Supermoto skrev:Nu tycker jag ni lugnar ner er med alla bortbytingar
Tjejerna ska väl själva få välja vem de ska "tillhöra" eller vara med eller vara hos osv osv.....
Superslemmo samlar bonuspoäng *hoppas hoppas*
Yasha skrev:Erkänn att du gillar det!
Äsch, du är i Heda fanclub nu, gurun själv har gett perversionerna ett eget ansikte och här behöver ingen skämmas för något.abstruse skrev:Scccch! Inte så högt, det är lite känsligt och högst inofficiellt...
abstruse skrev:Nänä, vad är det för larv?! Bytt är bytt, eller hur Heda?
Jaaa du?? Måste jag det?Yasha skrev:Och när bytte du kön?!?
Supermoto skrev:Bonuspoäng insamlade idag, so far: EN
Wheeliegirl skrev:Hos mig får du dubbla poäng gobiten, det vet du! ;-)
Du vet minsann hur man behandlar en tjej du!
abstruse skrev:Bah! Vilken smöris...
Heda! Jag vill använda öppet-köps-rätten!
Supermoto skrev:Bonuspoäng insamlade idag, so far: TRE
Eftersom jag fick en dubbelpoäng där
Heda skrev:Du vet går inte att sälja en öppnad vara till samma pris som en ny, hamnar på REA-bordet isf
Heda skrev:Nee, ge ´na en chans......... ungefär som smisk, i början gör det bara ont, sedan blir det bara hääääääääääääääärligt å man vill ha mera.
Heda skrev:*asg*
Jo, men då får du fixxxa din syrra ändå!!!
Du vet går inte att sälja en öppnad vara till samma pris som en ny, hamnar på REA-bordet isf
................ vilket innebär att täckningsbidraget inte bir det samma
Nee, ge ´na en chans......... ungefär som smisk, i början gör det bara ont, sedan blir det bara hääääääääääääääärligt å man vill ha mera.
Sedan man ledsnat på det så går man över på riktiga doningar som ubbaklubban, hihi
This is sick stuff
Wheeliegirl skrev:
Heda skrev:Du vet går inte att sälja en öppnad vara till samma pris som en ny, hamnar på REA-bordet isf
Så... om jag, med min begränsade hjärnkapacitet (både chick och stenåldersvarning ni vet), tolkar det hela rätt, så är piskan bara uppvärmning till ubbaklubban?Heda skrev:Nee, ge ´na en chans......... ungefär som smisk, i början gör det bara ont, sedan blir det bara hääääääääääääääärligt å man vill ha mera.
Sedan man ledsnat på det så går man över på riktiga doningar som ubbaklubban, hihi
Wheeliegirl skrev:Riktiga doningar!!!! Hmpf, som om inte jag skulle va en riktig doning! Borde du väl veta! Att du ens vågar!
Heda, nu ligger du in da deep shit min vän! Tjejer kommer att bli varnade och du kommer inte att sitta på GURU tronen länge till!
Heda skrev:Jaaaa, de var en dum paralell (!) med "öppnad vara" alla tror det var någe dumt å det blev fel (ber om ursäkt)
Jag skulle ha skrivit.....
"vid kontraktsbrott återbetalas endast 80% av inköpsbeloppet" eller nått
trodde inte vi skulle gå in på det finstilta
Do me !!!
Fram me ubbaklubban, I´ve been BAD
Acrid skrev:OMFG.....wo0t....FFS ska kniva ditt feta arsle Heda
WEEEEEEEEEEEE!!! Ett guruchick till!!!Acrid skrev:OMFG.....wo0t....FFS ska kniva ditt feta arsle Heda
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|