Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag nu snöar det phet här oxå, lixom snö överallt :crash :hoppa

Blev ingen jetski idag, jävla skitväder. TA HIT SOMMAREN :3freak

Ghost skrev:
Jag ser det snöar, jag ser det snöar.... :galen :tomten

Edit: jag mätte just snödjupet på balkongen... 15 centimeter har det kommit sedan igår... :skrämd

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ghost skrev:
Det är ju det här du har hojen till... :rolleyes: :hihi
EXAKT :fakta

Du kan ju bilda klubb med "looser-Martin" sominte heller har nån hoj längre...

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Supermoto skrev:
EXAKT :fakta

Du kan ju bilda klubb med "looser-Martin" sominte heller har nån hoj längre...
VA FALLS :4skrika

Jag ska ju skaffa ny hoj ju. Fast man kanske skulle köpa en sån där vatten moppe nu, har ju pengar till en. Tror jag iaf. Vad koster en sån leksak?

Men vad ska man ha hoj till när man har ett bakhjuls lager som ser ut som om man har kört det i en mixer :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
VA FALLS :4skrika

Jag ska ju skaffa ny hoj ju. Fast man kanske skulle köpa en sån där vatten moppe nu, har ju pengar till en. Tror jag iaf. Vad koster en sån leksak?

Men vad ska man ha hoj till när man har ett bakhjuls lager som ser ut som om man har kört det i en mixer :hihi
Vet det lilla bubben. Ville bara jävlas lite när jag fick chansen ;)
Fast fakta är ju att du just nu inte har nån hoj...

Jag vet att du kommer tillbaka :tummenupp

Det är mest GURUN :Bugar jag är orolig för....

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Så vitt jag vet så äger jag en hoj just nu, OCH jag kommer att rula utanför McD isommar, PÅ en hoj.

Jag åkte ju flera mil på yamahan i sommras än på Husabergaren, så ..... lär ju bli ännuflera mil i år :)

Så vad e problemet, e du fortfarande sur för jag åkte jetski fortare än dig så du var tvungen att hoppa av den för att inte bli omkörd :rofl

Supermoto skrev:
Det är mest GURUN :Bugar jag är orolig för....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda skrev:
Så vitt jag vet så äger jag en hoj just nu, OCH jag kommer att rula utanför McD isommar, PÅ en hoj.

Jag åkte ju flera mil på yamahan i sommras än på Husabergaren, så ..... lär ju bli ännuflera mil i år :)

Så vad e problemet, e du fortfarande sur för jag åkte jetski fortare än dig så du var tvungen att hoppa av den för att inte bli omkörd :rofl
Klart du rular. Kan ju inget ändra på....

Har du fri tillgång till Fazern eller? Toppen isf. Blir ju rätt billigt om inte annat...

Jag skulle ju stajla för chixen på bryggan bara, hehe. Balansen var inte den bästa kanske :3freak

Vad är planerna för sommaren nu då? Bara Yamma*2 eller annan hoj??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fråga 1, Jupp, all acess, mamsens vettu, känner mig liiite skyldig dock, lär shoppa någe nyttbakdäck eller slip-on eller någe, för det var inte liiite jag lånade den lixom. :rolleyes:

2.BADA !!!! :banana Och bli solbränd för engångsskull

3. Ev. blir det 3*yammis, då en utbordare oxå ligger på önskelistan, så man kan skjutsa runt chixen i en flock, eller dra dem efter på en tub/ring :tungan

Men phetaste prioriteringen är att ha skoj :fyllisar
Supermoto skrev:
Har du fri tillgång till Fazern eller?
Vad är planerna för sommaren nu då?
Bara Yamma*2 eller annan hoj??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda skrev:
Fråga 1, Jupp, all acess, mamsens vettu, känner mig liiite skyldig dock, lär shoppa någe nyttbakdäck eller slip-on eller någe, för det var inte liiite jag lånade den lixom. :rolleyes:

2.BADA !!!! :banana Och bli solbränd för engångsskull

3. Ev. blir det 3*yammis, då en utbordare oxå ligger på önskelistan, så man kan skjutsa runt chixen i en flock, eller dra dem efter på en tub/ring :tungan

Men phetaste prioriteringen är att ha skoj :fyllisar
Låter ju faktiskt phetebra :tummenupp

Fazer (1000?) är ju inte det sämsta att leka runt på. Du blir med till Åsen på den hoppas jag. :banana

Utbordare låter oxå lite tufft, jag blev riktigt sugen efter turerna i Walles båt i somras..... Men hur mkt pengar som helst finns ju tyvärr inte...

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ghost skrev:
Du är en OND människa Supermuppo!! :mad: :fatta! :fakta

:1pajas
Glömde lilla spöket laban såklart :hihi Tack för påminnelsen :tummenupp

Fast Heda har ju en Fazer och Martin köper en ny så fort han får läge så det kanske inte blir fler än EN person i den lilla looserklubben :7peta ( :pannkyss )

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Glömde lilla spöket laban såklart :hihi Tack för påminnelsen :tummenupp

Fast Heda har ju en Fazer och Martin köper en ny så fort han får läge så det kanske inte blir fler än EN person i den lilla looserklubben :7peta ( :pannkyss )
Ja jo jag är ju ganska osynlig... :rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ghost skrev:
Kan ju inte argumentera MOT :Bugar GURUN jag ÄR en looooser... :gråta :död
Det är lugnt, vännen, sektledaren är också en looooser... :pannkyss

Vi klarar oss ändå, vi får bilda en egen sektion i fancluben! :huvet

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jeje, ikväll e jag en vinnare ivf, få se imorgon då e man loooser som vanligt hehe :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag är en skaplig looser iaf :(

Körde lite is i lördags och fick avbryta eftersom det lät konstigt och såg lite konstigt ut från bakhjulet. Lixom nåt som tittade ut lite vid högra lagret.
Plockade bort hjulet igår och tittade lite mer... FETHAVERI på lagret. Hittade endast en halv kula från lagret. Yttre lagerbanan är borta och det fanns bara damm i navet. Axeln som sitter i navet ser ut som man kört den i en mixer och insidan på navet ska vi inte tala om.

Vad gör jag nu? Låna hjul av nån vänlig själ i Gävletrakten ( ;) ) eller skaffa nytt billigt (så billigt det kan bli) nav från M&F och försöka greja så fort det går. Eller köpa nya Talon-nav från England eller var det är billigast???

Hilfe bitte...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sorry, men mina e ju sålda :rolleyes: :3freak

Supermoto skrev:
Jag är en skaplig looser iaf :(

Körde lite is i lördags och fick avbryta eftersom det lät konstigt och såg lite konstigt ut från bakhjulet. Lixom nåt som tittade ut lite vid högra lagret.
Plockade bort hjulet igår och tittade lite mer... FETHAVERI på lagret. Hittade endast en halv kula från lagret. Yttre lagerbanan är borta och det fanns bara damm i navet. Axeln som sitter i navet ser ut som man kört den i en mixer och insidan på navet ska vi inte tala om.

Vad gör jag nu? Låna hjul av nån vänlig själ i Gävletrakten ( ;) ) eller skaffa nytt billigt (så billigt det kan bli) nav från M&F och försöka greja så fort det går. Eller köpa nya Talon-nav från England eller var det är billigast???

Hilfe bitte...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vem faan har hällt all snö på bilen då? Hittade ju knappt in i igloon :)

Nee, nu får det bli sommar :gnissla Snart e det ivf, sommartid om sisådär 4-5 veckor, iaf någe att se fram emot:)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO