar

För övrigt stod betsy för mässans accomplishment, hon slickade på Rossis hoj!!! Det hade hon lovat göra om det visade sig att han hade suttit på den. Och det hade han! :yoparty (denna händelse finns dokumenterad!)

:tungan
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss :hihi

Wheeliegirl skrev:
TL1000 i all ära, men en motard (läs Husa) måste man ju ha!!!
Låt pojkstackarn andas lite, han är snart mogen att plockas. :hihi Han har redan sett ljuset! :rofl

För övrigt måste jag, i sann magister Supermuppo-anda, få påpeka att det heter PRESKRIBERAT!!! :mattias

Puss då! :kär
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Heda skrev:
Twinsucker, ser ut som du VILL ha en Husa fast du åker riskkokartwin just nu, då e du välkommen, om du inte börjar hävda att Riskokarn e bättre förståss :hihi

OHHH...Den Store har tilltalat Mig :Bugar :Bugar :Bugar

Jag hävdar inte att min svarta älskling är bättre en än Husa...men den får fungera som en del i stallet helt enkelt...fast det måste va ett stort stall med tanke på alla hästar :hihi


Wheeliegirl skrev:
Twinsucker, TL1000 i all ära, men en motard (läs Husa) måste man ju ha!!! Hoppas Yasha bankar lite vett i dig oxå!! ((men sälj inte nuvarande hoj!! och säg inte till Yasha att jag sa det!)

Här säljs ingen twin...den ska allt va kvar den oxå :tummenupp
Yasha... :fatta! lite vett...MUAHAHAHAsen att hon redan har gjort det är en annan femma :tungan

Yasha skrev:
För övrigt stod betsy för mässans accomplishment, hon slickade på Rossis hoj!!!

Detta scenario finns vääääl dokumenterat på film :hihi och kommer att visa för allmänheten efter en sedvanlig rulle med varningstexter: "Detta kan anses stötande" eller kanske rent av "Råhångel på allmän plats"...
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Låt pojkstackarn andas lite, han är snart mogen att plockas. :hihi Han har redan sett ljuset! :rofl

För övrigt måste jag, i sann magister Supermuppo-anda, få påpeka att det heter PRESKRIBERAT!!! :mattias

Puss då! :kär

Hehe, jag kopierade faktiskt bara Heda´s ord , utan att kolla! :) Jaja, vad kan man säga, man e ju inte mer än blond! :tuttar
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Yasha skrev:
han är snart mogen att plockas. :hihi Han har redan sett ljuset! :rofl

Du vet väl att det är ditt ansvar som Sektledare å se till att gravt beroende människor får den hjälp dom behöver, så snart kommer det väl sluta med att jag hör konstiga saker när jag går på stan...

"Hej mitt namn är ***** och jag är en Husaist...HEJ *****
Så tala nu om för oss hur det känns.
- Ja...jag kan inte sluta att tänka på den där Blågula maskinen, den finns överallt och jag måste verkligen anstränga mig för att inte ta ordet i min mun...Husa! F** Ni ser det är stört omöjligt.
-Mmm, vi förstår va det är du går igenom"

Såå....JA, jag har sett ljuset :hihi
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TwinSucker skrev:
*SNIP*
Såå....JA, jag har sett ljuset :hihi
HEEEEEEEEEEEE

Another one bites den sura tjuren och ser tågskrället i slutet av tunneln...

Vad detta betyder? Tja, hur ska JAG kunna veta?
Ni andra skriver ju så mkt...



PS Jag har handlat lite idag :yoparty
Gissa vad...... DS
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tidaholm
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Wheeliegirl skrev:
Heda har hållhakar på alla! Men nu talar jag om vad han har på mig! Orkar inte leva med denna otroliga börda längre!! :rolleyes: :död

Det var väl det jag misstänkte hela tiden - Heda är eeeeeevil! :cdevil

Wheeliegirl skrev:
(efter hård lobbying av sektledaren dock! Akta dig för henne, hon slukar dig hel! ;-) )

Åhå, hon slukar den hel? Som jag har letat efter en sådan kvinna - Yasha, du har PM! :D :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
Nu är jag hjärntvättad som alla andra, och bytte liksom gurun från en KTM 625a till min Husa...

Så låt detta bli en varning Abstruse, akta dig för FAN cluben, annars har du snart oxå en Husa!! :tummenupp :lol

Jag på en Husa? Under pistolhot måhända isåfall. :tungan

Nä, skämt åsido, supermotard ser skitkul och häftigt ut, men jag tror inte jag är duktig nog för att kunna köra med sladd så där. Jag håller mig till 600cc på RR-banan istället. Det passar en gammal gubbe som är farträdd.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
Det var väl det jag misstänkte hela tiden - Heda är eeeeeevil! :cdevil
:fakta Fast han är som en så'n där godis som är hård och stark på utsidan och mjuk och söt på insidan... :pannkyss

abstruse skrev:
Åhå, hon slukar den hel? Som jag har letat efter en sådan kvinna - Yasha, du har PM! :D :rolleyes:
:skrämd

abstruse skrev:
Jag på en Husa? Under pistolhot måhända isåfall. :tungan.
:fatta!

abstruse skrev:
Nä, skämt åsido, supermotard ser skitkul och häftigt ut, men jag tror inte jag är duktig nog för att kunna köra med sladd så där. Jag håller mig till 600cc på RR-banan istället. Det passar en gammal gubbe som är farträdd.
Det funkar för gamla tanter och till och med utan att sladda! :tummenupp (sladd till syrgasmasken och defibrillatorn som snart måste medtagas till banan, är väl kanske snart nödvändigt iofs... :3freak )
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Berätta då, så vi slipper gissa! :mad:
Visserligen inte 100% kanske men skivan hoppas jag kunna byta mot en som ser vettig ut och oket är till salu omedelbums!!!
Sen sitter det KT-hosthostharkel-M klistermärken på fälgbanorna men de är snart borta.
 

Bifogat

  • Nya hjul.JPG
    Nya hjul.JPG
    84.7 KB · Visningar: 56
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top