Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Vad är marknadsföring?
Folk frågar ofta vad marknadsföring är.

Så här är det...
Jag kunde inte välja ut nå'n representativ. Det blev bara "bättre" ju mer jag läste!!! MUAHAHAHAHAAHAAAAA :rofl

Heda, du råkkar!!! :yoparty

:rodnar

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
"Sysslolös" :confused: :( Vaddå???

Var är sekten på väg förresten? www.sportjetskiåkapåvattnetvafannudå.com :huvet

Är uppsagd pga arbetsbrist! :banana Slutar 2'a mars. Både jag å Quitte. Nu börjar livet igen! :lol Visst blir det kanske lite tufft ekonomiskt ett tag, men det gör inget. Man slipper ju gå omkring å vara irriterad hela tiden... :huvet
Nu gäller det bara att hitta nå nytt fort så man kan tacka nej om han ringer å behöver folk i framtiden.

Snart är du hjärntvättad oxå. Vi ska lura upp dig hit i sommar å fördärva dig helt! Ska bli så skoj... :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Vad är marknadsföring?
Folk frågar ofta vad marknadsföring är.

Så här är det...
MUHAHAHAAAAAAAA :lol :tummenupp

Ebbe skrev:
Är uppsagd pga arbetsbrist! :banana Slutar 2'a mars. Både jag å Quitte. Nu börjar livet igen! :lol Visst blir det kanske lite tufft ekonomiskt ett tag, men det gör inget. Man slipper ju gå omkring å vara irriterad hela tiden... :huvet
Nu gäller det bara att hitta nå nytt fort så man kan tacka nej om han ringer å behöver folk i framtiden.

Snart är du hjärntvättad oxå. Vi ska lura upp dig hit i sommar å fördärva dig helt! Ska bli så skoj... :hihi
Näe!!! :( :brinnerup
Tråkigt. Fast man ska alltid se det positiva i det negativa. Ibland är det jävligt väl dolt men det finns där, jag lovar :)

Jag kommer ju ha fullt upp med att åka runt och muppa mig på massa motardbanor i sommar så jag vette fan om det finns tid... (Bra ursäkt va för att slippa lägga till www.sportjetski.com i min abokmärken, hehe)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Ebbe, tråkigt,tråkigt som faan. Men det vore faan om inte H2O-moppen ska vara rejsklar när det börjar blir yummie i plurret :tummenupp

Abstruse, lyllo dig, det har nog inte hänt någon annan här :D :D Sen vad det innebär vettefaan, om det är bra eller dåligt, it´s your call :hihi Var du uppe tidigt idag, eller blev det en sen natt igen? :brinnerup

Supermoto, ser fram emot att du åker med No1. som nummer under 06 dvs. di vinner allt i år :) Ska rappla ihop Fancluben å komma å heja på dig. Vi är nog duktiga på att stå å peka å klaga på vad du gör fel :7peta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
Heda, jag tror Yasha är lite kåt på mig trots allt. Jag får ass, tits and kisses i en och samma postning. :D
:kär Vilken typ av marknadsföring kan det klassas som tror du?!? :hihi

Heda skrev:
Abstruse, lyllo dig, det har nog inte hänt någon annan här :D :D Sen vad det innebär vettefaan, om det är bra eller dåligt, it´s your call :hihi
Yasha ---> :fatta! <---- Heda

Heda skrev:
Supermoto, ser fram emot att du åker med No1. som nummer under 06 dvs. di vinner allt i år :) Ska rappla ihop Fancluben å komma å heja på dig. Vi är nog duktiga på att stå å peka å klaga på vad du gör fel :7peta
Fanclubhejaklack! JAAAAAAAAAAAAAA!!! :banana

Last edited:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Yasha skrev:
Men hallååååååååå!!! DU kan ju inte komma med äckelåranscht och Kawaspygrönt i Hedagurutråden som är förtäckt propagandatråd för Husasekten!!! :fatta!

Men hörrö du du! Det finns ju en Gulblå variant också!!!! :fatta!

Trodde inte att det skulle bli sånt gnäbb när jag postade i den här tråden, men jösses... Som en sekt eller nåt... Ni försvarar tråden bra!! :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Hihihihi, spanka lite på rumpan oxå :) :arsele
Äntligen lite kinky Gurustuff!!!

Heda ----> :arsele :smasha <---- Yasha (som hellre hade hållit i piskan!)

J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun... :6surkart

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Piska e ju ändå lite brats-kinkywannabe, en klubba e mera"hårt" typ grottbjörnsmännsikor som hade kinkylekar för 1500år sedan :tungan

Yasha skrev:
Äntligen lite kinky Gurustuff!!!

Heda ----> :arsele :smasha <---- Yasha (som hellre hade hållit i piskan!)

J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun... :6surkart

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO