Wheeliegirl
Sporthojskonverterat
Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere....
Wheeliegirl skrev:Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere....
Wheeliegirl skrev:Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere....
Och vad har du fått DET ifrån????? Oskyldiga & väna små varelser.... jo jo...Yasha skrev:Du, EN sak ska du ha klart för dig och det är att flikkorna/kvinnsen i fancluben är OSKYLDIGA och VÄNA små varelser
Yasha skrev:och det är GURUN som inleder ALLA i frestelse och förfall!!!
Läs HELA tråden så förstår du...
Kinky-pimpin'-olling-dirrrty-Heda...
Klart du ska få en jättekram!Wheeliegirl skrev:Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere....
Yasha skrev:Du, EN sak ska du ha klart för dig och det är att flikkorna/kvinnsen i fancluben är OSKYLDIGA och VÄNA små varelser och det är GURUN som inleder ALLA i frestelse och förfall!!!
kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramWheeliegirl skrev:Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere....
Supermoto skrev:PS: Till die dojtschen mummelbrüder: das ist ganz gut gefixen , ich will die kartoffeldommel gebringen bist det racing onto die eis bitte. und die damen ins der bikinimums kans du storligen bumsen mit der torschengedräktschen. nich ja WA??
Heda skrev:Javoll !! Das ist ja klar. Die Hedamannen will am das ice tellen die sirsupermoto wie him will das husaberg geframfören auf das ice mit dem beste tricken unt tips, eine top5 platsering oder nein mummelman fyr him
Du bist schladden unt råKKa so ich und die heile fanclub kan applåderen unt die mummelmandrinken chix kan flashis die tutten
HAHAHAHAHAQ :kocko
Supermoto skrev:kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram
en stor grupp kramar
var det inte så....
Förstår att det är jobbigt nu...
QUOTE]
JAAAA.....precis så.....
Tack alla goa människor, vad skulle jag göra utan er!
Nu mår jag mkt bättre! Och Daniel kommer att kunna gå igen, bara en tidsfråga!
Good news?Wheeliegirl skrev:JAAAA.....precis så.....
Tack alla goa människor, vad skulle jag göra utan er!
Nu mår jag mkt bättre! Och Daniel kommer att kunna gå igen, bara en tidsfråga!
Ebbe skrev:Klart du kan låna mina hjul till tävlingarna! Du ska ju ändå sova här. No worries!
Ironin är DÖD! Så därför menar du egentligen allvar!!!Heda skrev:Yo yo yo,
Jag har genoskådat Superdeutschmuppo!!
Han drog en slägga på navet så skiten pajade för att få åka på våra "norrlandsdubbade" däck som han blev kär i!!!
Nein mein herre!! Fixa i ett lager å kom upp å fis runt på dina däck some så bra!!!
(Detta inlägg inehåller typ 100pråcänt ironi, om någon tar skada eller missuppfattar så tar jag inte på mig någe ansvar, eller så e ni puckade )
Har du tappat bort den?!?Ghost skrev:Jaha, då ska det letas släpkärra då...
Mycket *poof* i signaturerna numera...Yasha skrev:Har du tappat bort den?!?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|