Heda fanclub!

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Heda skrev:
Nee, nu får det bli sommar QUOTE]

Va är det jag läser...DU är ju en av dom få på detta forum som är MAN nog att va ute och plaska i vattnet mitt i vintern.
Det är väl bara slänga på stringbikinin och slänga dig i en snöhög och börja sola oxå :gnissla

Du är Stenhård!!! :yoparty

Trots att du ser ut som en säl i torrdräkten :hihi

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Jag är en skaplig looser iaf :(

Körde lite is i lördags och fick avbryta eftersom det lät konstigt och såg lite konstigt ut från bakhjulet. Lixom nåt som tittade ut lite vid högra lagret.
Plockade bort hjulet igår och tittade lite mer... FETHAVERI på lagret. Hittade endast en halv kula från lagret. Yttre lagerbanan är borta och det fanns bara damm i navet. Axeln som sitter i navet ser ut som man kört den i en mixer och insidan på navet ska vi inte tala om.

Vad gör jag nu? Låna hjul av nån vänlig själ i Gävletrakten ( ;) ) eller skaffa nytt billigt (så billigt det kan bli) nav från M&F och försöka greja så fort det går. Eller köpa nya Talon-nav från England eller var det är billigast???

Hilfe bitte...
Enligt ett tidigare konstaterande om att du är en OND människa :rolleyes: så finns det ingen som kommer att hjälpa dig. :7peta
Inte ens M&F, möjligtvis kommer dom släppa till grejer mot dubbla betalningen! :D

Surt mannen, hoppas att det löser sig snarast så du får ut & åka igen. :tummenupp

:yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schtring på mig? eeeh, NOOOO det får chixen ha som e med om de vill få tanlines :D

Jag e naken vettu :tummenupp

TwinSucker skrev:
Heda skrev:
Nee, nu får det bli sommar QUOTE]

Va är det jag läser...DU är ju en av dom få på detta forum som är MAN nog att va ute och plaska i vattnet mitt i vintern.
Det är väl bara slänga på stringbikinin och slänga dig i en snöhög och börja sola oxå :gnissla

Du är Stenhård!!! :yoparty

Trots att du ser ut som en säl i torrdräkten :hihi

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Heda skrev:
Schtring på mig? eeeh, NOOOO det får chixen ha som e med om de vill få tanlines :D

Ahhh...oh fan, va det så det låg till :va
Du får väl slänga upp dom där fram på din vattenmoppe och hävda att det är en Bayliner så kan du ju stå där bakom styret å blanda drinkar :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Om de sitter ovanpå bommen, så e de ju på "flybridge" hihi, eller så trycker man ned en gäng chix i "förruffen" dvs, under motorkåpan hihi

Badbryggan e väl gummilisten då ibak, (akta så de inte halkar) :tungan

Ne inge sprit för mig, bara när det e fest så man kan jucka på någon lampa eller annat lämpligt föremål :hihi Helst i blank metall :lol

Ska skriva "storebro royalcrusier" på sidan å se om det ger någe drooling chix this summer.... will see :banana

TwinSucker skrev:
Ahhh...oh fan, va det så det låg till :va
Du får väl slänga upp dom där fram på din vattenmoppe och hävda att det är en Bayliner så kan du ju stå där bakom styret å blanda drinkar :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
Någon påpekade ju bestämt att de ville ha en helollad mc som de skulle shoppa, så det e väl bara att lyda :tungan
Då kommer den mc:n aldrig mer bli tvättad, för helollat av GURUN måste väl vara värt MER än pengar?!? :yoparty

BRUKAR du för övrigt vara naken när du är med hojen? :3freak
:rofl

Puss då! :kär

/ Vera (börjar ana oråd!)

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jaa, massor e inte du det :va

Sätta handklovar på barkbustern å ge den lite smisk på bakskärmen :D

Yasha skrev:
BRUKAR du för övrigt vara naken när du är med hojen? :3freak
:rofl

/ Vera (börjar ana oråd!)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Yasha skrev:
Nog för att han brukar prata om MILFar (hemskt ord), men jag tror inte det gäller hans EGEN mamma?!? :skrämd

Eller.. vad menar du?!? :va

:D

Njae, mycket konstigt tror jag förvisso om Heda, men inte några incestuösa ting. Jag tänkte mer på vad hans mor skulle tycka och säga om hon visste vilka abnormiteter och frestelser kvinnsen i fan cluben inleder den oskuldsfulle herrn i.

Mer MILFs åt folket! :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
abstruse skrev:
...Jag tänkte mer på vad hans mor skulle tycka och säga om hon visste vilka abnormiteter och frestelser kvinnsen i fan cluben inleder den oskuldsfulle herrn i.
:4skrika Du, EN sak ska du ha klart för dig och det är att flikkorna/kvinnsen i fancluben är OSKYLDIGA och VÄNA små varelser och det är GURUN som inleder ALLA i frestelse och förfall!!! :fatta!

Läs HELA tråden så förstår du... :lol

Kinky-pimpin'-olling-dirrrty-Heda... :fakta

abstruse skrev:
Mer MILFs åt folket! :D
:skrämd

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mamsen har koll på mig jag lovar!! :D

Men blanda inte in henne i mitt "carlserumimperium" :)

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Jag är en skaplig looser iaf :(

Körde lite is i lördags och fick avbryta eftersom det lät konstigt och såg lite konstigt ut från bakhjulet. Lixom nåt som tittade ut lite vid högra lagret.
Plockade bort hjulet igår och tittade lite mer... FETHAVERI på lagret. Hittade endast en halv kula från lagret. Yttre lagerbanan är borta och det fanns bara damm i navet. Axeln som sitter i navet ser ut som man kört den i en mixer och insidan på navet ska vi inte tala om.

Vad gör jag nu? Låna hjul av nån vänlig själ i Gävletrakten ( ;) ) eller skaffa nytt billigt (så billigt det kan bli) nav från M&F och försöka greja så fort det går. Eller köpa nya Talon-nav från England eller var det är billigast???

Hilfe bitte...

Zurück bitte , kartoffeln da drüben, mit eine schnauserwurst ohne öl.... :ätapiller :3freak

Klart du kan låna mina hjul till tävlingarna! Du ska ju ändå sova här. No worries!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fanclub löser allt!!

ich will die sexi chixsen gewollen und rolenruntski kartoffelnliebe mit deim libling unt bikina aus das dalälven auf mein jetski gewollen doing barrelrollski imponieren aus die bruttor auf das strand !!!

Ebbe skrev:
Zurück bitte , kartoffeln da drüben, mit eine schnauserwurst ohne öl.... :ätapiller :3freak

Klart du kan låna mina hjul till tävlingarna! Du ska ju ändå sova här. No worries!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO