Jag kunde inte välja ut nå'n representativ. Det blev bara "bättre" ju mer jag läste!!! MUAHAHAHAHAAHAAAAAHeda skrev:Vad är marknadsföring?
Folk frågar ofta vad marknadsföring är.
Så här är det...
Heda, du råkkar!!!
Jag kunde inte välja ut nå'n representativ. Det blev bara "bättre" ju mer jag läste!!! MUAHAHAHAHAAHAAAAAHeda skrev:Vad är marknadsföring?
Så här är det...
Heda skrev:
Yasha skrev:
Heda skrev:Vad är marknadsföring?
Så här är det...
*snip*
Supermoto skrev:
MUHAHAHAAAAAAAAHeda skrev:Vad är marknadsföring?
Så här är det...
Näe!!!Ebbe skrev:Är uppsagd pga arbetsbrist! Slutar 2'a mars. Både jag å Quitte. Nu börjar livet igen! Visst blir det kanske lite tufft ekonomiskt ett tag, men det gör inget. Man slipper ju gå omkring å vara irriterad hela tiden...
Nu gäller det bara att hitta nå nytt fort så man kan tacka nej om han ringer å behöver folk i framtiden.
Snart är du hjärntvättad oxå. Vi ska lura upp dig hit i sommar å fördärva dig helt! Ska bli så skoj...
Yasha skrev:Jag kunde inte välja ut nå'n representativ. Det blev bara "bättre" ju mer jag läste!!! MUAHAHAHAHAAHAAAAA
Heda, du råkkar!!!
Vilken typ av marknadsföring kan det klassas som tror du?!?abstruse skrev:Heda, jag tror Yasha är lite kåt på mig trots allt. Jag får ass, tits and kisses i en och samma postning.
Yasha ---> <---- HedaHeda skrev:Abstruse, lyllo dig, det har nog inte hänt någon annan här Sen vad det innebär vettefaan, om det är bra eller dåligt, it´s your call
Fanclubhejaklack! JAAAAAAAAAAAAAA!!!Heda skrev:Supermoto, ser fram emot att du åker med No1. som nummer under 06 dvs. di vinner allt i år Ska rappla ihop Fancluben å komma å heja på dig. Vi är nog duktiga på att stå å peka å klaga på vad du gör fel
Yasha skrev:Men hallååååååååå!!! DU kan ju inte komma med äckelåranscht och Kawaspygrönt i Hedagurutråden som är förtäckt propagandatråd för Husasekten!!!
Det fanns minsann ingen vackert GULBLÅ variant DÅ, när du postade reklamlänken!!!Zana skrev:Men hörrö du du! Det finns ju en Gulblå variant också!!!!
Zana skrev:...men jösses... Som en sekt eller nåt...
Äntligen lite kinky Gurustuff!!!Heda skrev:Hihihihi, spanka lite på rumpan oxå
Yasha skrev:Äntligen lite kinky Gurustuff!!!
Heda ----> <---- Yasha (som hellre hade hållit i piskan!)
J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun...
Duger inte den här då?Yasha skrev:J-a Swedie har tagit bort "min" underbara piska-smiley, så du får nöja dig med ubbaklubban, gurun...
Uttrycket: "Supa, kn*lla och åka hiss" får en FET renesans minsann.Evil M skrev:Är detta heda som har party tro .
http://www.chilloutzone.de/files/05010702-00.swf
Tänkte mest för du var ju inne på 70tals disko ett antal sidor bak i denna tråd
Yasha skrev:Vilken typ av marknadsföring kan det klassas som tror du?!?
Tack! Tant behöver nya glasögon...Busaberg skrev:Duger inte den här då?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|