Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Såååå klart !!!

Kramis i massor, hittade korten på dig idag på jobbet som jag scannade in, finfint, likaså lite bilder då du åkte husa på isen i horfors tror jag.

Massa kärlek till dig :krama :krama :krama :krama

Wheeliegirl skrev:
Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere.... :gråta

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
:4skrika Du, EN sak ska du ha klart för dig och det är att flikkorna/kvinnsen i fancluben är OSKYLDIGA och VÄNA små varelser
Och vad har du fått DET ifrån????? Oskyldiga & väna små varelser.... jo jo... :crash

Yasha skrev:
och det är GURUN som inleder ALLA i frestelse och förfall!!! :fatta!

Läs HELA tråden så förstår du... :lol

Kinky-pimpin'-olling-dirrrty-Heda... :fakta

:Bugar HEDA :yoparty

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Yasha skrev:
:4skrika Du, EN sak ska du ha klart för dig och det är att flikkorna/kvinnsen i fancluben är OSKYLDIGA och VÄNA små varelser och det är GURUN som inleder ALLA i frestelse och förfall!!! :fatta!

Ok att du lurar Heda, men hallå?!? Finns inget som heter oskyldiga flickor. :rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
Tänkte låna Hedas fanclub lite och fråga om jag inte kan få en gruppkram...? :-( Känner mig lite nere.... :gråta
kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram

en stor grupp kramar :)
var det inte så....

Förstår att det är jobbigt nu... :(

PS: Till die dojtschen mummelbrüder: das ist ganz gut gefixen :tummenupp, ich will die kartoffeldommel gebringen bist det racing onto die eis bitte. und die damen ins der bikinimums kans du storligen bumsen mit der torschengedräktschen. nich ja WA??

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Javoll !! Das ist ja klar. Die Hedamannen will am das ice tellen die sirsupermoto wie him will das husaberg geframfören auf das ice mit dem beste tricken unt tips, eine top5 platsering oder nein mummelman fyr him :)

Du bist schladden unt råKKa so ich und die heile fanclub kan applåderen unt die mummelmandrinken chix kan flashis die tutten :tuttar

HAHAHAHAHAQ :kocko

Supermoto skrev:
PS: Till die dojtschen mummelbrüder: das ist ganz gut gefixen :tummenupp, ich will die kartoffeldommel gebringen bist det racing onto die eis bitte. und die damen ins der bikinimums kans du storligen bumsen mit der torschengedräktschen. nich ja WA??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Javoll !! Das ist ja klar. Die Hedamannen will am das ice tellen die sirsupermoto wie him will das husaberg geframfören auf das ice mit dem beste tricken unt tips, eine top5 platsering oder nein mummelman fyr him :)

Du bist schladden unt råKKa so ich und die heile fanclub kan applåderen unt die mummelmandrinken chix kan flashis die tutten :tuttar

HAHAHAHAHAQ :kocko
:lol :rofl :3freak :hihi :tummenupp
Ungefär vad jag hoppades på...

Då tar jag bara med en uppsjö fram- och bakdrev så kan vi mixa ihop bästa tänkbara drevning med tillhörande kedjelängd... Und einmal kartoffelnsalladschen naturlisch...

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Supermoto skrev:
kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram

en stor grupp kramar :)
var det inte så....

Förstår att det är jobbigt nu... :(

QUOTE]
JAAAA.....precis så.....
:pannkyss
Tack alla goa människor, vad skulle jag göra utan er!
Nu mår jag mkt bättre! Och Daniel kommer att kunna gå igen, bara en tidsfråga! :banana

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wheeliegirl skrev:
JAAAA.....precis så.....
:pannkyss
Tack alla goa människor, vad skulle jag göra utan er!
Nu mår jag mkt bättre! Och Daniel kommer att kunna gå igen, bara en tidsfråga! :banana
Good news? :)
Vad händer? Bra besked? :confused:

Do tell!!

Det var en liten jäkel som slank undan... *kram*

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yo yo yo,

Jag har genoskådat Superdeutschmuppo!!

Han drog en slägga på navet så skiten pajade för att få åka på våra "norrlandsdubbade" däck som han blev kär i!!!

Nein mein herre!! Fixa i ett lager å kom upp å fis runt på dina däck some så bra!!!

(Detta inlägg inehåller typ 100pråcänt ironi, om någon tar skada eller missuppfattar så tar jag inte på mig någe ansvar, eller så e ni puckade :banana )

Ebbe skrev:
Klart du kan låna mina hjul till tävlingarna! Du ska ju ändå sova här. No worries!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Heda skrev:
Yo yo yo,

Jag har genoskådat Superdeutschmuppo!!

Han drog en slägga på navet så skiten pajade för att få åka på våra "norrlandsdubbade" däck som han blev kär i!!!

Nein mein herre!! Fixa i ett lager å kom upp å fis runt på dina däck some så bra!!!

(Detta inlägg inehåller typ 100pråcänt ironi, om någon tar skada eller missuppfattar så tar jag inte på mig någe ansvar, eller så e ni puckade :banana )
Ironin är DÖD! :rolleyes: Så därför menar du egentligen allvar!!! :fatta! :crash

:tungan :pannkyss

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Yasha skrev:
Har du tappat bort den?!? :confused:

:D
Mycket *poof* i signaturerna numera... :rolleyes:
Ja ja, inte mycket att göra åt, det är nog bara en trend... :arsele